Gå til innhold

Planer om å bli jagerflyger???


Endre Thomassen

Anbefalte innlegg

hahahahahaha 2mim hahahaha ALDRIG MULIG lattis hehe

Har nådd 16,5 høyere enn det tror jeg neppe kommer på en god stund, men sant det øvelse gjør mesterverk ""

kult

 

 

edit: tokk ikke langt tid men er nå på 18.297 ""

 

edit: liten økning 18.437

 

Skal snart på jobb nå, men hehe har blitt helt avhengig allerede "" tar opp kampen senere ""

 

O.Florian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sies at man ikke skal forberede seg til slike prøver på en annen måte enn å møte opp uthvilt og klar.

Testene viser jo hvordan du takler tidspress, evnen til å løse oppgaver på en logisk og god måte, og hvis du forbereder deg, så vil du mest sannsynlig utvise et godt resultat der og da, men likevel ikke oppfylle ønskene deres ettersom du da mest sannsynlig vil ha dårligere evner enn det du utviste på testene, dermed gir du dem(hvem det nå er) for høye forventninger til deg.

 

Det har aldri vært meningen at man skal forberede seg til slike tester på forhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg vil jeg vil jeg vil!! "" neida, det er nok sant som du sier. har hørt at man ikke trenger å gjøre 100% på sånne tester heller, men greit. Poenget er f.eks at man får minuspoeng hvis man svarer feil, ikke hvis man ikke svarer, mao ikke la deg stresse opp. Dette hørte jeg fra en som gikk igjennom systemet for 20 år siden, så det kan være feil nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Stresse seg opp" bør man nok! Det virker skjerpende. Men man bør forsøke å ikke overstresse. Denslags selvpålagt stress (self induced stress) foregår inne i hodet. Ting er egentlig ikke så ille som vi tror, hverken før eller i løpet av at "noe skjer". Vi er verdensmestre til å gjøre ting værre enn de er. Både før ved å tenke på det, og når det skjer ved å ikke ha kontrollen "" Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike "tester" som denne her hjelper lite. Disse går på egenskaper som ikke er så lett å endre, men kan over lang tid trenes opp. Denne testen går nok mest på reaksjonsevne, samt stresstoleranse. Det er utrolig mange som gir opp fordi stressnivået er for stort, om du gjør dette på flygerskoleopptak er du ute! Det er hele tiden viktig å holde seg rolig og tenke ut nye løsninger kjapt. Selv løser jeg best slike oppgaver mens tankene mine er et helt annet sted, eller om jeg er "superkonsentrert".

 

PS: Jeg fikk 22.228 på første (og eneste) forsøk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...