Rune Gustafson Skrevet 2. juni 2022 Del Skrevet 2. juni 2022 Morgentur ENTO-ENCN med Cessna 310 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddElviz Skrevet 8. juni 2022 Del Skrevet 8. juni 2022 Fint besøk på Notodden. Unnskyld parkeringa...😏 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddElviz Skrevet 8. juni 2022 Del Skrevet 8. juni 2022 Noen bilder fra Italia oppdateringen, med sammenligning Civita Bagno Regio😃 Orvieto. Katedralen er fin, men resten av byen.... Isola Bella ..Tja Ellers synes jeg Roma, Firenze, og Venezia har blitt virkelig fine. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddElviz Skrevet 21. juni 2022 Del Skrevet 21. juni 2022 En giraff har vist rømt fra dyreparken, men jeg skjønner ikke hvordan den har kommet seg til Kjeller uoppdaget🤪 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 21. juni 2022 Del Skrevet 21. juni 2022 Er du sikker på at det ikke er en langhalset elg? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddElviz Skrevet 21. juni 2022 Del Skrevet 21. juni 2022 Fantastisk kvalitet på orto'en i nær Oshkosh nå. Gjelder det hele USA? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddElviz Skrevet 21. juni 2022 Del Skrevet 21. juni 2022 5 minutter siden skrev Kjetil Garpestad: Er du sikker på at det ikke er en langhalset elg? Nei, de ser vel mere slik ut: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 22. juni 2022 Premium Medlem Del Skrevet 22. juni 2022 Ikke noe bilde der OddElviz 😗 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inge Jenstad Skrevet 23. juni 2022 Del Skrevet 23. juni 2022 Med fare for å være gammel grinebiter; - jeg synes ikke at alle bildene er like flotte, eller SPEKTAKULÆRE som det heter i dag. Men det er så rat med det, man blir gjerne veldig godt fornøyd med spesielle stemninger man opplevde under veis. Unnskyld - i så fall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddElviz Skrevet 24. juni 2022 Del Skrevet 24. juni 2022 Den 22.6.2022 klokken 15.57 skrev Robert Hulthin: Ikke noe bilde der OddElviz 😗 Strange, Jeg ser det i crome(logget inn) og safari på telefon (ikke logget inn), men ikke i edge.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 24. juni 2022 Del Skrevet 24. juni 2022 Ser heller ikke bildet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 24. juni 2022 Premium Medlem Del Skrevet 24. juni 2022 Ikke i firefox ser ut som Kim`s bilde av saken 😗 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddElviz Skrevet 27. juni 2022 Del Skrevet 27. juni 2022 Tror jeg skjønner det nå, linken begynner med: lh3.googleusercontent.com/fife/AAW....Så om jeg kopierer et bilde fra google pictures, så er det egentlig en link som blir kopiert, og hvis det ikke er gitt tilgan, så blir det sånn Her er bildet en gang til, håper det går bra: Denne har hvertfall 2 meter hals.... 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 27. juni 2022 Premium Medlem Del Skrevet 27. juni 2022 Virket nå 👍 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddElviz Skrevet 29. juni 2022 Del Skrevet 29. juni 2022 Kveldstur fra Skien til Kristiansand med MILVIZ C310 ikveld, perfekt vær for VFR Natt. Risør: Fint å ha med en kamrat. Gullknapp: Sjekka om lyset var på i hytta, det var det, men passasjeren ble visst dårlig av manøvreringen 🤢 Turning final 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 2. juli 2022 Del Skrevet 2. juli 2022 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 2. juli 2022 Premium Medlem Del Skrevet 2. juli 2022 Den 27.6.2022 klokken 15.22 skrev OddElviz: Tror jeg skjønner det nå, linken begynner med: lh3.googleusercontent.com/fife/AAW....Så om jeg kopierer et bilde fra google pictures, så er det egentlig en link som blir kopiert, og hvis det ikke er gitt tilgan, så blir det sånn Her er bildet en gang til, håper det går bra: Denne har hvertfall 2 meter hals.... Er vi flere med raske biler.👍✈️😁 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 23. juli 2022 Del Skrevet 23. juli 2022 Tester ut effekter av regnskurer 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frodeaa Skrevet 25. juli 2022 Del Skrevet 25. juli 2022 Flott følge nedover kysten fra ENOL i kveld 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 13. oktober 2022 Del Skrevet 13. oktober 2022 Kjapp hilsen fra cockpit på patrulje over nordlige Vietnam. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 31. oktober 2022 Del Skrevet 31. oktober 2022 Halloween i DCS, hangarskipene har blitt spøkelsesskip, og crewet skjeletter. 1 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 24. november 2022 Del Skrevet 24. november 2022 I forbindelse med War Thunders 10 års jubeleum vant jeg et par skjeldene fly, en personelig favoritt blandt dem er He-51 med flotører, mestrer dels til lands, til vanns og i lufta med. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 28. november 2022 Del Skrevet 28. november 2022 Jeg har vært på Kjeller relativt mange ganger, både i virkeligheten og i diverse simulatorer, men dette er første gangen jeg ser sjiraffer der 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 29. november 2022 Del Skrevet 29. november 2022 10 timer siden skrev Fredrik Edvardsen: Jeg har vært på Kjeller relativt mange ganger, både i virkeligheten og i diverse simulatorer, men dette er første gangen jeg ser sjiraffer der Varmere klima nå vet du 😂 2 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Sparby Skrevet 29. november 2022 Del Skrevet 29. november 2022 Mye rart en kan finne rundt Kjeller, ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 29. november 2022 Del Skrevet 29. november 2022 15 timer siden skrev Fredrik Edvardsen: dette er første gangen jeg ser sjiraffer der Ja, litt feilplassert. Skulle vært Kjellergiraffer og ikke Stuegiraffer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 29. november 2022 Del Skrevet 29. november 2022 Sørkjosen er blitt veldig fin! Og fjordene nordpå er mye mer isfrie og realistiske nå. Men innerst er det fortsatt mulig å lande på isen. 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Torbjørn M Skrevet 20. desember 2022 Premium Medlem Del Skrevet 20. desember 2022 Han gjør ikke alt etter boka, men lage videoer, det kan han 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 19. januar 2023 Del Skrevet 19. januar 2023 Vinterdag i Bodø: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 19. januar 2023 Del Skrevet 19. januar 2023 Oops 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.