Aleksander Maaland Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Da er fs9 ny innstalert. Gleder meg som en baby! Noen fra SVG som flyr SK4014 bort på fredagen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Er det overhodet noen andre en oss to fra Stavanger området som skal? Ang. Hvis det blir noe av simmen hos Oxford, flyr jeg helst med Petter Norheim & Aleksander Maaland! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Maaland Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Melder også min interesseom sim:) Gladelig 500 spenn fra oversattes lommebok:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Jeg kjøper gjerne en tur med sim =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Maaland Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Da er pcen min sendt med "Moe Egenes ekspressen" som skal kjøre bort å jeg håper turen går trygt. Noen ny info om sim:)? Å en ting til: Er det muligheter for utskrift? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Foretrekker Even´s frakt & inkasso A/S :grin: Og hvis jeg kommer og henter deg på OSL, så kikker du etter lappen! Hvor mange er påmeldt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Har hatt noen timer på Oxford. Var i dash simmen Helt utrolig kult og en opplevelse dere ikke må gå glipp av ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Hei alle sammen. Vi har prøvd og få til dette med realsim men det er ikke til og legge skjul på at den siste episoden hvor en av forumdeltagerene her inne ødla for et helt sim miljø desverre ikke gjør det mulig,vi har virkelig gjort det vi har kunnet. Men når noen bevist går inn for og lure sikkerheten rundt dette oppe på Oxford så har det desverre fått konsekvenser som ikke vi klarer og rikke på. Så det er med tungt hjerte vi må meddele at dette ikke blir noe av på årets FLG. Men det blir et kjempe flott FLG, vi har foredrag, aktiviteter med mere, så det blir en skikkelig fest. Vi i teamet jobber døgnet rundt om dagen. Vell møtt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Synd å høre, men jeg gleder meg likefult til FLG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Double that Magnus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Mulig jeg er sveisblind, men finnes det noen tidspunkt for "start" og "slutt" på FLG? Da tenker jeg på klokkeslett og ikke dato.. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 16-16 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Birger Blomvik Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Ja, jeg gleder meg veldig. Men; Det er mye rusk i FSmiljøet for tiden.Kan ikke huske at så mange ødeleggelser som vi har nå, har vært før. Dette med at en konkret person kan ødelegge hele dugnaden rundt dette med SAS sine full motions training simulator, er helt vanvitting. Og nå at noen bevist "tester" sikkerheten på Oxford!! Nei, her er det om å gjøre å kvitte seg med litt rusk. Dere i "adm" på FLG vet hvem dette er, og jeg håper dem det gjelder, ikke får sette sin fot innom dørene. Vi andre får ta en kaffekopp eller ti, lære av hverandre, simme til langt på natt, kjøpe litt add-on av Dag, utforske, få ett par nye venner og etc. Velkommen alle sammen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Klepp Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Gler meg veldig til dette. Synd med simmen, tror mange med meg er veldig nyskjerrig på hva som har skjedd, ikke hvem, men hva.. Hvordan er det med kjøp/laging av mat/trakting av kaffe på FLG? Mulig det har vært oppe før.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Per Borrmann Skrevet 6. oktober 2009 Premium Medlem Del Skrevet 6. oktober 2009 For div. info se [color:#3333FF] [/color] [font:Impact]flightsimlan.com[/font] Vil prøve å oppdatere fortløpende ettersom ting skrider frem de siste dagene... Ang. Oxford og RealSim så vil du få en grei forklaring på dette etter hvert... og vi er de første til å beklage... Er lagt ned betydelig arbeid for å prøve å løse det, men desverre, uoprettelig skade har skjedd... _____________ FLG'09 Teamet Per Borrmann [color:#3333FF] [/color] [font:Impact]flightsimlan.com[/font] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslak Iversen Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Er det åpent sånn at folk kan stikke innom å ta en titt, eller er alt basert på påmelding? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Kverneng Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Hva er det egentlig som har skjedd som gjør at vi ikke får fly i år? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Hei alle kan komme inn på dagtid i åpningstiden, skal du bli på kvelden med rettigheter til overnattning, må du ha observatør bilett, skal man være med på lanet, dvs koble seg til må man ha lan bilett som igjen gir overnattning. Det vil være mat og få kjøpt under hele lanet til hyggelige priser..... Og denne personen kommer så klart ikke inn på FLG, men som jeg har sagt tidligere, vi ønsker ikke at en ungdom skal bli eksponert for mobbing basert på dumme avgjørelser, til det er vi i adm for voksne, og vi ser eventuelle konsekvenser av slik eksponering. Så det blir slik. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Hvordan blir prisene i kafeteriaen? Blir det butikkpriser, bensinstasjonpriser eller hotellpriser? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Priser er som følger: Brus kr.20.- Pølse kr 20.- Frokost buffe kr 50.- dette er egg, pålegg, kaffe etc. Middag "Lapskaus hjemme laget" kr 100.- Kan dere være snille og gi beskjed i denne tråden om dere ønsker og benytte dere av frokost og middag option i denne tråden? Det hadde hvert et enormt flott hjelpe middel for oss. Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Prisene på mat synes jeg var helt greie Geir, og jeg kommer garantert både å kjøpe frokost og Middag, samt en aramada av brus. Bare må ha Cola når jeg flyr. Men en ting. Vil man kunne betale med kort, eller må man ha kontanter? Dette er kjekt å vite, da i allefall jeg sjelden har kontanter på meg, men bruker å trekke plastikk når jeg betaler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Kort kan brukes.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Hei. Må bare hedre FLG-teamet og dems innsats for å få dette til. Går god for at dette blir en kjempesuksess,slik det ble under arangementet i 07.Synd at enkelte velter et STORT lass angående realsim'en For min del så kommer jeg desverre ikke. Opp-pussing prosjekt hjemme og nytt skjermkort gjør et bra hugg i pengebingen... Thats the life. Venter i spenning på masse flotte bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Maaland Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Vil også benytte tilbudet i kiosken:) Synd med Oxford MEN det blir knall bra uansett:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Mardahl Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Gunstige priser og greie produkter Har gledet meg lenge på dette arrangementet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Vil handling i kiosken være med på bidrag til "FLG kassa" eller noen annen form for "kasse"? Hvis ikke tar jeg bilen fatt til nærmeste Rema1000. Peppes er jo uansett bare en rullebanebredde unna! :grin: Uansett supert at man kan ha muligheten å handle en liten spasertur unna, amn vil jo ikke være borte fra flight deck lengre enn nødvendig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Da blir jeg med Ivar.. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Alle monner drar, vi har vell mere utgifter en vi har inntekter så det er fint om man handler på flg, og du slipper jo og reise ut da,, men man gjør som man vil...det viktigste er at dere har en fin weekend... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Hvis det går til FLG så vil nok kiosken være ett fast holdepunkt, men desverre har jeg aldri hatt sansen for lapskaus. Jeg sier ikke neitakk til en pølse i ny og ned så lenge den blir servert med pølsebrød og ketchup. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Siterer noe klokt. Hei dere' date=' det er LAN. Noe av sjarmen er å ligge i åpent landskap og sove. Prisen det koster for et hotell rom er dobbelt så mye som det koster å kjøpe en 150 cm oppblåsbar seng som er god å ligge på. Praktisk er det også. Plugg i kontakten så tar det 3 minutter med støy så har du en behagelig seng. Skulle det være at noen høres ut som et gammelt Twin Otter ta av når man sover så finnes det øreplugger. Vurderer sterkt om jeg skal slenge meg på dette treffet jeg også. Blir første gang i tilfelle.[/quote'] Prisen for frokost og middag, er det pr. døgn, eller for hele oppholdet? Finnes det ett alternativ til pølse? Evt. er det ovn som jeg kan steike en grandis eller noe i? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.