Gå til innhold

Flyvertinner kaster klærne


Tom Knudsen

Anbefalte innlegg

Ryanair har vel omtrent like mange mannlige flyverter som kolleger av det motsatte kjønn. Så i likestillingens navn slår jeg derfor fore at selskapet også går til produksjon av en tilsvarende kalender for 2008, bare med bilde av alle de flotte guttene uten annet på enn sine kledelige små truser.

 

Statistisk er det jo vanligvis noen færre kvinner enn menn som bruker å fly, men etter kjønnsfordelingen og mottagelsen denne ila. bare noen få timers "annonsering" har fått her inne, burde man så absolutt forvente at slike også vil kunne gå som varme hvetebrød (unnskyld uttrykket :whistle:).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øhhh, og jeg som prøvde etter beste evne å skape litt balanse med innlegget mitt mtp. dere jentene Toril! Så du ikke det da?

Joa, så det, fint og enig med deg.

Verden er urettferdig for kvinner. Ta et nesten hvilket som helst tv program eller film. Det er stortsett alltid flere flotte lett antrukket jenter med, men mannfolka kan ofte være både feite og gamle, og i såfall maks en kjekkas pr film. Feks at hun lille tynne Carrie virkelig hadde likt han feita slappe, late og dumme mannen sin i Kongen av Queens. Joda showet er artig, men ikke særlig sexy for oss jenter. Og sånn generelt så er det ikke særlig moro for jenter å sitte å se på nakne jenter.

 

Dere som liker å se på jenter, ser dere på "The L-Word"? det er vel omtrent det mst usansynlige programmet som går på TV, men så går det på TV3 da.

Sorry, super OT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne forhold finnes. Jeg kjenner selv et par som er som tatt ut av denne tv serien.

 

Klart slikt finnes, særlig hvis mannen har en feit lommebok, (litt ironi her) eller kompanserer på andre måter, men han på Kongen av Queens har jo ikke noen ting.

 

Poenget mitt var ikke at feite menn, eller gråhåret, slappe eller late ikke har draget, men at i en normal verden så er ikke jentene blinde og alle gutta har draget på modeller. Og selv om en mann er feit, eller stygg, så betyr det da ikke at han ikke er flott på andre måter. Sånn generelt sett så er vel vi jentene en del flinkere til å se forbi utseende på gutta enn motsatt.

 

Kjenner ikke til "300" hva er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...