Gå til innhold

Hvem skal bli/er flyver?


Steffen Andre Hustveit

Anbefalte innlegg

Stort sett de fleste på forumet her har vel en drøm om å bli flyger... [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

I hvert fall oss i den yngre garde? [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] (1986 her)

Driver faktisk allerede med PPL, holder på flygerdrømmen, den SKAL gjennomføres! [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

Lykke til, alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er flyger!!! Type PPL-A... Fløy opp 12/9, fikk papirene i går, og i dag var jeg ute på min første tur som PPL-flyger...

Hvis noen vil være med så er det bare å ta kontakt... Holder til i Tromsø, så alle som vil fly C-172, PA28 Cherokee, eller C-150 kan bare kontakte meg...

Mvh

Mads

Email: mads@otterstad.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestemmete meg for å bli pilot i en alder av 4-5 år

har eid og benyttet alle fs'en fra fs4 og oppover [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image] [image]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/image]

Arne "Maverick"

mrick_ssf@hotmail.com

Gausel,Stavanger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også den samme "drømmen", som en gang skal gå i oppfyllelse, i alle fall for meg...(håper jeg) Selv om jeg er bare 14 år (1986), er dette et mål i livet!! [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

Hva er det egentlig som skal til for ¨å bli en "privat" flyver? [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Stig Sandnes:

Hva er det egentlig som skal til for ¨å bli en "privat" flyver?

Penger, lese, penger, lese, penger, lese, penger, lese også fly litt innemellom [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Har nettop begynt på PPL teori

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiv og hoi!

Hadde tenkt å bli flyger jeg da! Så når går jeg på NAC for andre måned. Satser på å bli her i atten til... Har for tiden ca 25 timer, hvor ca 7 er solo.

Hvordan det blir med jobb om atten - nitten måneder er jo værre da, nå når noen forbanna terrorister bla.a har ødelagt litt verdensøkonomi...

Ha en god dag?

Eivind

Spirit 87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Johannes Winther Farstad:

vil selvfølgelig bli flyver, men nåløyet er jo trangt...

er bare 15 år, men SKAL BLI FLYVER!!!!!!!

koste hva det koste vil....*not* jeg kan jo ikke bli det hvis jeg en dag måtte ty til å bruke briller..*mareritt*

Du kan ha briller når du skal bli privat eller komersiell pilot, men hvis du har tenkt deg å bli jagerfly pilot, så går det ikke?

Im i right?

MVH

Timmy Brandt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[image]images/icons/shocked.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

Jeg er bare 13 år,Men SKAL FLY!!!!

Min far flyr for SAS

Dash 8 Q400

Har vært med en del,og kan en del

Hilsen Anders

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også bli flyger!

Skal ta PPL når jeg er 16! Er bre 14 nå da. (1987)

Skal gå på NAIA i USA! Har vært ute å flydd C172. Tok touch and go på rygge, 10. Juli i år med LN-DAE!! DRIT KULT! [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Jarle [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm....her var det, uten unntak, kun flyger wanna be'er, og et par som allerede er flygere.

Så da må jeg nesten komme med en motsatt mening.

Jeg er ikke flyger. [image]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/image]

Jeg skal ikke bli flyger. [image]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/image]

Jeg satset på jernbanen og skal bli lokomotivfører. [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

Men fly er, ved siden av tog, en stor interesse! [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nettopp ferdig på LFS nå. Skal over dammen om X antall år for å fly fighter eller heli. [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] (Håper jeg da...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...