Tordbjørn W. Eriksen Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Jeg kommer jeg. Gratis transport eller ikke, I'll be there. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Salvesen Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Jeg må si at dette her er noe av det beste jeg har hørt på lenge, lenge lenge! Men jeg har et spørsmål angående fallskjerhoppingen. Jeg er selv en stor entusiast av fallskjermhopping, og vil starte med det når jeg blir voksen. Men hvordan er det fallskjerhopping her? Vil det være mulighet for å kunne ta et tandemhopp? Hvis det er mulighet for tandemhopp, hva blir aldersgrensen? Jeg blir 14 år nå 18 juni i år Det er vanligvis en aldersgrense på 16 år for å ta tandemhopp og for å begynne fallskjermhopping. Det er noen fysiske krav også men om du er frisk og rask og veier under 100 kg så går det fint Jeg kommer gjerne på dette da det høres VELDIG interessant ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne Stenland Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Dette høres veldig interessant ut, om det passer med min rotasjon kommer eg også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Er det noe nytt i denne saken? Er nå 100% sikker på at jeg kommer hvis det blir noe av! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Jacobsen Skrevet 18. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2005 Status pr. i dag: Flere av de hovedpunktene i programmet er blitt sjekket ut og lar seg ordne, men der er et men... På grunn av ansvar og forsikring osv er aldersgrense her i utgangspunktet 18 år, men kan gi lov til aktivitetene for alder fra 16 år med skriftlig godkjennelse fra foresatte. Vet ikke om en del faller i fra her da? Ellers må vi være som nevnt tidligere minst 40 stykker. Forslag til tidspunkt er nå en av de to siste helgene i september. Skal vi ta en runde nå å se om hvor mange som kan/ønsker å delta - dette er ikke bindende. Ikke la dette emne nå bli diskusjon på overnevnte for bl.a. alder osv - lag da et eget emne på slik diskusjon. Blir dette emnet ødelagt av andre synspunkter trekkes videre planlegging omgående. Nå trenger vi en opptelling her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Jeg kommer garantert, men dette med aldersgrense lurer jeg på. Jeg har ingen planer om ta et hopp, men en heli tur og det har foreldra mina alltid godkjent. Har flere ganger flydd uten at de vusste on det en gang. Da jeg er 13 kan jeg fortsatt komme? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Kan du ikke lese, eller? Ikke la dette emne nå bli diskusjon på overnevnte for bl.a. alder osv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas Mindt-Soot Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Jeg er helt klart med!!! Så da er jeg nr. 1 av 40 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Kan du ikke lese, eller? Ikke la dette emne nå bli diskusjon på overnevnte for bl.a. alder osv Unnskyld for det der. Var nok noe hodet her som ikke opfattet det der riktig. Da kan jeg være 2/40 da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Jeg er med! 3/40! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Alexsander Hovik Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 regn med meg . 3/40 . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre Aabø Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Jeg er med jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Vil det si at jeg som 13 åring ikke kan være med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Send han en pm da Olaf! Stor sansynlighet for at jeg kommer også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Svensson Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Har vi noen dato?? Hvis datoen passer kommer jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Count me in.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Haughom Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Forutsatt at jeg er i området (Røyken), så kommer jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Høres nesten litt utrolig ut, men for all del, jeg vil prøve å komme. Er det flere av dere som flyr modellfly også?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre Aabø Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Flyr modellhelikopter!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Er det flere av dere som flyr modellfly også?? Jepp, flyr modellfly jeg også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Hvor gamle er de forkjellige?.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
michael8210 Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Jeg skal også prøve å komme... 16 år gammel her, ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Jacobsen Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2005 --- AVLYST --- Beklager men jeg trekker meg fra videre planlegging pga at enkelte personer her på forumet er meget negativ til meg og til mine spørsmål her på forumet. Da blir det ikke noe positivt og hyggelig å bruke fritiden på dette. Mvh Odd Jacobsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 ??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Er det ikke typisk. Når en eller annen prøver å få i stand et eller annet så må det absolutt være noen som skal ødelegge... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Ingen som har ødelagt! Les i VATSIM-delen av forumet, så skjønner du hva som har "ødelagt" dette.. Skjønner ikke helt at dette skal bli avlyst pga. at en ATC fikk telefon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 --- AVLYST --- Beklager men jeg trekker meg fra videre planlegging pga at enkelte personer her på forumet er meget negativ til meg og til mine spørsmål her på forumet. Da blir det ikke noe positivt og hyggelig å bruke fritiden på dette. Mvh Odd Jacobsen Vil du virkelig la 3-4 av forumets over 3000 medlemer ødelegeg dette? Det syns jeg du skal tenke gjennom en gang til. Arrangementet ditt hørers jo kjempe braut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Hei Odd. Hvorfor avlyser du dette? Hvis du ser tilbake på postene så stiller jeg meg positivt til dette, og at en missforståele mellom to parter skal ende opp med at man ødlegger for et godt arrangement synes jeg blir for dumt, la oss prøve å holde dette på et proffisjonellt nivå, stå på videre med planleggningen så får du med samarbeidspartnere til et storslagent treff? Enig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Jeg er ihvertfall enig! Dette er et fantastisk opplegg og det kan bli noe stort av dette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Stå på Odd....Her inne har vi en felles greie, noen er blå noen røde noen sorte alle liker fly....du får smøre deg med tykkhudskrem....mye skitskaller...men jeg liker personer som leder litt vei i slike prosjekter......så igjenn stå på videre... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.