Gå til innhold

Beste fly?


Magnus Wiik

Anbefalte innlegg

noen som har et tips når det gjelder hvilket fly somm er morsommest å fly?

jeg har Starfighteren som favoritt, etterfulgt av U-2

[image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker de små cessna'ane [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] ingeting er som å cruise i bushen med en cessna 150 [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] ( eller en piper cub for den saks skyld [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Extra S var en av mine favoritter i FS98, men med FS2000-hakketi-hakk ble morroa borte der ja [image]images/icons/frown.gif" border="0[/image] Learjet 45 som var min andre favoritt i '98 fikk en helt feil takeoff-profil i FS2000 [image]images/icons/mad.gif" border="0[/image] Nå er Lake Renegade T-270 Seaplane i FUIII min favoritt. Gleder meg til sjøfly i FS2002!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si PA-18-150 (Super Cub) er min favoritt, ellers er jo Walter Extra sine fly geniale, tenker her da først og fremst på acro flyene, men 400'en er også fin.

De morsomte flyene jeg har i FS2000 er FSD sin J-3 Cub og Boeing 737 i SAS farger.

Det var min mening [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... Ganske varierte interesser her...

Jeg for min del liker best DeHavilland, Fokker og Beechcraft flyene, spesielt twin-propell fly er uhyre artige å fly..

Får vel også ta med at de fleste akrobatflyene (som f.eks Extra 300) er litt artig å fly..

[ 27-06-2001: Endret av: Stig Enoksen ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

kan bare si meg enig med Mathias her, 767 PIC er klart det morsomste jeg har gjort med FS, men nå liker jeg jo å bruke MYE tid på å lese manualer etc.

Med 2 skjermer( må jo ha hovedpanel,overhead, pedestal og FMC oppe samtidig [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]) gir det en utrolig innlevelse!

[ 27-06-2001: Endret av: Erik Axel Vollan ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det jammen mange som likte twinpropfly!

Prøv MUK Air Shorts 360! [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image]

Den er tøff!

Noen som vet om en F-16 med bremseskjermer?

[image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel hive meg på her jeg også:

Siden jeg har valgt å fly MD-83 i VCA, er jo dette en flytype som ligger mitt hjerte nær [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Ellers liker jeg å cruise rundt i nord-norske farvann med Twin Otter, eller ta en tur til London City med en BAe-146, eller suse rundt i USA i en av de mest vellykkede 727-200 jeg noensinne har sett for FS98 (i Deltas nyeste farger).

I det virkelige liv må jeg jo nevne at 727 (og tri-jets forøvrig) er storfavoritt for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare si det at Spitfire MK IX tar kaka! Den er nydlig, elegant, og et av verdens fineste og desidert beste veteran fly! [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

LN-SAH (ENHA)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt klart DC-3!

Hvis jeg må over på litt nyere teknologi så er det vel F-16 eller F-18 Super Hornet.

Extraene er litt kule de også, spesielt 230'n

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...