Per-kristian Jensen Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Kommer det noen nettside opp etterhvert med påmelding og slikt? Er det snakk om Full Motion Sim i år? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Synd. Da går jeg glipp av alle halvliterene du skylder meg enda en stund til, Tom. Det er sant og veldig synd Fred, du får slenge deg med på Dublin tur i Juni da he he.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Det kommer info på søndag. Priser, sted, overnattning aktiviter etc etc... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Hagen Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Venter spent Geir! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Vil info komme på samme nettside som sist? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Birger Blomvik Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Undertegnede må også melde frafall. Filming eventuelt må andre ta seg av i år...) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Hassel Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Det var du som lagde film sist ja. Ser den ligger på youtube, men der er det noen andre på forumet her som har tatt på seg æren for videoen... Det er jo ikke akkurat særlig flott gjort hvis ikke du evt har godkjent dette da [video:youtube]gbfvjchVH5Q Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Klepp Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Ojsann... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Wooops... Dette her var vel ikke ok? Syns og huske det var Birger som lagde videoen? Ikke Dag Rune Garborg? :confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Dreyer Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Undertegnede må også melde frafall. Filming eventuelt må andre ta seg av i år...) Ja, Dag Rune er jo på god vei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Venter på info om FLG nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Birger Blomvik Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Hei Dag Rune. Jeg er blitt gjort oppmerksom på at filmen jeg har laget fra FLG 09, er blitt lagt ut på nett ( Youtube) av deg. Kan ikke se å ha fått noen søknad fra deg om å gjøre dette. Den bes fjernet omgående, så fremt at du ikke kan vise til inngått tilatelse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Är den första videon copyrighta? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Klepp Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Legg merke til at det står "Made of: Dag Rune Garborg." Småfrekt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Knallbra Dag Rune. Stå på og du blir den nye Steven Spielberg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Birger Blomvik Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Ingen copyright, men ingen skriver "made by....by my self" Filmen er 100% laget av meg, og INGEN skal da skrive om det er på norsk eller utenlandsk, "[font:Arial Black]laget av en som laster opp ting jeg ikke har laget men som jeg tar kreditten for allikavel". [/font] Folkeskikk etterlyses !! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Hei Birger, synd at du blir utsatt for denslags "tyveri". Vedkommende har sikkert hentet filmen på flightsimlan.com der filmen ligger som download. Skal se om vi ikke kan få fjernet den derfra slik at dette ikke skjer igjen. Synd du ikke kan komme på FLG2011. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Rune Garborg Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Lenge si jeg la ut den, sorry tenkte meg ikke om da... den skal selvfølgelig slettes med en gang og er virkelig lei meg for det! Hadde ikke likte selv at noen la ut mine videoer så... Håper ikke dere ble for sure Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Rune Garborg Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Slettet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PEtter blindheim Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Problemet var vel at det sto made by dag rune..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sivert Indergaard Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Dag: som sagt før, det finnes en endre knapp, bruk den, ikke dobbelpost Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Nysjerrig - Kan jeg spørre hva du tenkte når du tok den inn i Windows movie maker og la på et bilde der det stod "made of Dag Rune"? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Rune Garborg Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Alexander: Jeg tenkte ikke stort hvertfal, jeg viste ikke det jeg gjorde var så galt som det var. Og det var ikke filmen som var men laget av meg, meningen var jo at jeg la den ut. Derfor jeg skrev det. Men den er slettet så håper da inderlig at dere er sure på meg for noe jeg gjorde for leeeenge si som jeg sa, var uten og tenke meg om. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Birger Blomvik Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Det å legge den ut, kan være en glipp. MEN, det å lime inn sine egne filmsnutter/plakater i et allerede ferdig produkt, er å gå LAAAANG over streken. Det bør ALLE skjønne !! Finito. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Henriksen Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Helgen er holdt av, skal bli artig og møte alle igjen. Tror stasjonær-PC'en min er glad for at det blir biltur til Gardermoen denne gangen og ikke flytur til Værnes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Rune Garborg Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Birger: Jeg vet det at jeg gikk langt over streken. Men husk hvor gammel jeg er da, en voksen tenker kanskje litt lenger enn et barn. Som jeg sa: Jeg er veeeeldig lei for det og skal aldri gjøre noe sånt idiotisk igjen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Legg merke til at det står "Made of: Dag Rune Garborg." Småfrekt Haha, pokker at den er fjernet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Birger: Jeg vet det at jeg gikk langt over streken. Men husk hvor gammel jeg er da, en voksen tenker kanskje litt lenger enn et barn. Som jeg sa: Jeg er veeeeldig lei for det og skal aldri gjøre noe sånt idiotisk igjen! Hvis du er et barn uten kontroll over egne handlinger tror jeg kanskje ikke internett er plassen for deg gutten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Aldergrense på forumet burde vurderes nok en gang? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Det er så greit for dere som er over 18 å komme med aldersgrenser på alt! Men dere var 13-14 en gang dere også! Er det så mye egoisme ute å går? Men tilbake til emnet :-) Er det mulig å komme på besøk på lørdagen? Må man betale for å si hei? Har en spillejobb på fredagen som hindrer meg :-( Men har veldig lyst til å hilse på folket man både krangler, skryter av og deler meninger med her på forumet :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.