Per-kristian Jensen Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Sist FLG spurte de i Bodø hva i alle dager jeg hadden med meg, og jeg svarte at det var en PC. Den ble sendt som Spesialbag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Spesialbag betyr ikke mer enn at det fraktes ut til sortering på et eget system. det behandles som all annen bagasje. "Odd-size" beskriver bedre hva dise båndene brukes til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Per Borrmann Skrevet 25. august 2009 Premium Medlem Del Skrevet 25. august 2009 Kontonummer for betaling av påmeldingsavgiften til FLG'09 er nå på plass. Finnes på websidene til [font:Impact]flightsimlan.com[/font] Kontonummeret finner du på den innledende påmeldingsiden (og på påmeldingskjema). _____________________ FLG'09 Teamet Per Borrmann Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Er det bare å sende inn penger? Er det noe spesielt dere vil ha skrevet med betaling? Navn, nummer, etc? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Per Borrmann Skrevet 25. august 2009 Premium Medlem Del Skrevet 25. august 2009 Er det bare å sende inn penger? Er det noe spesielt dere vil ha skrevet med betaling? Navn, nummer, etc? Trenger jo å vite hvem betalingen kommer fra. Minimum Fult navn. Bekreft gjerne email adressen også, så er jeg sikker på at bekreftelsesmail med deltakerbeviset blir sendt til rett person. _________________ FLG'09 Teamet Per Borrmann Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Hassel Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Da har jeg betalt! Dere får vel sikkert inn pengene iløpet av noen få dager vil jeg tippe;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Samme her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Per Borrmann Skrevet 27. august 2009 Premium Medlem Del Skrevet 27. august 2009 Kontonummer for betaling av påmeldingsavgiften til FLG'09 er nå på plass. Til info. ser at de første betalingene for påmelding til FLG'09 nå detter inn. Regner med å få sendt ut de første betalingsbekreftelsene vedlagt inngangsbevis i løpet av de nærmeste dagene. _____________________ FLG'09 Teamet Per Borrmann Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Er det mulig at dere kan hjelpe oss med en viktig sak`? logge dere på OFKL serveren kl 21-22 søndag førstkommende, vi trenger og ha ca 20 stk for og gjøre en teknisk test og beregning..... please bare logg inn og fly litt rundt med hva du vill.....takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Members Ivar Hestnes Skrevet 27. august 2009 Members Del Skrevet 27. august 2009 Invitasjon til alle simulatorbyggere på vegne av FLG 2009. http://www.flightsimlan.com/ Den 9 til 11 Oktober 2009 går FLG 2009 av stabelen. Vi håper på å få til et skikkelig sosialt samvær for alle som bygger simulator, både foreninger/lag og privatpersoner, og håper flest mulig vil være med å stille ut sitt cockpit prosjekt. Fokus for sim-builder avdelinga blir primært sosialt samvær, utstilling av prosjekter, kunnskaps-løft ved å lære av hverandre, og se på andres arbeider. Adgang til arrangementet vil være gratis for de som stiller med et seriøst prosjekt/stand. Vi setter opp en sofakrok og dedikert kaffemaskin til simulatorbyggerne, og håper også å kunne samle opp nok ”greier” til et hobbyrom, slik det kunne sett ut hjemme hos noen av oss. Da blir det også mye og titte på for publikum Lørdag og Søndag. Foreninger/lag som går under simbuild kategorien, vil få mulighet til å selge sine profileringsartikler og eventuelle simulator-deler. Privatpersoner som går under simbuild kategorien, vil også ha mulighet til å selge deler og komponenter. Alle fly-relaterte simulator prosjekter/stands er velkommen. Har du ikke mulighet til å stille ut prosjektet eller til å ha en stand om ditt prosjekt, men vil komme allikevel som observatør under arrangementet så blir det kr 250,- i avgift. Vanlig LAN-deltakelse er kr 400,- Vi håper Du/Dere har mulighet og lyst til å være med på dette. Vi som arrangerer FLG gjør det vi kan for at arrangementet skal bli hyggelig og spennendes for alle deltakerne, og ikke minst for publikum. Kjenner du noen som bygger simulator? Send gjerne denne mailen videre til dem. Landegrenser er ingen hindring. Alle nasjonaliteter er like velkomne. For påmelding og spørsmål angående simulatorbygging mailto:simbuild@flightsimlan.com Andre spørsmål mailto:post@flightsimlan.com Mvh Ivar Hestnes FLG 2009 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Sæther Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 et spm bare.. vill det være mulighet for å kjøpe diverse add on til FS på lanet? tenker vill det være egen "butikk" med artikler som omhandler FS? (spill, bøker, filmer osv) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Jepp... shoppen til denne siten, har fått det ansvaret, som tidligere. Så Dag Flysimulator kommer ned :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Kverneng Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Da går vel stipendet tenker jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetil asphaug Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Jeg logger på server til Søndag. Håper flere kan gjøre dette så FLG teamet får gjort de nødvendige testene. Bruk gjerne teamspeak 2 også. Snakkes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Det er kjekk ungdomm det,,,:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Luiggi Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Skal komme meg pâ serveren, men er det FSHost server eller FSX MP server? Har egentlig aldri skjönt hvordan man kobler seg pâ med bare IP pâ FSX MP.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Sjekk MP tråden her på forumet :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Maaland Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Geir. Jeg lander 10:35. Å hvis dere trenger litt hjelp til rigging så kan jeg komme så fort jeg kan fra flyplassen til flysamlinga å hjelpe til:) Hvis ikke tar jeg det rolig:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Det er veldig bra, setter pris på dette. Gjør deg til kjenne på post@flightsimlan.com så får vi deg inn i loopen :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Maaland Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Ok, fine greier:) Bare tidsfordriv for meg:) Er det en form for tralle eller et eller annet på samlinga til å trille utstyret fra der shuttle buss 33 stopper på nordlandia bort til samlinga:)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Henriksen Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Even: Stavanger er dessverre altfor mange mil i feil retning Daniel: Den er grei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Per Borrmann Skrevet 28. august 2009 Premium Medlem Del Skrevet 28. august 2009 Er det en form for tralle eller et eller annet på samlinga til å trille utstyret fra der shuttle buss 33 stopper på nordlandia bort til samlinga:)? Ville jo tro de har en eller annen form for tralle/sekketralle på flysamlinga som kan lånes noen minutter for dette. _________________ FLG'09 Teamet Per Borrmann Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Maaland Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Et eller annet ihvertfall så man slipper å bære noen kilos data å diverse utstyr:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Kommer nok noe ground service. ikke fortvil ,o) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Per Borrmann Skrevet 29. august 2009 Premium Medlem Del Skrevet 29. august 2009 Kommer nok noe ground service. ikke fortvil Skal ikke se bort fra at det dukker opp en "PuchBack truck" eller lignende :grin: Fra spøk til alvor. Når du motar innbetalingsbekreftelsen med inngangsbevis på mail, vil denne også inneholde noe informasjon. Blant annet noe informasjon om bagasje og ankomstdagen. Vil også der finne hvordan du kan kontakte oss på mail på forhånd, og mobil på annkomstdagen, da spesielt med tanke på spesielle behov. Vi vil jo denne dagen være fult opptatt med rigging og forberedelser, men håper jo at vi også ville kunne yde litt service Følg med for evt. oppdattert info om transport eller annen info på www.flightsimlan.com __________________ FLG'09 Teamet Per Borrmann Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Per Borrmann Skrevet 29. august 2009 Premium Medlem Del Skrevet 29. august 2009 To etterlysninger! Har to navn som vi trenger hjelp til å koble mot to deltakere til FLG'09. Enten har ikke disse påmeldte samme etternavn som personene under, eller de har ikke registrert påmelding via påmeldingskjema på www.flightsimlan.com 1. Bror Gunnar Moen 2. Lisbeth Molin Nielsen Informasjon om rett kopling til disse to navnene bes mailes til per@flightsimlan.com ____________ FLG'09 Teamet Per Borrmann Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Maaland Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 er det noen form for dusj i sovelokalet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Per Borrmann Skrevet 29. august 2009 Premium Medlem Del Skrevet 29. august 2009 er det noen form for dusj i sovelokalet? Er ikke sikker på dette, men skal på befaring/møte med flysamlinga i løpet av uka og vil legge ut flere detaljer om sovelokalet og forholdene der på www.flightsimlan.com straks jeg har detaljene. ____________ FLG'09 Teamet Per Borrmann Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Maaland Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Ok:P Tror jeg booker Norlandia og svir av noen tusen til hvis ikke:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Hei, i selve offisers messa er det desverer ikke dette, men det er dusj på selve FLG lokalet som er til disp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.