Steinar Grindstein Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Jeg vet at Øyvind Sommer skal. Snakket me han for ikke lenge siden, og da bekreftet han det for meg. Forøvrig regner jeg med at nesten hele Bodøligaen dukker opp Einar, så her er det bare å komme seg sørover om 3 uker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Kan jo hende vi drar opp noen flere kaniner av hatten!! :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Når får jeg info? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Hvilken info tenker du på Even? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Members Øyvin Sommer Skrevet 18. september 2009 Members Del Skrevet 18. september 2009 Hallo Jeg og Bobbo drar fra Bodø fredag kl. 19:05 og retur søndag kl 18:35 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobbo Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Og Einar.... hiv deg rundt og bestill bilett. Overnatting ordner seg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Fra dugnadsgjengen har jeg en forespørsel til dere som er dyktige i å lage perfekte screenshots. Vi skal lage en poster for å henge opp i nærområdet slik att det kan spres litt innfo om hva som skal skje denne helga. kansaje vi kan få frem nye og nysgjerige sjeler for vår hobby. Slik jeg ser det bør disse screenshots inneholde kjente landemerker som Gardermoen og med maksimale High end kvalitet både hva gjelder fly, bakketexstur og skyer/vær. Og selvfølgelig må den inneholde enten SAS eller NORWEGIAN eller begge for den saks skyld. om det brukes photoshop for å heve kvaliteten på bildene noen hakk betyr det ingenting. Her er det snakk om å få folk til å gape over av beundring for hva de går glipp av om de ikke tar seg en tur. Bør ha det klart i løpet av helga og gjerne før søndag slik att det kan lages en layout før møte mandag kveld. Min hotmail er persteinomur@msn.com velkommen alle som en og detta ska bli gøy. Mvh, Per Berge. Utskremt altmulig mann FLG09. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Hvilken info tenker du på Even? Hei Even' date=' ser du har registrert deg. Info med betalingsbekreftelse og deltakerbevis vil bli sendt deg så snart deltakeravgiften er registrert innkommet på deltakerkontoen.[/quote'] Den infoen Geir Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Normalt et par dager, det er ikke jeg som gjør dette, så om det veldig mye mere sender du en mail til post@flightsimlan.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Hei Øyvind og Bobbo. Det var jo hyggelig og høre..Skal bestemme meg i løpet av helga. Denne gang blir jeg å sitte som ATC oppe i kontrollsentralen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Per Borrmann Skrevet 19. september 2009 Premium Medlem Del Skrevet 19. september 2009 Hei Even, ser du har registrert deg. Info med betalingsbekreftelse og deltakerbevis vil bli sendt deg så snart deltakeravgiften er registrert innkommet på deltakerkontoen. Hei igjen Even. betalingsbekreftelse og deltakerbevis ble sendt til deg onsdag 16.09.2009 22:39. Ble sendt til 'bellhelikopter@yahoo.no' da det er den adressen jeg har på deg ??? ______________________ FLG'09 Teamet Per Borrmann Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Members Ivar Hestnes Skrevet 19. september 2009 Members Del Skrevet 19. september 2009 Det er litt dårlig med påmeldinger angående sim-build delen desverre. Hadde håpet at noen flere kunne tenkt seg å stille opp med et eller annet. Man trenger ikke å komme med et komplett oppsett selv om det er ønskelig da. Men om noen har lyst og komme med litt stasj for å være med å lage et sosialt og hyggelig simbuilder-miljø, så hadde jo det vært flott. Men slik det ligger an nå så kan "vår avdeling" bli kansellert og det hadde vært trist. Meld dere på simbuild@flightsimlan.com Mvh Ivar Hestnes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Luiggi Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Slik min situasjon ligger ann nâ ser det ut som jeg ikke kan komme Kunne kaaansje stilt med mitt ekstrembasisoppsettsomfortsattbygges hvis jeg kunne, men heldigvis har jeg en eller to uker pâ â fâ det i boks(min deltagelse pâ FLG). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Per: Den lå i junk mail :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Maaland Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Fysj Even, regner du Per som spam:O? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald Strand Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Han viste kanskje ikke om han fløy Boeing? Best å være på den sikre siden! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Birger Blomvik Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 For å være sikker; Det er mulighet for overnatting i lokalene der FLG er arrangert? Det holder med sovepose og liggeunderlag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Det stemmer, det kan bekreftes :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Min mailkonto i anledning lanet er security@flightsimlan.com Om noen foreldre har noe på hjertet, eller deltagere skulle ha behov for noe rent praktisk feel free to ask. Det høres kansje litt skummelt ut med security men er nok ikke tenkt slik. Mer en sammenslåing av rent praktiske oppgaver og der foreldre kan ha 1 person å forholde seg til. Det er tross alt endel ungdommer som drar langt hjemmefra for å delta så lik sett kan det være greit med en kontaktperson. Jeg kommer vel også til å legge ut ett mobilnummer etterhvert. Mvh: Per Berge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Per: Jeg håper du faktisk er security personell også, for noen må vi jo stole på hvis noe evt. skjer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Vi har hatt mange hendvendelser fra tidligere deltagere ang mobbing etc, FLG er for alle, og der er du trygg blandt voksne personer som tar ansvar og passer på eller hjelper deg om du har spørsmål, vi skal alle ha det gøy med FLG , store som små :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Regnte med det :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Sikkert noen som kjenner seg igjenn i vår siste promo video tenker jeg? noen kjente der? Promo Video finner du her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Vil det være tilgjengelig traller på FLG slik at man kan trille inn datautstyr fra bil osv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Tidligere så har det vært tilgjengelig, så du skal ikke se bort ifra den muligheten til å unngå litt ekstra trim. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Joda Even, jeg skal nok fungere på den måten også slik du etterspør. Og som Geir sier er det for å ha en direkte kontakt å forholde seg til i om problemer skulle oppstå. De unge skal vite att de har en de kan stole 100% på uansett hva det skulle være. Her skal vi alle kose oss og ikke minst lære mye av hverandre. Dette er en glad happening og slik skal vi sammen sørge for att alle husker lanet også i ettertid I tilleg vil det bli en mulighet for innlåsing av det en evnt, skulle føle behov for å få låst inn. Her vil jeg være den eneste med nøkkel. Slik eliminerer vi misforståelser som kan dukke opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Birger Blomvik Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Jeg må sende 36 kg med Schenker uka i forveien. Har en kompis som bor i Nannestad sentrum ( 4 km) og lurte på om det kunne la seg gjøre å hente kassa mi, hos han, med hjelp fra dere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Birger. Når ankommer du OSL? jeg bor selv i Nannestad, og kan sikkert være behjelpelig. Kontakt meg på PM, så skal vi altids få til en avtale. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Birger Blomvik Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Takker Steinar. Saken løst til dere andre her... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Er det noen som har en ekstra laptop med VRC software de kan tenke seg å låne? Så jeg kan sitte som ATC på eventet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.