Werner Rafteseth Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Joakim, om du kan få frakta utstyret over fjorden til Vestnes på torsdags morgen, så kan jeg ta det med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Siden det kan ta tid å opprette konto på VATSIM er det like greit å gjøre det nå med en gang. Gode muligheter for veiledning under FLG for de som ikke har gjort dette før. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Det er kjempe fint, håper det skjer, Vi har vell litt erfaring med at fest taler, forblir som regel nettopp det, og handling er det mindre av. Som sagt det er super differanse mellom det og skrive det på et fora, og det og faktisk gjøre det, så om din "fest tale" blir en ny erfaring blir vi glade for det.... stå på videre... :-) Andre gang jeg hører dette nå Geir )) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Det tror jeg ikke du har vondt av :-) nå sees vi snart buddy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Vi utvider påmeldingsfristen til 10 mars, dvs betaling må ha skjedd innen kl 24.00 10 mars. Det vil komme kvitteringer på mail 12-13 mars på mail til de enkelte. Denne kvittering vil være trigger for FLG Badge under FLG. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 MERK!!! ALLE MÅ HUSKE Å SKYTE INN 20 KRONER HVER TIL FRED SOLLI SOM HAR BURSDAG PÅ LØRDAGEN, DA KAN HAN TIL SLUTT KJØPE SEG EN KALD PILS PÅ KVELDEN Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Hjemmen Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 MERK!!! ALLE MÅ HUSKE Å SKYTE INN 20 KRONER HVER TIL FRED SOLLI SOM HAR BURSDAG PÅ LØRDAGEN, DA KAN HAN TIL SLUTT KJØPE SEG EN KALD PILS PÅ KVELDEN Dyr pils om han trenger 20.- fra hver deltaker for EN pils :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Urvik Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Han nøyer seg sikkert ikke med en hvilken som helst type :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Tenkte mer i retning at han da kunne spandere en på meg også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Det som er morro er at Fred er en veldig raus person på alle måter, du skal ratt se han gjør det :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Passer bra det siden jeg har bursdag den 21 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Så morro da..... skal bli artig og se deg igjen Tom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Jeg minner om at påmeldingen til FLG stenges i kl 24 i dag. Vi fjerner påmelding sidene kl 00.10 i natt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Er det noen som skal på FLG, som kjører samme veien som meg? Isåfall bor jeg på Rykkinn og kunne trengt transport av PC Pappa har visst fri denne helgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Martel Feragen Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 paulo, jeg skal oppover til til flg en tur, du kan sitte på med meg hvis du vil bor i lommedalen, så det er jo rett ved rykkinn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Kan desverre ikke stille i år pga jobbsituasjonen, og flytting til Levanger. Håper å komme stekt tilbake ved neste flg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Da har jeg sendt betaling og er påmeldt til FLG 2011 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Hei! Da har plutselig ett led i planen min droppet ut, fordi Bring er stengt på Søndager får jeg ikke sendt PCen hjem Søndag, så jeg skulle ha PCen stående hos en kompis av meg som skulle innom Bring med den på Mandag. Er det noen fra Oslo som jeg kan stole på som kan fikse det? Blir da snakk om å stikke innom Bring Karihaugen i Oslo og levere inn PCen. Frakt er avtalt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Dreyer Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Blir nok ikke å delta alikavell. Dere får kose dere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Endelig Programm annonseres i morgen kveld. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Er det noen som ønsker og dele på hotell rom under FLG så ta kontakt med meg på gofi@hatteland.com , vi har noen som ønsker dette og vi formidler kontakt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Det er forsatt 5 plasser ledig til FLG 2011. Så de som ikke har fått meldt seg på nå kan gjøre det umiddelbart på www.flightsimlan.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Har ikke fått noen billett i posten eller bekreftelse på mail? Pengene skal være betalt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Det vil bli sendt ut endelig bekreftelse på mail om påmelding motatt senere idag. Imorgen kommer det også bekreftelse om betaling er motatt. Billett eller deltakerbevis får du ved oppmøte. Dette gjelder, ikke bare deg Tom, men alle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Jeg har fått beskjed av sjefen min at jeg ikke får ha fri likevel denne helgen, da en kollega har blitt sykemeldt. Er det mulig å melde seg av? Mulig jeg kommer innom og besøker på lørdag ettermiddag/søndag formiddag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Det går helt fint, skal du inn på lanet uten og game er det vanlig inngangs pris for flysamlingen som gjelder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Takk for det Fred Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 [video:youtube] Denne kjøres på skjermene på Oslo S denne uka. :-) Dere som er påmeldte skal nå ha fått en bekreftelses mail, til dere som skal fly DC10 sim, er det bare og melde sin interesse som nevnt i mail. Ps. Det tok 2 minutter så komm de første påmeldingene til DC 10 sim, så vær rask. Dette annonseres også på Oslo S til publikum, så ikke nøl. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Jeg har ikke fått bekreftelse mail. Vil det si at jeg ikke er påmeldt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Tror det heller har noe med mailen din og gjøre, du har fått mail Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.