Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har fått meg Al fly

var ute og lufte ørnen jeg fant på simvitiaon eller ka den heter. så var og fløy på flyplasser med den igen merket at en ørn var rett atme stripen så han bare fårtsate og se men på gardemoen ble jeg jakt bort med hagle. på new york ble jeg sugd in i en motor men døde ikke knak vingene

fs92008-04-2414-02-53-01.jpg

fs92008-04-2414-03-30-96.jpg

fs92008-04-2414-03-44-60.jpg

fs92008-04-2414-03-51-60.jpg

fs92008-04-2414-03-53-87.jpg

fs92008-04-2414-06-55-66.jpg

fs92008-04-2414-07-06-90.jpg

fs92008-04-2414-07-31-74.jpg

fs92008-04-2414-07-48-77.jpg

fs92008-04-2414-08-00-84.jpg

fs92008-04-2414-08-08-20.jpg

fs92008-04-2414-08-31-40.jpg

fs92008-04-2414-08-38-71.jpg

fs92008-04-2414-08-58-27.jpg

fs92008-04-2414-09-13-48.jpg

fs92008-04-2414-09-24-79.jpg

fs92008-04-2414-09-44-56.jpg

fs92008-04-2414-09-48-24.jpg

fs92008-04-2414-10-04-73.jpg

fs92008-04-2414-10-09-48.jpg

fs92008-04-2414-10-10-98.jpg

fs92008-04-2414-10-32-04.jpg

fs92008-04-2414-10-43-45.jpg

fs92008-04-2414-10-49-60.jpg

fs92008-04-2414-10-54-84.jpg

fs92008-04-2414-10-58-71.jpg

fs92008-04-2414-11-06-31.jpg

fs92008-04-2414-11-16-24.jpg

fs92008-04-2414-11-18-23.jpg

fs92008-04-2414-11-28-56.jpg

fs92008-04-2414-11-54-73.jpg

fs92008-04-2414-12-02-40.jpg

fs92008-04-2414-12-09-01.jpg

fs92008-04-2414-12-14-49.jpg

fs92008-04-2414-12-29-96.jpg

fs92008-04-2414-12-34-70.jpg

fs92008-04-2414-12-39-82.jpg

fs92008-04-2414-13-07-23.jpg

fs92008-04-2414-13-26-27.jpg

fs92008-04-2414-13-43-60.jpg

fs92008-04-2414-13-50-65.jpg

fs92008-04-2414-14-04-23.jpg

fs92008-04-2414-14-39-18.jpg

fs92008-04-2414-15-20-20.jpg

fs92008-04-2414-15-28-02.jpg

fs92008-04-2414-15-54-51.jpg

fs92008-04-2414-16-02-54.jpg

fs92008-04-2414-16-19-13.jpg

fs92008-04-2414-16-30-48.jpg

fs92008-04-2414-17-56-60.jpg

fs92008-04-2414-18-15-65.jpg

fs92008-04-2414-18-32-16.jpg

fs92008-04-2320-17-39-86.jpg

fs92008-04-2320-17-40-71.jpg

fs92008-04-2320-17-41-21.jpg

fs92008-04-2320-17-41-39.jpg

fs92008-04-2320-20-45-58.jpg

fs92008-04-2320-21-21-53.jpg

fs92008-04-2320-22-15-94.jpg

fs92008-04-2320-22-51-36.jpg

fs92008-04-2320-23-39-31.jpg

fs92008-04-2320-23-45-31.jpg

fs92008-04-2320-23-47-89.jpg

fs92008-04-2320-24-15-63.jpg

fs92008-04-2320-24-17-77.jpg

fs92008-04-2320-25-14-22.jpg

fs92008-04-2320-26-46-22.jpg

fs92008-04-2320-26-59-60.jpg

fs92008-04-2320-28-06-75.jpg

fs92008-04-2320-28-41-75.jpg

fs92008-04-2320-28-52-91.jpg

fs92008-04-2320-29-30-63.jpg

fs92008-04-2320-29-38-99.jpg

fs92008-04-2320-31-54-30.jpg

fs92008-04-2320-32-22-52.jpg

fs92008-04-2320-32-35-81.jpg

fs92008-04-2320-33-09-28.jpg

fs92008-04-2320-33-52-86.jpg

fs92008-04-2320-34-03-64.jpg

fs92008-04-2320-35-13-24.jpg

fs92008-04-2320-35-45-86.jpg

fs92008-04-2320-36-59-24.jpg

fs92008-04-2320-37-20-50.jpg

fs92008-04-2320-37-58-52.jpg

fs92008-04-2320-38-20-02.jpg

fs92008-04-2320-39-16-99.jpg

fs92008-04-2320-40-21-38.jpg

fs92008-04-2320-40-42-58.jpg

fs92008-04-2320-40-48-83.jpg

fs92008-04-2320-41-02-74.jpg

fs92008-04-2320-41-46-64.jpg

fs92008-04-2320-42-17-08.jpg

fs92008-04-2320-42-27-69.jpg

fs92008-04-2320-42-32-75.jpg

fs92008-04-2320-44-12-81.jpg

fs92008-04-2320-44-18-86.jpg

fs92008-04-2320-44-30-08.jpg

fs92008-04-2320-44-38-58.jpg

fs92008-04-2320-44-50-85.jpg

fs92008-04-2320-45-09-60.jpg

fs92008-04-2320-45-48-03.jpg

fs92008-04-2320-46-00-55.jpg

fs92008-04-2320-46-12-28.jpg

fs92008-04-2320-48-19-42.jpg

fs92008-04-2320-49-46-17.jpg

fs92008-04-2320-50-10-11.jpg

fs92008-04-2320-50-12-91.jpg

fs92008-04-2320-51-06-27.jpg

fs92008-04-2320-51-11-42.jpg

fs92008-04-2320-51-43-64.jpg

fs92008-04-2320-52-11-35.jpg

fs92008-04-2320-55-13-64.jpg

fs92008-04-2320-55-40-61.jpg

fs92008-04-2320-55-58-42.jpg

fs92008-04-2320-56-50-85.jpg

fs92008-04-2320-56-53-30.jpg

fs92008-04-2320-57-12-11.jpg

fs92008-04-2320-57-23-58.jpg

fs92008-04-2320-58-17-47.jpg

fs92008-04-2320-58-42-85.jpg

fs92008-04-2320-58-58-21.jpg

fs92008-04-2320-59-04-38.jpg

fs92008-04-2321-11-56-75.jpg

fs92008-04-2321-12-02-67.jpg

fs92008-04-2321-12-11-99.jpg

fs92008-04-2321-12-28-44.jpg

fs92008-04-2321-12-52-96.jpg

fs92008-04-2321-13-20-22.jpg

fs92008-04-2321-13-33-24.jpg

fs92008-04-2321-13-47-33.jpg

fs92008-04-2321-13-58-85.jpg

fs92008-04-2321-14-06-19.jpg

fs92008-04-2321-14-42-35.jpg

fs92008-04-2321-15-01-61.jpg

fs92008-04-2321-15-10-06.jpg

fs92008-04-2321-15-14-91.jpg

fs92008-04-2321-15-23-38.jpg

fs92008-04-2321-15-28-30.jpg

fs92008-04-2321-16-00-19.jpg

fs92008-04-2321-16-05-28.jpg

fs92008-04-2321-16-22-49.jpg

fs92008-04-2321-16-37-28.jpg

fs92008-04-2321-16-47-75.jpg

fs92008-04-2321-16-49-61.jpg

fs92008-04-2321-20-34-08.jpg

fs92008-04-2321-20-38-63.jpg

fs92008-04-2321-21-18-21.jpg

fs92008-04-2321-21-25-55.jpg

fs92008-04-2321-21-39-64.jpg

fs92008-04-2321-21-51-05.jpg

fs92008-04-2321-22-46-05.jpg

fs92008-04-2321-22-56-10.jpg

fs92008-04-2321-23-24-72.jpg

fs92008-04-2321-23-35-89.jpg

fs92008-04-2321-24-24-86.jpg

fs92008-04-2321-25-14-58.jpg

fs92008-04-2321-25-21-99.jpg

fs92008-04-2321-25-32-31.jpg

fs92008-04-2413-11-52-93.jpg

fs92008-04-2413-12-46-84.jpg

fs92008-04-2413-13-23-71.jpg

fs92008-04-2413-17-33-73.jpg

fs92008-04-2413-17-56-65.jpg

fs92008-04-2413-18-31-71.jpg

fs92008-04-2413-25-39-23.jpg

fs92008-04-2413-25-47-48.jpg

fs92008-04-2413-26-00-18.jpg

fs92008-04-2413-26-16-13.jpg

fs92008-04-2413-29-11-90.jpg

fs92008-04-2413-29-14-60.jpg

fs92008-04-2413-29-37-93.jpg

fs92008-04-2413-30-01-70.jpg

fs92008-04-2413-30-24-76.jpg

fs92008-04-2413-30-34-18.jpg

fs92008-04-2413-30-36-66.jpg

fs92008-04-2413-30-42-09.jpg

fs92008-04-2413-30-43-43.jpg

fs92008-04-2413-31-10-65.jpg

fs92008-04-2413-31-17-82.jpg

fs92008-04-2413-31-22-68.jpg

fs92008-04-2413-32-05-76.jpg

fs92008-04-2413-32-16-66.jpg

fs92008-04-2413-32-21-20.jpg

fs92008-04-2413-32-32-01.jpg

fs92008-04-2413-32-36-27.jpg

fs92008-04-2413-32-43-32.jpg

fs92008-04-2413-33-02-21.jpg

fs92008-04-2413-33-10-70.jpg

fs92008-04-2413-33-26-90.jpg

fs92008-04-2413-33-36-88.jpg

fs92008-04-2413-33-44-81.jpg

fs92008-04-2413-34-12-26.jpg

fs92008-04-2413-34-17-01.jpg

fs92008-04-2413-34-21-21.jpg

fs92008-04-2413-34-31-56.jpg

fs92008-04-2413-34-34-65.jpg

fs92008-04-2413-34-38-38.jpg

fs92008-04-2413-34-54-79.jpg

fs92008-04-2413-35-19-62.jpg

fs92008-04-2413-35-25-82.jpg

fs92008-04-2413-35-48-12.jpg

fs92008-04-2413-35-51-24.jpg

fs92008-04-2413-36-23-52.jpg

fs92008-04-2413-36-26-16.jpg

fs92008-04-2413-36-28-52.jpg

fs92008-04-2413-36-42-38.jpg

fs92008-04-2413-36-52-84.jpg

fs92008-04-2413-36-59-68.jpg

fs92008-04-2413-37-18-46.jpg

fs92008-04-2413-37-53-81.jpg

fs92008-04-2413-38-04-02.jpg

fs92008-04-2413-38-34-37.jpg

fs92008-04-2413-38-38-68.jpg

fs92008-04-2413-38-43-91.jpg

fs92008-04-2413-38-57-32.jpg

fs92008-04-2413-38-59-01.jpg

fs92008-04-2413-39-08-73.jpg

fs92008-04-2413-39-40-88.jpg

fs92008-04-2413-40-13-99.jpg

fs92008-04-2413-40-17-06.jpg

fs92008-04-2413-40-26-79.jpg

fs92008-04-2413-40-51-51.jpg

fs92008-04-2413-41-03-85.jpg

fs92008-04-2413-41-04-73.jpg

fs92008-04-2413-41-07-29.jpg

fs92008-04-2413-41-14-62.jpg

fs92008-04-2413-41-24-43.jpg

fs92008-04-2413-41-32-93.jpg

fs92008-04-2413-41-47-13.jpg

fs92008-04-2413-42-02-60.jpg

fs92008-04-2413-42-29-82.jpg

fs92008-04-2413-42-36-27.jpg

fs92008-04-2413-42-37-90.jpg

fs92008-04-2413-42-40-87.jpg

fs92008-04-2413-42-44-26.jpg

fs92008-04-2413-42-46-57.jpg

fs92008-04-2413-42-49-84.jpg

fs92008-04-2413-43-02-87.jpg

fs92008-04-2413-43-04-96.jpg

fs92008-04-2413-43-23-98.jpg

fs92008-04-2413-43-42-18.jpg

fs92008-04-2413-43-53-70.jpg

fs92008-04-2413-44-04-68.jpg

fs92008-04-2413-44-13-09.jpg

fs92008-04-2413-44-16-76.jpg

fs92008-04-2413-44-29-34.jpg

fs92008-04-2413-44-39-65.jpg

fs92008-04-2413-44-44-35.jpg

fs92008-04-2413-44-47-51.jpg

fs92008-04-2413-44-55-63.jpg

fs92008-04-2413-45-01-49.jpg

fs92008-04-2413-45-36-73.jpg

fs92008-04-2413-45-43-88.jpg

fs92008-04-2413-45-57-76.jpg

fs92008-04-2413-46-07-52.jpg

fs92008-04-2413-46-10-02.jpg

fs92008-04-2413-46-13-52.jpg

fs92008-04-2413-46-21-59.jpg

fs92008-04-2413-46-30-52.jpg

fs92008-04-2413-46-40-24.jpg

fs92008-04-2413-46-50-31.jpg

fs92008-04-2413-47-06-95.jpg

fs92008-04-2413-47-09-07.jpg

fs92008-04-2413-47-31-65.jpg

fs92008-04-2413-47-42-46.jpg

fs92008-04-2413-47-47-93.jpg

fs92008-04-2413-47-58-20.jpg

fs92008-04-2413-48-02-48.jpg

fs92008-04-2413-48-11-04.jpg

fs92008-04-2413-48-14-91.jpg

fs92008-04-2413-48-18-15.jpg

fs92008-04-2413-48-24-99.jpg

fs92008-04-2413-48-56-90.jpg

fs92008-04-2413-49-02-12.jpg

fs92008-04-2413-49-13-82.jpg

fs92008-04-2413-49-32-06.jpg

fs92008-04-2413-49-47-95.jpg

fs92008-04-2413-50-16-09.jpg

fs92008-04-2413-50-28-93.jpg

fs92008-04-2413-50-35-93.jpg

fs92008-04-2413-51-17-46.jpg

fs92008-04-2413-51-36-16.jpg

fs92008-04-2413-53-38-77.jpg

fs92008-04-2413-53-59-76.jpg

fs92008-04-2413-54-26-16.jpg

fs92008-04-2413-54-54-13.jpg

fs92008-04-2413-55-19-71.jpg

fs92008-04-2413-55-37-34.jpg

fs92008-04-2413-55-41-35.jpg

fs92008-04-2413-56-16-27.jpg

fs92008-04-2413-56-44-66.jpg

fs92008-04-2413-57-16-66.jpg

fs92008-04-2413-57-29-71.jpg

fs92008-04-2413-57-36-38.jpg

fs92008-04-2413-57-57-57.jpg

fs92008-04-2413-58-44-71.jpg

fs92008-04-2414-00-14-79.jpg

fs92008-04-2414-00-23-24.jpg

 

 

Vil gjjærne ha komentarer

Skrevet

Oioioi, ikke noe særli pene ai fly,rett å slett helt for jævlie stygge for å si det rett ut, reiner med at du bruker ultimate Ai?? få inn EvolveAi å AI Aardvark, penere ai fly å se på :) å alt for mangebilder der, kjedlie bilder for å være helt ærli

Skrevet

Ble desverre fort lei av bildene. Må si meg enig med Johan. Konsentrere deg om de litt spesiele flyene. Standar Lufthansa og standar Air France livery blir for kjedelig.

 

Hva gjelder modellene var de så fæle at de ikke fortjenre over 200 bilder. Knapt nok 5 bilder fortjener disse modellene.

 

Skal man ha PEN AI er det kun freeware som gjelder. AIG, AIA, TFS osv er modeller som gjør seg utmerket på slike AI spotteturer.

Skrevet

Begynte â skrike ut TRAFFIC TRAFFIC etter â ha sett 25 bilder med crappy projectAI modeller(WOAI pakkene er mye bedre til AI spotting ellers lager du selv!)

Og hva var den palmspotter greie med departures? Hvor fâr man den?

Gjest Eivind Oterhals
Skrevet

Ruben...

 

Dritmange bilder! Begrens det til 20, og for noen stygge ai modeller :crazy:

 

Ble litt kjedelig.. Fortsett slik du har gjort før! :)

Skrevet

Viss jeg ikke husker feil, så må du slette en fil kaldt Traffic.bgl inne i scenery/world/scenery for å bli kvitt problemet med at en får to fly side ved side.. Det er default trafikk filen til FS9 og FSX og lager krøll i AI trafikken viss ikke den blir sletta etter at ny trafikk er installert.. Er søren ikke sikker på om det var den. Har hatt det problemet selv en gang..

 

Noen andre som husker? Jeg har sett dette problemet i dine screenshots før skjønner du..

Skrevet

297 bilder?!?! Helt seriøst? Du trenger ikke vise opp mot 10 bilder fra hvert fly som lander. Holder masse med et.. og det bør være et med stilig vinkling, bra lys og et flott fly! Ultimate Traffic er utrolig dårlig, så skaff deg freeware AI! Mitt eneste tips her..

 

Hold deg til maks 20-25 neste gang!

Skrevet

Dessverre, så trodde jeg at det ikke var så mange bilder, så jeg scrollet ned til kommentarene. Fikk jeg vondt i fingeren? Ja, det er helt sikkert.

 

Som sagt tidligere, så lager du alt for mye jobb for deg selv, noe som du kunne unngått ved å se på bildene du hadde tatt, plukket ut de mest interessante, og postet de. Interessen ville i allefall steget litt fra min side, hvis du hadde gjort det.

Skrevet

Denne innsenderen har vist gang på gang på gang at han ikke hører på kritikk på forumet.

 

"grusomt", "hva er det du driver med"

Igen for mange bilder som er direkte dårlige", osv

er det som går igjen hos de som svarer.

Uansett hva man svarer på disse endeløse innleggene (denne var rekordstor, men ikke ulik alle andre innlegg han har hatt siste året) så poster han neste gang hundre/tusen bilder akkurat i samme stil som sist.

 

Og noen svarer også "Mye, mye bedre enn sist Ruben.",

"stå på"

"Nå begynner det å nærme seg noe".

 

I og med at han ikke er i stand til å høre på kritikk (som går på at det er dårlige bilder, og tusen av dem) gang etter gang,

så er det vel ikke vits i å svare på dem?

 

Hvis Ruben er syv år er han jo flink som i det hele tatt klarer å ta screenshot og lage seg photobucket-konto og laste bildene opp der, for så å linke til alle tusen bildene i dette forumet. "Så flink du er til å være syv år" Det blir nok en data-mann av deg!" sier bestemor.

 

Men om han ikke er syv år, så er det bare uinteressant å svare noe som helst i retning av "dette var vel litt mange dårlige bilder, prøv å begrense antallet neste gang" (hørt den før),

for neste gang kommer det to tusen bilder.

 

Beklager negativiteten, når man legger ut bilder/screenshots på et forum og spør hva folk synes, så må man ta det til seg etter hundre tilbakemeldinger.

 

Noen som er uenige?

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...