Anders Merch Grønmyr Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Spotify og et par rolige timer på ENOS_W_CTR Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Bursdagsgave til Fred mottas med takk, 20 kroner leveres meg for de som ønsker å bidra Avsluttes klokken 2000 i dag VI GRATULERER ÅRETS SIMMER MED DAGEN Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Hagen Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 http://www.livestream.com/vralive VRA er oppe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Hei Folkens, neste års FLG er 16 til 18 mars 2012. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Håper på og være på FLG neste år Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geert Rolf Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Saturday 17:00: 46 flights airborne. I count two from Greece. Have fun! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Urvik Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Hei Tom, Jeg fikk anledning å spandere en Ringnes på Fred Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sivert Indergaard Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Hva gjør alle nå for tiden da :whistle:? Ingen atc/piloter i Norge :crazy: ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslak Iversen Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Doh! Hadde tenkt å fly en tur tidligere i kveld, men gadd ikke når kun airspace i nærheten av OSL var staffet. Så mye for: "Vi reserverer ATC for de som er på FLG." Hvor ble det av ATC for alle de andre flyplassene i Norge? To beer or not to beer, that's the question? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Hjemmen Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Slutt på REALTIME kanskje :grin: ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sivert Indergaard Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Jaja, men tenkte at "ingen" av dere går til sengs så tidlig vel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Vi har mettopp hatt en gjennom gang av Oslo ASAP, mens resten nyter siste kvelden sosialt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 ATC Reservert for Realtime, som var annonsert frem til 23:00 lokal tid. Etter det logget folk av, mens vi hadde foredrag om Oslo ASAP, mens andre måtte i lobbyen å refuele. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Kan alle som har lyst komme inn til meg og signere diplomet for årets simmer. Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sivert Indergaard Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Ok da skjønner jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Hjemmen Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 YES! Vil ønske takk for en fantastisk helg! Kjempe gøy å sette et ansikt på navnene her inne på forumet! Strålende gjennomført og jeg er strålende fornøyd ( samt litt trøtt ) :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Jeg vil benytte anledningen til å berømme, og ikke minst takke crewet bak FLG! Nok en gang ett knall arrangement er gjennomført! Desverre måtte jeg dra i all hast, så fikk ikke tatt dere i hånden, men consider this as a handshake! En takk rettes også til deltakerne, kanonbra oppmøte! Takk for en minnerik helg gutter! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Tilbake her og etter å ha vært klappsetepassasjer på turen nedover, under og på returen oppover igjen :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Hagen Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Takk for helgen folkens! Hjemme nå, venter da på at pcen skal komme hjem! :0) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Hofstad Haugen Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Tusen takk for helgen. Hyggelig og møte dere!! FLG crew: Tusen takk for en minneverdig helg! Dere har gjort en strålende jobb! Fred: Beklager at det mangler en underskrift på diplomet ditt :-( Det skjedde så mye rundt meg at jeg rett og slett glemte det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Beklager at det mangler en underskrift på diplomet ditt :-( Det skjedde så mye rundt meg at jeg rett og slett glemte det. Samme her, gikk litt fort i svingene der Fred, beklager det og vel fortjent. Takk for en hyggelig helg folkens, utrolig mange flotte personer samlet på en plass... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Gratulerer med dagen Tom! Fint bilde av deg i DENNE artikkelen fra Teknisk Ukeblad. Kanskje dere kjenner igjen et par andre ulker og. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Kjempefin artikkel. Ikke vanskelig å kjenne seg igjen i denne. Passer på å takke for ei kjempefin helg på FLG. Det ikke bare "frister" til gjentagelse. Det er påbudt.. :grin: Grattis med burdag foresten... :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Klepp Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Takk for ei flott helg folkens! Storkoste meg Artig å få satt ansikt på alle disse navnene på forumet og Vatsim Sees Mars 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Takk for en bra helg folkens, en bra gjeng av folk dette! Synd ikke Realtime ble så populært når det gjaldt bookede flights men det var mange bra oppturer under helga uansett. Å avslutte den med seriestart og 0-7 seier var heller ikke så dumt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Hyggelig folkens, det er verdens beste lønn, med fine tilbakemeldinger om at dere har koset dere. Har lyst til og takke de som var med i crew, og Jan Fjeld som dere ikke så så mye av, han kjørte dc 10 simmen og fikset nettverk for oss. Neste år skal vi gjennomføre tidenes beste FLG, nå har vi et år på og planlegge og jeg har noen ideer på hva som kan gjøres mye bedre og nye mommenter som vil være av interesse. Vil også gratulere årets simmer, Fred Solli, og gjør alle oppmerksom på at neste år kan det være deg :-) Jeg tror slike samlinger gjør godt både for miljøet, men også for sammhold, samt at jeg tror faktisk dette forumet blir bedre i og med at vi kjenner hverandre litt bedre. Takk for en fin helg til både deltagere og alle sammen. Geir Ove Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Gratulerer med dagen Tom!Fint bilde av deg..... Takk Geir, kan dog ikke si jeg var enig i bildet da he he, ser jo ut som en mongo :0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Strømstad Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 "Museumsgutta" på Gardermoen vil også takke for hyggelig lag i helga. Vi lar oss imponere over hva dere får til. Ser frem til videre samarbeid -håper at vi kan bidra til å imøtekomme ambisjonene til neste år Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Synes "Museumsgutta" gjorde en formidabel innsats, all ære til det engasjementet. Håper også vi får til noe neste år også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Odd Magne Kåsastul Krieger Skrevet 21. mars 2011 Premium Medlem Del Skrevet 21. mars 2011 Gratulerer med dagen :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.