Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare måtte gi denne tråden fem stjerner, noe jeg meget sjelden gjør. For den falt tydelig i smak blant simmere, i all sin enkelhet og uskyldighet ""

Og verdens flotteste flyplass er selvsagt Stavanger Lufthavn Sola...både the real thing, og i FS ""

• Svar 89
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Skrevet

Friday Harbor, rett utenfor stuevinduene...flott utgangspunkt til San Juan oeyene og British Columbia.... for de av dere som leser "Airways" saa operer Rick Drury (som har fast spalte) sightseeing flighter med Dobbeldekker i fra Friday Harbor(naar han ikke flyr MD-11 for FedEx).

Skrevet

Fornebu, Tromsø, Bardufoss, Værnes og Molde i vårt kjære hjemland.

I utlandet er Madeira, Gibraltar, Gran Canaria og ikke minst min absolutte favoritt, EDDF Frankfurt Main fra Simflyers. Håper de kan lage CDG en gang ""

Skrevet

Uff! Får enn flyplass. Bare tull og tøys... *Neida*

Heller får enn flyplass? Joda, sau er godt det. Men jeg foretrekker alikevel en flyplass "". (Bare tuller med deg. Vet godt hva du mente. Måtte bare "")

Skrevet
"Eg like godt ENZV" ""

Så liker jeg ENGM

Husker ikke kode navnet, men Köln flyplass og Frankfurt Main! Begge i tyskland ""

Da må jeg spørre deg som min virtuelle pilotkollega Otneim (skrev jeg det rett, Håkon?) spør meg: Hvilken flyplass er egentlig ENZN? Har ikke hørt om den jeg

Hæ?

Skrevet

Hæ?

Bjørn Erik skrev sikkert ENZN i sitt første innlegg. Du kan se at han har redigert det i ettertid.

Skrevet

Sidan det no har gått over eit år sidan denne tråden var oppe vel eg å ta den opp igjen. Fremdeles er eg ute etter tips til artige flyplassar. Kan ikkje seie at eg er spesielt kresen sidan eg stort sett flyg i Norge (vestlandet og nord-Norge).

Så dersom det er noken udiskutable flyplassar der ute så kom med dei.... ""

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...