Gjest Geir-Finstad Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Hei alle sammen, når har vi liggi på latsiden lenge nokk, er det noen som er klar for et nytt FLG? Fint om vi kan få en liten utlufting på om dette fortsatt er av interesse. Se video for de av dere som ikke vet hva dette er. FLG er gjennomført i 2006 og 2007, sted for 2009 vil bli flysamlingen om vi bestemmer oss for og gjøre dette nokk en gang, FLG Video Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 I'm in Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Jeg er helt klart med! Og denne gangen tror jeg at jeg skal bestille meg skikkelig overnattingsplass. Å kjøre 60 mil etter ei helg uten søvn anbefales ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Maaland Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Jeg er Selvfølgelig med:) Det var veldig bra oppsett i fjor:) Vet om 2 i haugesund også som blir med hvis det blir:) Jeg håpet det skulle være et i år også Men uansett! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Im In Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Hvis muligheten byr seg så er eg med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Henriksen Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Er med jeg. Tenker dere på vårparten engang eller hvordan er det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Hassel Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Jeg er med;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Dreyer Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Jeg er med! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Herlig Geir, jeg er med! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Det var gøy å høre! Jeg er som vanlig med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Jeg dropper hva det skal være, gi meg en dato så er billettene bestilt, jeg SKAL på FLG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 I'm in! Rasmus, du kjører? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Jeg er med jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mateusz Kostrzewa Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Er med :cool: Så har jeg to til fra jobb som sikkert er med også... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Adam Martinsen Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Melder meg på... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Noen fra svg som skal? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Urvik Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Hei! Jeg har ikke deltatt før; men det høres veldig gøy ut. Passer det inn i kalenderen, vil jeg prioritere høyt å få det til. Hvor tidlig kan dere sette en dato? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Maaland Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Noen fra svg som skal? EG ska;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Jeg er med! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Ser sosialt og artig ut det der. litt i det lengste laget og kjøre for meg midtvinters. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Vi skal vell ha oss et møte snart, men om oppsluttningen blir bra her, går det fortere..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Jeg er med hvis det blir muligheter for å fly en 737 simulator :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander W. Lind Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Er så klart med om det passer med kalenderen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Mardahl Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Supert ! Jeg er med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Noen fra svg som skal? EG ska;) Skal du kjøre?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Ser sosialt og artig ut det der. litt i det lengste laget og kjøre for meg midtvinters. VELDIG sosialt og hyggelig . Planleggingen tar nok litt tid så tror vi i alle fall skriver vår'09 før dette kan avholdes. Jeg er nok også med om vi får fly DHC8 :cool:, men må ta forbehold siden det er så lenge til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Noen fra svg som skal? Som sagt, skal nok jeg, men kommer ann på når det er. Kan hende jeg skal kjøre, vi får se om jeg har fått oppkjøring til da. Er jo bare 7 eller 8 måneders ventetid... Mathias Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Lygre Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Noen fra svg som skal? Som sagt' date=' skal nok jeg, men kommer ann på når det er. Kan hende jeg skal kjøre, vi får se om jeg har fått oppkjøring til da. Er jo bare 7 eller 8 måneders ventetid... Mathias [/quote'] Dette hørtes veldig kjekt ut. Har ikke vert der før men tenker at jeg skal prøve å få plass til det i timeplanen. Hva er svg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 SVG er IATA-Koden for Stavanger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.