Andreas Nysveen Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Jeg er ikke så veldig kjent på østlandet at det gjør noe. Derfor lurer jeg på: Er det Gardermoen som i OSL? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik Furøy Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Riktig Jan Fredrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Hei Jan. Flotte greier,jo tidligere vi får vite datoen,jo billigere blir flybiletten som skal bestilles Vi snakkes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Arthur Kleppe Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Kommer så fremt jeg ikke er i havet. Bjørn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Arild Hansen Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Jeg kommer også, så sant jeg ikke er på jobb. Aner ikke hva man gjør på FLG, men det er sikkert noe for meg. Hypp på å komme inn i miljøet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Mikal Aronsen Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Kommer kanksje. Da jeg skal på konsert i Oslo den 26. oktober, er det litt overilt med to arrangement på en måned. Men jeg skal prøve så godt jeg kan. Det hadde vært artig om alle fra distriktet her kaster seg på nattoget fra Bodø og suser nedover mens hvilestolvogna blir fylt opp av flygærne mennesker fra stedene langs Nordlandsbanen! :grin: Du slette tid det hadde vært spenstig å få prøve Dash 8-simulatoren! Håper dette går i orden for min del! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. L. Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Slik jeg har forstått det skal dette arrangementet foregå i tidsrommet 14-16 september 2007, men når åpner og stenger lokalene? Vil helst slippe å sitte å vente i et halvt døgn for å si det sånn. Kan sikkert hjelpe til med noe småtterier dersom jeg har tid til det før det åpner? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Haabeth Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Viss jeg får læreplass hos STS på Gardermoen kommer jeg også. For da bor jeg jo der borte. Hadde vært sinnsykt kult å fått vært med på noe slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Wiig Nybø Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Hvordan vil det være med overnatting på stedet? Tenker på å reise bort sammen med en venn, men vi lurer bare litt på overnattingen før vi bestiller fly Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Sånn sett er det kjekt med familie i Sørum kommune, ikke langt unna. Og enda mer kjekt over å få komme tilbake til gamle trakter samtidig som man skal holde på med noe en liker å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Hvordan vil det være med overnatting på stedet? Tenker på å reise bort sammen med en venn' date=' men vi lurer bare litt på overnattingen før vi bestiller fly [/quote'] Ifjor tror jeg de fleste "sov" inne i selve hangaren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Stian Bjerk Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Jeg leide meg et rom på et motell 5 minutter unna.. Var ganske greit og avslappende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Er det bare for de med FSX? Hva skal skje her? Koster det noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Får jeg bursdagskake, eller? Siden jeg har bursdag på lørdagen under Flightsim Gardermoen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Skal huske å ta med jeg Olaf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Per Borrmann Skrevet 11. april 2007 Premium Medlem Del Skrevet 11. april 2007 Ser det er mange som har en del spørsmål om FLG'07. I fravær av Jan Fredrik (bortreist på ferie), som er prosjektleder for FLG'07, kan jeg opplyse om at FLG'07 vil gå "online" i slutten av april/begynnelsen av mai. Egne hjemmesider innunder Oslo Flysimklubb. Der vil dere da etter hvert finne svar på mye om det meste rundt FLG'07. Stay tuned! Fasten Seatbelts! And get ready... Oslo Flysimklubb Prosjekt FLG'07 Per Borrmann IKT og teknisk ansvarlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanne Mæland Strand Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Hei alle sammen! Først av alt - jeg er kjempeglad for at dere smeller til med et nytt FLG! Jeg gleder meg som den ungen jeg er Ellers nevnte Geir-Ove mine buss-planer. Jeg kan leie buss til meget god pris, og kan - dersom interesse - kjøre over til FLG. Jeg har akkurat nå base i Haugesund, så hvis vi gjør dette rett, kan jeg få med meg både Stavanger og Bergen. Ut fra behov kan jeg skaffe buss med alt fra 25 til 54 seter. Her snakker vi selvsagt om skikkelig turbuss fra et anerkjent selskap, Tide. Selv om det selvsagt er morsomt å fly til et flyarrangement som dette, tror jeg at en busstur også kan bli ganske morsomt. Tenk dere cockpitfilmer/flyfilmer på tv-skjermene og en hel gjeng med flyentusiaster over fjellet....Jeg tror det kan bli rimelig gøy Jeg må nesten lodde stemningen for dette litt, så hvis dere er interessert, ta gjerne kontakt med meg på hanne491@hotmail.com, eller skriv i denne el. en ny tråd. Gleder meg uansett til FLG 07 og til å treffe dere alle igjen Hilsen Hanne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Nesten som jeg vurderer og dra til Bergen (fra Oslo) for å bli med på turen over til Oslo igjen... Det der blir en artig tur ja. Håper du fyller den bussen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul Thomas Kvam Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Dette høres bra ut og er av STOR interesse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Da har FLG 07 fått sitt eget forum og hjemmeside. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg