Gå til innhold

FLG 07


Gjest

Anbefalte innlegg

  • Svar 79
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Hei hei alle sammen, prosjektgruppa setter første spade stikket om kort tid, og vi har alle som målsettning og gjøre et enda bedre FLG en sist, både med tanke på innhold, overnattning etc etc.. Vi er skikkelig motiverte i prosjekt gruppa og det er med stor glede at vi setter i gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig har jeg ikke hatt noen planer om å komme hjem til Norge til sommeren, men har begynt å leke med tanken med å kombinere en (sen)sommerferie til Norge med FLG, rett og slett fordi FLG er en meget minnerik opplevelse som jeg aldri kommer til å glemme. Men må se hvordan ting blir med instruktørjobb og slikt først, ofte travelt på flyskolene om sommeren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg kommer i alle fall "", i 2006 var det kjempebra det hele "". Koste meg dyktig jeg, selv om jeg nok skal planlegge det litt mer neste gang, enten hotellopphold eller i alle fall en skikkelig oppblåsbar madrass, er nok for "gammel" for og ligge der det passer seg og få seg noen timer på øret er jeg redd "". Slikt fikk man til før det, huff nå blir jeg bare gretten, trøtt og J*** støl nå ""..

 

Oddvar

vnas111

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overnattings tilbudet er en av de tingene vi skal legge mere til rette for. Mere om dette siden.

 

Men noen av dere sov jo godt da, så godt at dere forsov seg til SAS FA, he he. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...