Gå til innhold

Dere særinger som setter dere til med dette .


Kenneth Sivertsen

Anbefalte innlegg

KJEDELIG: Jeg har stor sans for dere særinger som setter dere til med dette og flyr i sanntid over Atlanterhavet, for uten avvikere ville verden aldri gått videre, så dere får til gjengjeld respektere at jeg kjeder meg sånn at ryggen kribler når jeg får dette mellom hendene. Jeg kunne fått 48.000 flyplasser og to kloder, og dette ville ikke blitt mer morsomt.

Å sende noen som har null flyinteresse og engasjemang for å teste en slik simulator er vel som å legge CS i hendene til han store typen fra Gay Army... If you get my point.. ""

 

 

 

Jeg hadde spilt i fem minutter. Og jeg hadde allerede av vane tre ganger trykket på den knappen som vanligvis er avtrekkeren i flyspill, men fått til svar at det var bremsen. «Avtrekker = bremse». Sier ikke det nok?

Alt jeg har å si er "Jaaaaaaaaaa" i en sarkastisk tone til Steinar. Rett og slett på grunn av hans "Jaaaaaaa, la oss skyte på alt og alle når vi flyr over Stavanger i en C172.." Tidligere i anmeldelsen ble det hevdet at han ønsket å under søke hvilke forbedringer som er blitt gjort siden siste verson. Hvordan er dette mulig når ugifte Steinar fra Aftenbladet tydligvis ikke har noe tidligere erfaringer med Microsoft Flightsimulator..

 

Det virker nesten som "dama" hans hadde mer innsikt enn ham selv;

  • Dama hørte meg klynke av kjedsomhet foran pc-en og sa:
    - Hvorfor slår du ikke av den innstillingen som hindrer deg i å kræsje flyet, og så kjører du det rett i bakken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig i at dette var en temmelig elendig "anmeldelse", men på den andre siden så ser jeg også poenget hans...

Flight Simulator-serien har alltid vært spill for folk med spesielle interesser, og om du ikke er interessert i fly (og da hovedsakelig airliners og småfly), så skjønner jeg godt at FS blir grisekjedelig.

 

Når det er sagt, så skal jo en anmelder helst være så objektiv som mulig (noe denne karen på ingen måte klarer), og selv om man ikke syns det er spennende å cruise over atlanteren (det gjør forsåvidt ikke jeg heller), så går det an å bedømme spillet utifra andre kriterier, som f.eks om ting er godt optimalisert, om det ser bra ut, om lyden er bra, om spillet er stabilt osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ja , så har jeg da endelig fått bekretet att jeg er en særing , en særing som gleder seg utrolig over hvor mye ett spill kan gi av glede og underholdning , vel og merke fordi jeg har en brennende interesse for denne "SÆRE" måten å underholde seg på.

 

Etter hva jeg kan se på dette forum så er det jo utrolig mange av oss "SÆRINGER" her , så det får være trøsten !!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er så mange fler enn mr Olstad som er enig med han..

 

Ikke fullstendig enig med han ""

Jeg bare er i mot denne presse-hetsen som florerer her inne, og denne meningen om at alle som ikke har samme mening om Flghtsimulator som oss her inne, skal fengsles, tortureres og henges for så å brenne i [*********], for det er sånn folk her inne ser på de med andre meninger enn dem selv ""

Kommer en positiv anmeldelse, så har anmelderen fullstendig peiling og er ukens helt, kommer det en negativ anmeldelse, så skal anmelderen saksøkes og ruineres for å si sin mening. Det er forkastelig i mine øyne, la folk ha sine meninger uten å forhåndsdømme dem som om de skulle vært en drapsmann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...Kommer en positiv anmeldelse, så har anmelderen fullstendig peiling og er ukens helt, kommer det en negativ anmeldelse, så skal anmelderen saksøkes og ruineres for å si sin mening. Det er forkastelig i mine øyne, la folk ha sine meninger uten å forhåndsdømme dem som om de skulle vært en drapsmann.

 

Du har forsåvidt et poeng, for det har kommet temmelig usaklige innspill til denne anmeldelsen her. Men det ER en anmeldelse, og en anmeldelse skal ikke bare være anmelderens private mening. Den skal gi en mest mulig objektiv mening om spillet, grafikken, lyden og andre ting som gir en vurdering av spillet som helhet. Om han så hadde slengt på et tillegg om at dette var et spill for særinger eller noe slikt, så synes jeg ikke det hadde gjort noe. Det spriter bare opp anmeldelsen!

Men som sagt: Som anmeldelse synes jeg dette ble for tynt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det ER en anmeldelse, og en anmeldelse skal ikke bare være anmelderens private mening. Den skal gi en mest mulig objektiv mening om spillet, grafikken, lyden og andre ting som gir en vurdering av spillet som helhet. Om han så hadde slengt på et tillegg om at dette var et spill for særinger eller noe slikt, så synes jeg ikke det hadde gjort noe. Det spriter bare opp anmeldelsen!

 

Helt enig! Og derfor sier jeg at jeg ikke er fullstendig enig med han, men delvis enig fordi en del av det han sier faktisk stemmer for den vanlige mann i gata som ikke er medlem av flightsim.no og kan tweake FSX til de grader. For oss stemmer ikke utsagnene til anmelderen, men for den vanlige bruker så vil jeg si at noe av det kan stemme. Men det betyr ikke at jeg er fullstendig enig med han. Men jeg er bare uenig med de fleste meninger her inne, fordi det er slike "kommunist"-tilstander i mine øyne når det kommer til om folk liker FS eller ikke. Hvis du ikke liker FS og dømmer det nord og ned og ikke er bruker på flightsim.no, så er du bannlyst og hetset før du vet ordet av det. Og får slengt det opp i ansiktet at; "Selv jeg på 14 kan skrive bedre anmeldelse!" Vel, anmelderen i dette tilfellet har vel kanskje et grunnlag bak det at han fikk jobben som spillanmelder? "" Han har garantert anmeldt flere spill enn folk her inne har spilt av det utvalget spill som finnes på markedet i dag, så jeg vil tro han vet hva han driver med. Man kan være uheldig på jobben også, men det betyr ikke at man skal få sparken for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den anmeldelsen avgjør det: Jeg legger FS på hylla!

 

Nei, det er synd at han ikke brukte mer tid på å sette seg inn i spillet han skulle teste. Jeg har i vertfall flere kompiser som har ledd av meg når jeg sier jeg spiller FS. Men så viser jeg dem litt (trenger ikke å være mer enn en runde i en Cessna) og de er solgt. Maser om når jeg kan komme tilbake og vise de mer osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at det er utrolig å skrive noe så useriøst som denne anmeldelsen her. Personen har jo verken peiling eller interesse for flysimulatorer, så hvorfor i all verden skal han kaste bort sin og leseres tid på slik intetsigende pjatt.

 

Det er som å la en person som ikke liker opera å skrive en anmeldelse av Tryllefløyten, la en person som avskyr vin være vintester eller la en person som ikke har interesse for biler (og som heller ikke har sertifikat) teste en Porsche.

 

Alle vet jo at tester er mer eller mindre subjektive. Hvis den person som foretar testen/anmeldelsen har genuin interesse og peiling så blir disse testene interessante og morsomme (også for de som ikke er så interessert i det som blir testet). Slike personer innehar ofte en stor grad av integritet.

 

Et eksempel jeg selv synes er bra er programmet Autofil.

 

 

Egil Johnsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at det er utrolig å skrive noe så useriøst som denne anmeldelsen her. Personen har jo verken peiling eller interesse for flysimulatorer, så hvorfor i all verden skal han kaste bort sin og leseres tid på slik intetsigende pjatt.

 

Det er som å la en person som ikke liker opera å skrive en anmeldelse av Tryllefløyten, la en person som avskyr vin være vintester eller la en person som ikke har interesse for biler (og som heller ikke har sertifikat) teste en Porsche.

 

Alle vet jo at tester er mer eller mindre subjektive. Hvis den person som foretar testen/anmeldelsen har genuin interesse og peiling så blir disse testene interessante og morsomme (også for de som ikke er så interessert i det som blir testet). Slike personer innehar ofte en stor grad av integritet.

 

Et eksempel jeg selv synes er bra er programmet Autofil.

 

 

Egil Johnsen

 

Jeg kunne ikke ha vært mer enig med deg Egil.

syns det er dumt når en som ikke er interrisert eller har peiling på fly,skal skrive omtale.når det gjelder bil har jeg null interesse av...men autofilprogrammet er jo rene underholdningen da ""

så til syvende og sist....dette er rettet mot alle kritikere der ute...skal dere teste noe som helst...se til å i det minste være interrisert og har peiling i tema før dere gjør noe som helst...so i hope you got room for my fist cuz im gonna aim it into your stomache ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...