Henrik Simonsen Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Hvor hadde du arbeidsuke i 9 klasse? Jeg hadde på flyplassen i 2009, hos SGS! Beste uken i mitt liv! Men ett spm. Var det noen her inne som hadde arbeidsuke på flesland i Mai ifjor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandro Stanojevic Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Jeg hadde arbeidsuke hos Norcopter på Sola, det var veldig kjekt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Heisann! Jeg hadde min uke på Kvernberget lufthavn generelt.(2009) 1.5 dag hos brann/redning 2 dager hos SGS 1 dag hos CHC 0.5 dag hos Shell Aviation Veldig morro Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Andersen Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Jeg hadde min arbeidsuke på den lokale ICAen :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Aleksander Milde Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Hadde arbeidsuke hos SGS på Flesland i 2007. Det var absolutt noe som jeg kunne tenkt å gjort om igjen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Arbeidsuken innen luftfart hadde jeg på Røros Flyservice på Værnes, men operasjon dagsverk har jeg hatt hos Avinor flere ganger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre_Mælumshagen Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Jeg var hos Rødne Fjord Cruise, jobbet tre dager som matros. Det var absolutt de tre kjekkeste dagene i mitt liv! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 330-skvadronen på Banak. Det er vel 3-4 år siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Hadde min Arbeidsuke hos SGS på flesland i 2006. Skulle gjerne gjort det om igjen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil Topstad Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Var servitør på et Quality hotel jeg.. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SB Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Jeg hadde siste dag i arbeidsuka idag, jeg Jeg jobba på Honningsvåg Lufthavn, Valan. Der gjorde jeg masse forskjellig, som for eksempel å fly helikopter. Det var Drit moro! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Har hatt arbeidsuke to ganger; Første: Helikopterdrift på Kjeller Andre: 720 skv. på Rygge OD: European Helicopter Center på Torp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Men ett spm. Var det noen her inne som hadde arbeidsuke på flesland i Mai ifjor? Jeg var der da, men jeg hadde ikke noe arbeidsuke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Luiggi Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 I âr var det Langley Travels i Oslo (Mer reiselivsrelatert enn luftfart men ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Jobber to uker på SAS Technical på Gardermoen. Første uka var jeg med på en C4 sjekk på LN-RRF. andre uka jobber jeg på line maintanance. Der vi blandt annet var i ruse gropa med en MD-82 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Maxbo Hurdal :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Mens det ennå var kald krig, hadde jeg arbeidsuke på NATO flyplassen Lista. Det var artig, hadde besøk av Phantoms (Tyske, tror jeg), og opplevde å se Buccaneers i *svært* lav høyde over runway fra tårnet. Ellers gikk dagene til overhaling av 12,7mm "firling" antiluftskyts. Ellers klatret jeg en kveld opp en leider på denne hangaren: http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showgallery&Number=552505#comments Man kan se leideren på bildet. Og på det viset, pådro jeg meg min aller første refs (jepp fikk fler i marinen) :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten W Melhuus Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Var i tårnet på Fornebu i 3 dager. Førte ankomstlogger tror jeg. På den tiden gikk det stort sett i DC9, B732, B727, Trident, F28 Airbus var ikke "oppfunnet enda" M Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brage Ringheim Dybdahl Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Hadde arbeidsveka på Bodø Hovudflystasjon i mars:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Hadde arbeidsuka i SAS. 4 turer t/r OSL-SVG på klapp Var ikke akkurat en airbeidsuka selvom det var veldig lærerikt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Ramberg Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 jeg hadde arbeidsuke på rygge hovedflystasjon når det var en operativ base for F-16. det var gode tider det. F-16 pilot for en uke seff var det kun flygning i simulator da hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ragnar Egeland Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 i 1976 var jeg på Sola flystasjon, som er militær delen ved Stavanger Lufthavn.(For de som ikke visste det). Der fikk jeg sitte i cocpiten på en F5, noe jeg syntes var storartet. En av mine klassekamerater som også var der, ble senere F16 pilot og flyr nå for SAS. Ragnar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre_Mælumshagen Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 "Hadde arbeidsuka i SAS. 4 turer t/r OSL-SVG på klapp Var ikke akkurat en airbeidsuka selvom det var veldig lærerikt " Hvordan skaffet du deg den jobben i en arbeidsuke?? Lot skolen deg få lov til det, med tanke på sikkerhet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gøran Lindberg Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Bodø flystasjon i 1987. Fikk 20 minutter i simulatoren siste dagen og fikk lov til å gjøre hva jeg ville. Bl.a det å strafe lokale landemerker med 20mm'ern var en høydare. Levde på det leeenge:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Kontakter ! Hvorfor skolen sa ja, må du nok spørre dem om. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Hadde arbeidsuke på Rygge i sin tid, og det var strengt tatt ikke mye å skryte av. Det var ikke noe arbeid innvolvert i uka, og dagene gikk med på å få omvisning på de forskjellige stedene på stasjonen, 332skv og 720skv var artig, omvisning i kantina not so much. Det meste var i tillegg ganske dårlig lagt opp, så en dag bestod gjerne i omvisning på et sted, masse venting, omvisning på et annet sted, mer venting og så hjem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen S. Kvandal Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Hadde arbeidsuke hos 331 sqv på Bodøhovedflystasjon, var og en tur innom 330. Var der i 1990 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Hadde arbeidsuke på Fredrikstad Brannstasjon. siste dag var nattevakt torsdag/fredag. Opplevde utrykning til bilbrann fredag morgen. Spennende! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Var utplasert ved Brann/redning på ENSK. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Fotobutikk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.