Gunnar Fidjeland Skrevet 17. august 2020 Del Skrevet 17. august 2020 (endret) Er det ikke noen desperate her som har startet nedlastingen av MSFS? MSFS er visst tilgjengelig nå for nedlasting på den lille øya Kiribati i Stillehavet? Uansett - nå strømmer de desperate til denne lille øya ...... (bytte region til Kirbati) .... i håp om at det skjer noe. Endret 17. august 2020 av Gunnar Fidjeland Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bendik Skrevet 17. august 2020 Del Skrevet 17. august 2020 Jeg har begynt, ja! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Geir Haugmo Skrevet 17. august 2020 Premium Medlem Del Skrevet 17. august 2020 Nedlastet tidligere i dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 17. august 2020 Del Skrevet 17. august 2020 Er det slik at det kan lastes ned nå og aktiveres i morgen da kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ø.C.H. Skrevet 17. august 2020 Del Skrevet 17. august 2020 3 minutter siden, Geir Teigo skrev: Er det slik at det kan lastes ned nå og aktiveres i morgen da kanskje? Nope: . Tenkte jo at det var hele fordelen med pre order... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Geir Haugmo Skrevet 17. august 2020 Premium Medlem Del Skrevet 17. august 2020 Når jeg vil starte simmen sier den bare "Vi vet at du vil komme i gang, men du må vente litt til.😀 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 17. august 2020 Premium Medlem Del Skrevet 17. august 2020 åå nei bare fordelen av å bli kvitt penga fortere 🤣🤣😜 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Alexandersen Skrevet 17. august 2020 Del Skrevet 17. august 2020 (endret) Ser at flere nettsteder nå har en oversikt over når en kan starte nedalsting, blant annet FSElite: https://fselite.net/news/find-out-what-time-microsoft-flight-simulator-will-release-for-you/. I følge denne oversikten kan en starte først klokka 22 UTC (koordinert universaltid i USA). UTC er nå litt før 14.00 (norsk tid når jeg skriver dette er litt før 16). Det betyr om jeg forstår rett at klokka må bli midnatt i Norge før nedlasting. 🤕 Kanskje Microsoft har tenkt at det er greit å laste ned om natta???🤥 Endret 17. august 2020 av Jan R. Alexandersen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild_Pedersen Skrevet 17. august 2020 Del Skrevet 17. august 2020 Er vel 06:00ish for oss som har kjøpt via Steam mener jeg å huske. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 17. august 2020 Premium Medlem Del Skrevet 17. august 2020 22:00 UTC Albania, Algeria, Austria, Belgium, Bosnia and Herzegovina, Burundi, Croatia, Czechia, Denmark, Eswatini, France, Germany, Gibraltar, The Holy See, Hungary, Italy, Lesotho, Liechtenstein, Luxembourg, Malawi, Malta, Monaco, Montenegro, Mozambique, Namibia, The Netherlands, Norway, Poland, Republic of North Macedonia, Rwanda, San Marino, Serbia, Slovakia, South Africa, Spain, Svalbard and Jan Mayen, Slovenia, Sweden, Switzerland, Tunisia, Zambia, Zimbabwe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bendik Skrevet 17. august 2020 Del Skrevet 17. august 2020 49 minutter siden, Geir Haugmo skrev: Når jeg vil starte simmen sier den bare "Vi vet at du vil komme i gang, men du må vente litt til.😀 Men har du lastet ned hele simulatoren, eller bare launcheren? 🤔 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 17. august 2020 Premium Medlem Del Skrevet 17. august 2020 Er vel bare betatestere som har fått ned noe mere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn.Hansen Skrevet 17. august 2020 Del Skrevet 17. august 2020 Har offisielt bosatt maskinen på Kiribati for dagen. Selv med forhåndsnedlastet luncher vil resten av nedlastingen ta lang tid. Selve nedlastningen er på 91,36 GiB, men den pakker ut millioner av filer underveis. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fytech Skrevet 17. august 2020 Del Skrevet 17. august 2020 Er nesten litt imponert over hvor mange kiribatier som driver med flight sim 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Geir Haugmo Skrevet 17. august 2020 Premium Medlem Del Skrevet 17. august 2020 2 timer siden, Bendik skrev: Men har du lastet ned hele simulatoren, eller bare launcheren? 🤔 Har sjekket og det er nok bare launcheren. Ser at det er lagt til 2 mapper på discen. Microsoft Gameinput og Windows kits. Vet ikke, kanskje noen kan bekrefte hvile filer som gjelder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn.Hansen Skrevet 17. august 2020 Del Skrevet 17. august 2020 30 minutter siden, Geir Haugmo skrev: Har sjekket og det er nok bare launcheren. Ser at det er lagt til 2 mapper på discen. Microsoft Gameinput og Windows kits. Vet ikke, kanskje noen kan bekrefte hvile filer som gjelder? Selve simmen legger du på en valgfri destinasjon under installering. Temp data som du pre-nedlaster legges vel under Windows Apps? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrFlight Skrevet 17. august 2020 Del Skrevet 17. august 2020 (endret) Hei alle sammen, Jeg er ny på forumet, så tenkte å poste ett innlegg her først. Min nedlasting er allerede i gang, og jeg ser at mange bruker den samme metodikken som meg. Hvis du har kjøpt spillet gjennom Microsoft Store, kan du endre region til New Zealand. Dette gjør du ved å gå i Windows innstillinger på Tid & Språk (Date & Time) under Region. Når du har byttet, restart pc-en. Du skal nå kunne laste ned spillet. Dersom du ikke har game-pass får du beskjed om å sette inn disc (morsomt..) inntil klokkeslettet for ditt land er passert. Dersom du har game-pass kommer du forbi dette. Endret 17. august 2020 av MrFlight 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomkrist Skrevet 17. august 2020 Del Skrevet 17. august 2020 La oss be om raske linjer...jeg er fornøyd om det kommer i løpet av natta og kan våkne til simmen i morra:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje Helle Skrevet 17. august 2020 Del Skrevet 17. august 2020 Har forhåndskjøpt, men venter til VR er implementert, så ingen hast her i gården.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrFlight Skrevet 17. august 2020 Del Skrevet 17. august 2020 18 minutter siden, Terje Helle skrev: Har forhåndskjøpt, men venter til VR er implementert, så ingen hast her i gården.. Det blir vel en stund til? Så er det vel kun HP Reverb G2 som støttes først, men det blir spennnende å se når andre VR headset får støtte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bendik Skrevet 17. august 2020 Del Skrevet 17. august 2020 Da var MSFS endelig installert 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje Helle Skrevet 17. august 2020 Del Skrevet 17. august 2020 1 time siden, MrFlight skrev: Det blir vel en stund til? Så er det vel kun HP Reverb G2 som støttes først, men det blir spennnende å se når andre VR headset får støtte. Det er WMR som vil bli støttet først, uansett kommer nok de andre ganske snart etter. Har jo ventet i et år, klarer noen mnd til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 17. august 2020 Del Skrevet 17. august 2020 Sett PCen med tidssone og region til Kirbati, så får du laste ned. Min holder på nå. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 17. august 2020 Premium Medlem Del Skrevet 17. august 2020 Dette blir bra dere. Selv om simmen sannsynligvis vil være meget maskinvare hungry i noen / en del scenarioer. Men dette er begynnelsen av en ny æra innen flightsims, helt sikkert. 🙂 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Akhtarw Skrevet 17. august 2020 Del Skrevet 17. august 2020 Går fryktelig sakte å laste ned her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 17. august 2020 Premium Medlem Del Skrevet 17. august 2020 Har just startet nedlast så får vi se hvor langt tid det tar 14 min til nå 😉 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell-Erik Aarsheim2 Skrevet 17. august 2020 Del Skrevet 17. august 2020 (endret) Hadde vært nice med en progressbar som viste litt tall og prosenter også.... - gjerne hastighet den laster med også. Min progressbar har stått i snart 20 min og rører seg jo ikke av flekken..... - Umulig å vite om den faktisk drar ned data eller bare har hengt seg :-( - Kunne jo f.eks stått hva den drev med også..... "Loading...", "Installing", "Unpacking" etc..... Litt lite informativ launcher..... Endret 17. august 2020 av Kjell-Erik Aarsheim2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 17. august 2020 Premium Medlem Del Skrevet 17. august 2020 Sjekk oppgavebehandling gir litt info Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 17. august 2020 Premium Medlem Del Skrevet 17. august 2020 4 minutter siden, Kjell-Erik Aarsheim2 skrev: Hadde vært nice med en progressbar som viste litt tall og prosenter også.... - gjerne hastighet den laster med også. Min progressbar har stått i snart 20 min og rører seg jo ikke av flekken..... - Umulig å vite om den faktisk drar ned data eller bare har hengt seg :-( - Kunne jo f.eks stått hva den drev med også..... "Loading...", "Installing", "Unpacking" etc..... Litt lite informativ launcher..... Helt enig med deg der. Jeg med min 500/100 linje har stått stille nu i 25 min. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 17. august 2020 Premium Medlem Del Skrevet 17. august 2020 Får se på en film mens en venter (Gjesp) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.