T. Paulsen Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Enig med at det er noe som ikke stemmer her? [image]http://home.online.no/~toapaul/Torpkart/WFT.jpg[/image] (Beklager dårlig kvalitet på bilde) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMO Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Hva er det som ikke stemmer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asgeir westgård Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 mulig jeg ikke fulgte helt med i timen, men ser ikke noe galt igrunn.. Og beklag ikke for dårlig kvalitet da mann, dette her var jo flott!! God stemning!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2006 Halen var jo kanskje feil av meg å si, men malingen på halen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kent-Ruben Johansen Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Ser ut som refleksjoner for min del... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik L. Nilsen Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Malingen på halen er jo helt fin den.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2006 Glem det. Så det nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth G. Sørensen Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Hva i alle dager er det du snakker om? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2006 Så bare ut som om malingen var flasset av / nedpusset på halen ifra den vinkelen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth G. Sørensen Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Tom Arne da.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik L. Nilsen Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 *riste på hodet* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2006 Ja jeg vet. Ute og leter etter spaden nå. Men uansett. [image]http://home.online.no/~toapaul/Torpkart/WFT2.jpg[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas Mindt-Soot Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Blitt for mye shopping i dag Tom? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Refleksjonene fikk den alikvelvel ut til å se ekstra ruglete ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KJ Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Nå har jeg skjev hornhinne men jeg synes det så litt ekte ut med engang. Men ved nærmere ettersyn så ser det bitte litte grand ut som den er dyppa i lakk og hengt til tørk med halen ned. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Eller at OCC har prøvd seg på et aller annet før de oppdaget at dette var visst ikke helt det samme som å flammelakkere en HD. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Berg Jørgensen Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Vakkert bilde i alle fall (brukte det på skrivebordet) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Snakker vi OCC som i Orange County Chopper som fra American Chopper? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 ... og hvis vi antar at "HD" står for Harley Davidson så er vi ihvertfall på rett spor.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Korrekt det karer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Holmseth Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 En av de fineste bildene tatt av WIF Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Tom Arne, du måste vara slut i huet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2006 Jeg vet, jeg vet Thomas... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar Martinsen Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Flott bilde, med ypperlig fargespill fra sola på halen! Det er snart jul, Tom Arne, tid for avslapning og ro slik at man kommer seg opp å gå igjen i etter nyttår! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2006 Ja huff. Jula tar på. Var overbevist om at det var noe rart med den halen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.