Magnus Wiik Skrevet 25. juni 2001 Del Skrevet 25. juni 2001 noen som har et tips når det gjelder hvilket fly somm er morsommest å fly? jeg har Starfighteren som favoritt, etterfulgt av U-2 [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SH Skrevet 25. juni 2001 Del Skrevet 25. juni 2001 Jeg liker de små cessna'ane [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] ingeting er som å cruise i bushen med en cessna 150 [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] ( eller en piper cub for den saks skyld [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arvid Wold Skrevet 25. juni 2001 Del Skrevet 25. juni 2001 Extra S var en av mine favoritter i FS98, men med FS2000-hakketi-hakk ble morroa borte der ja [image]images/icons/frown.gif" border="0[/image] Learjet 45 som var min andre favoritt i '98 fikk en helt feil takeoff-profil i FS2000 [image]images/icons/mad.gif" border="0[/image] Nå er Lake Renegade T-270 Seaplane i FUIII min favoritt. Gleder meg til sjøfly i FS2002! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Elde Skrevet 26. juni 2001 Del Skrevet 26. juni 2001 Jeg liker noe veldig godt denne MD-82. Serlig den SAS MD-82 LN-ROT, som er en av de peneste fly jeg har sett laget for FS98. Ellers liker jeg dem jeg kommer meg litt fort fram med, men ikke jagere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Melbostad Skrevet 26. juni 2001 Del Skrevet 26. juni 2001 Må si PA-18-150 (Super Cub) er min favoritt, ellers er jo Walter Extra sine fly geniale, tenker her da først og fremst på acro flyene, men 400'en er også fin. De morsomte flyene jeg har i FS2000 er FSD sin J-3 Cub og Boeing 737 i SAS farger. Det var min mening [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Wiik Skrevet 26. juni 2001 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2001 HMMMMMMM... Dette var interresant. alle liker propellfly jeg liker raske jagere og aerobat-fly best! noen som har en mening om den DC-3en som tar 20Mb? http://www.flightsim.no/file/FS2000_-_Fly/Diverse/more2.html" TARGET=_blank>DC3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Presterud Skrevet 26. juni 2001 Del Skrevet 26. juni 2001 Jepp Den DC-3'n anbefales! Jeg syntes den er bra. Generelt: alle fly som er store (målt i MB) er bra [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 26. juni 2001 Del Skrevet 26. juni 2001 Flyr 747-400...Stort,Elegant,Stabil. LN_EMK (HEAVY) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Enoksen Skrevet 27. juni 2001 Del Skrevet 27. juni 2001 Hmmm... Ganske varierte interesser her... Jeg for min del liker best DeHavilland, Fokker og Beechcraft flyene, spesielt twin-propell fly er uhyre artige å fly.. Får vel også ta med at de fleste akrobatflyene (som f.eks Extra 300) er litt artig å fly.. [ 27-06-2001: Endret av: Stig Enoksen ] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl R Pettersen Skrevet 27. juni 2001 Del Skrevet 27. juni 2001 Har mest sans for Maxview Cessna 310R (twinprop) med dååårlige motorer og propellblader pga slitasje [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image], ellers DC3'ern (enda en twinprop, noe tyngre), og en tur i ny og ne i Dash'er. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Ganss Skrevet 27. juni 2001 Del Skrevet 27. juni 2001 Heisann! Mange med prop fly her så da drar jeg på med en.... 767-300ER! En drøm å fly med POSKY 767 og 767PIC panelet! Beste som finnes [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Olstad Skrevet 27. juni 2001 Del Skrevet 27. juni 2001 Får slenge meg på jeg også med British Airways 747-400 laget av PSS... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Axel Vollan Skrevet 27. juni 2001 Del Skrevet 27. juni 2001 Hei, kan bare si meg enig med Mathias her, 767 PIC er klart det morsomste jeg har gjort med FS, men nå liker jeg jo å bruke MYE tid på å lese manualer etc. Med 2 skjermer( må jo ha hovedpanel,overhead, pedestal og FMC oppe samtidig [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]) gir det en utrolig innlevelse! [ 27-06-2001: Endret av: Erik Axel Vollan ] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 27. juni 2001 Del Skrevet 27. juni 2001 SAS sin 737-600 er et fantastisk lite kompakt fly! Med det beste navigerings utstyr! [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 27. juni 2001 Del Skrevet 27. juni 2001 Jeg har vært med siden FS 3.0 (Dos). Jeg må si at Fly! Boeing 777 er den beste flymodellen jeg har erfart hittil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 27. juni 2001 Del Skrevet 27. juni 2001 Jeg liker best 777-300 best. Nr. 2 er "Roceteer". Du kan laste den ned fra http://www.flightsim.com." TARGET=_blank>www.flightsim.com. [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Wiik Skrevet 28. juni 2001 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2001 Her var det jammen mange som likte twinpropfly! Prøv MUK Air Shorts 360! [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] Den er tøff! Noen som vet om en F-16 med bremseskjermer? [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen Trovatten Taraldsen Skrevet 28. juni 2001 Del Skrevet 28. juni 2001 Får vel hive meg på her jeg også: Siden jeg har valgt å fly MD-83 i VCA, er jo dette en flytype som ligger mitt hjerte nær [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Ellers liker jeg å cruise rundt i nord-norske farvann med Twin Otter, eller ta en tur til London City med en BAe-146, eller suse rundt i USA i en av de mest vellykkede 727-200 jeg noensinne har sett for FS98 (i Deltas nyeste farger). I det virkelige liv må jeg jo nevne at 727 (og tri-jets forøvrig) er storfavoritt for min del. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen Andre Hustveit Skrevet 30. juni 2001 Del Skrevet 30. juni 2001 Jeg må bare si det at Spitfire MK IX tar kaka! Den er nydlig, elegant, og et av verdens fineste og desidert beste veteran fly! [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] LN-SAH (ENHA) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Vidtun Skrevet 1. juli 2001 Del Skrevet 1. juli 2001 nr.1 777 nr.2 747 nr.3 737 nr.4 767 Jarle [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 1. juli 2001 Del Skrevet 1. juli 2001 Helt klart DC-3! Hvis jeg må over på litt nyere teknologi så er det vel F-16 eller F-18 Super Hornet. Extraene er litt kule de også, spesielt 230'n Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Løken Skrevet 3. juli 2001 Del Skrevet 3. juli 2001 FFG sine DC 10-30 er uten tvil favoritten(e). Nydelig livery - gode fly egenskaper - topp lydfil og greit panel (...men mye annet å velge i). Eirik (SK-777) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.