Endre Thomassen Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Då skal du holde ut i 2 minutt her Side Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Peder Nilsen Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 HEHE,utfordrer da de avdere som har kommet inn på LFS til å prøve seg! Har ikke mulighet til dette selv akk nå men tester den seinere i dag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oscar Florian Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 hahahahahaha 2mim hahahaha ALDRIG MULIG lattis hehe Har nådd 16,5 høyere enn det tror jeg neppe kommer på en god stund, men sant det øvelse gjør mesterverk kult edit: tokk ikke langt tid men er nå på 18.297 edit: liten økning 18.437 Skal snart på jobb nå, men hehe har blitt helt avhengig allerede tar opp kampen senere O.Florian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar Martinsen Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 he he, nå sitter jeg på jobb med en ræva datamskin som hakker nå fryktelig, men jeg kom meg opp på 13,...sekunder blir nok ikke noe jager her gitt!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Klarte faktisk 18 sek Men de blåe går jo likedann vær gang ? Øvelse gjør mester. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar Martinsen Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 jepp, det var det jeg også fant ut. Nå er jeg oppe i 17,5 sekunder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oscar Florian Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 tekknikk Men hue til en meneske greier ikke 2min der, bare glem det. Er vi uber maskiner eller? O.Florian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sten Arne Bryde Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 21,943 sek.. Blokkene går i ett eget mønser, så bare følg med så går det ganske greit etter noen forsøk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 20,828 så gadd jeg ikke mer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell-Arne Willumstad Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 36,344 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik J Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 20,89 sek. Går jo bar fortere og fortere, klarer aldri 50sek. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 53.988 sek EDIT: 90.56! Ikke lagt igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Harald Ådland Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 24 sekunder. Long way to go Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Hvis jeg hadde laget et spill der dere måtte peke foran og bak på en fly alt etter om ordet "foran" eller "bak" kom opp på skjermen, og jeg skrev at "det ryktes om at man må klare dette sammenhengende i 2 minutter for å kunne komme inn på en eller annen flyskole". Hadde dere gått på den også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Andreas har nok rett,er nok bare for kødd Men det er litt reaksjonstrim og Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Storvig Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Hadde dere gått på den også? Ja. 26 sekunder. Alex. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre Aabø Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Hei Må jo ha CRT skjerm for å få en god tid på denne da. Har du litt eteslep så går det jo ikke i det hele tatt. Kommer ikke over 22 her, prøve å sette opp en CRT skjerm vel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Peder Nilsen Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Nei [*********] heller, 17.935 sek og da gidder jeg ikke mer! Tror ikke den testen der er helt kurrant, men er det noe lignende de testene man får på LFS? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Det settet av tester du sikter til får du ingen til å snakke detaljert om Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Peder Nilsen Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Det settet av tester du sikter til får du ingen til å snakke detaljert om Nei!! Irriterende!! Jeg har spurt en haug med folk, men alle er så lojale!! Fillern! Men det er kanskje best å ikke prøve å lære seg noe på forhånd... Gåre så gåre osv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMO Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Det sies at man ikke skal forberede seg til slike prøver på en annen måte enn å møte opp uthvilt og klar. Testene viser jo hvordan du takler tidspress, evnen til å løse oppgaver på en logisk og god måte, og hvis du forbereder deg, så vil du mest sannsynlig utvise et godt resultat der og da, men likevel ikke oppfylle ønskene deres ettersom du da mest sannsynlig vil ha dårligere evner enn det du utviste på testene, dermed gir du dem(hvem det nå er) for høye forventninger til deg. Det har aldri vært meningen at man skal forberede seg til slike tester på forhånd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Peder Nilsen Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Men jeg vil jeg vil jeg vil!! neida, det er nok sant som du sier. har hørt at man ikke trenger å gjøre 100% på sånne tester heller, men greit. Poenget er f.eks at man får minuspoeng hvis man svarer feil, ikke hvis man ikke svarer, mao ikke la deg stresse opp. Dette hørte jeg fra en som gikk igjennom systemet for 20 år siden, så det kan være feil nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 "Stresse seg opp" bør man nok! Det virker skjerpende. Men man bør forsøke å ikke overstresse. Denslags selvpålagt stress (self induced stress) foregår inne i hodet. Ting er egentlig ikke så ille som vi tror, hverken før eller i løpet av at "noe skjer". Vi er verdensmestre til å gjøre ting værre enn de er. Både før ved å tenke på det, og når det skjer ved å ikke ha kontrollen Lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Peder Nilsen Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Jeg mente overstresse ja:D Detta blir spennende det, men for min del er det et år til enda. I vår skal jeg bare fly seilfly og kose meg:=) Er jo en slags forberedelse det og. Tips til alle som ikke har prøvd seilfly før: prøv det. DRITFETT! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 [image]http://home.no.net/eandrel/42.jpg[/image] Litt mer trening så skal jeg finne meg et fly Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Peder Nilsen Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Hehehe, skjønner egentlig ikke hva det der har med multitasking å gjøre. Den eneste oppgaven er å holde den røde firkanten fra å krasje med veggen og de blå firk. Tror heller ikke jeg hadde lært meg å fly seilfly fortere hvis jeg var mester i det der. Ihvertfall ikke jager! LOL Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Slike "tester" som denne her hjelper lite. Disse går på egenskaper som ikke er så lett å endre, men kan over lang tid trenes opp. Denne testen går nok mest på reaksjonsevne, samt stresstoleranse. Det er utrolig mange som gir opp fordi stressnivået er for stort, om du gjør dette på flygerskoleopptak er du ute! Det er hele tiden viktig å holde seg rolig og tenke ut nye løsninger kjapt. Selv løser jeg best slike oppgaver mens tankene mine er et helt annet sted, eller om jeg er "superkonsentrert". PS: Jeg fikk 22.228 på første (og eneste) forsøk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.