Gå til innhold

FLG 2009


Gjest Geir-Finstad

Anbefalte innlegg

  • Svar 94
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Jeg er med.

 

Sist tok jeg fly. Med 30 kg bagasje. Måtte ha med dattera som kjøttbillett, slik at jeg fikk 20 kg ekstra vekt med. Slik bli det nok ikke i 09. SAS er raka fant og billetten fra Kr.sund, ( I Norwegians fravær) er nå dobbelt så dyre.

 

Så Kr.sundere og personer langs Sunndalsøra- Oppdal- Dombås E6.....Jeg har da 3 plasser ledig i bil. Aktuelt ?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har rett' date=' problemet er ikke å holde seg våken under FLG, men i det du skal sette deg i bilen å kjøre hjem [/quote']

 

sant nokk. då da kan det vell være en ide for noen av oss som må kjøre langt og ha et hotell tilbud velag. om vi bli da en 10-30 stykk som slår seg sammen, så skulle det vell ikke være så vanskelig og få fiksa noe rabatert overnatting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir-Finstad

Vi trenger jo som alltid hjelp under selve weekenden, og setter pris på alle som vil hjelpe oss etterhvert.

 

Det som er sikkert er vell at vi har bestemt oss 100% for FLG igjen, og vi ønsker jo og gjøre dette bedre en sist.

 

Det kan forventes at det kommer ut en dato om noen uker, så dere får god tid på og sette av helgen.

 

Så vi håper jo og se mange simmere denne helgen.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir-Finstad
hiv opp en liste av va du trenger hjelp til den akktuele helga så Eventuelt folk kan søke/skrive seg opp på :D

 

blir d noen egen hjemmeside for FLG 09?

 

 

Som tidligere år, så er det slik at ja det blir hjemme side, promo video, og kortene holdes tett til brystet til ting er 100% garrantert. Så det som er sikkert er følgende: 2009( dato er satt egentlig)? Ja, Teamet samlet? Ja, Lokasjon rundt Gardermoen? Ja , Overnatting ? Ja. Gjøre det bedre en 06 og 07? Ja. Så når jula senker seg , vil det komme fortløpende info. Blir sikkert en egen tråd her på Fs.no i år også rundt dette. Så vi er klare for nokk et sim event og håper alle som deltar får det hyggelig. Det er det vi som jobber 6 måneder med dette har som visjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oktober er ingen dum måned' date=' hmm skal tenke litt på det... [/quote']

Jeg synes nå det beste hadde vært i løpet av vinter/vår, men før eksamenstider (før mai/juni). Blir det på høsten så må vi jo gå å vente i et år før neste FLG. Ja, jeg vet at "de som venter på noe godt venter ikke forjeves", men jeg kommer jo til å bli helt tullete om jeg må vente den tiden :crazy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Opprett ny...