Gå til innhold

Informasjon om FLG ”flysimulator lan Gardermoen"


Gjest Geir-Finstad

Anbefalte innlegg

  • Svar 357
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Gjest Geir-Finstad

Hei alle sammen.

 

Vi har prøvd og få til dette med realsim men det er ikke til og legge skjul på at den siste episoden hvor en av forumdeltagerene her inne ødla for et helt sim miljø desverre ikke gjør det mulig,vi har virkelig gjort det vi har kunnet.

 

Men når noen bevist går inn for og lure sikkerheten rundt dette oppe på Oxford så har det desverre fått konsekvenser som ikke vi klarer og rikke på. Så det er med tungt hjerte vi må meddele at dette ikke blir noe av på årets FLG.

 

Men det blir et kjempe flott FLG, vi har foredrag, aktiviteter med mere, så det blir en skikkelig fest.

 

Vi i teamet jobber døgnet rundt om dagen.

Vell møtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg gleder meg veldig. Men; Det er mye rusk i FSmiljøet for tiden.Kan ikke huske at så mange ødeleggelser som vi har nå, har vært før. Dette med at en konkret person kan ødelegge hele dugnaden rundt dette med SAS sine full motions training simulator, er helt vanvitting. Og nå at noen bevist "tester" sikkerheten på Oxford!! Nei, her er det om å gjøre å kvitte seg med litt rusk. Dere i "adm" på FLG vet hvem dette er, og jeg håper dem det gjelder, ikke får sette sin fot innom dørene. Vi andre får ta en kaffekopp eller ti, lære av hverandre, simme til langt på natt, kjøpe litt add-on av Dag, utforske, få ett par nye venner og etc. Velkommen alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

For div. info se [color:#3333FF] [/color] [font:Impact]flightsimlan.com[/font]

Vil prøve å oppdatere fortløpende ettersom ting skrider frem de siste dagene...

 

Ang. Oxford og RealSim så vil du få en grei forklaring på dette etter hvert... og vi er de første til å beklage... Er lagt ned betydelig arbeid for å prøve å løse det, men desverre, uoprettelig skade har skjedd...

 

_____________

 

FLG'09 Teamet

 

 

Per Borrmann

[color:#3333FF] [/color] [font:Impact]flightsimlan.com[/font]

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir-Finstad

Hei alle kan komme inn på dagtid i åpningstiden, skal du bli på kvelden med rettigheter til overnattning, må du ha observatør bilett, skal man være med på lanet, dvs koble seg til må man ha lan bilett som igjen gir overnattning.

 

Det vil være mat og få kjøpt under hele lanet til hyggelige priser.....

 

Og denne personen kommer så klart ikke inn på FLG, men som jeg har sagt tidligere, vi ønsker ikke at en ungdom skal bli eksponert for mobbing basert på dumme avgjørelser, til det er vi i adm for voksne, og vi ser eventuelle konsekvenser av slik eksponering. Så det blir slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir-Finstad

Priser er som følger:

 

Brus kr.20.- Pølse kr 20.-

 

Frokost buffe kr 50.- dette er egg, pålegg, kaffe etc.

Middag "Lapskaus hjemme laget" kr 100.-

 

Kan dere være snille og gi beskjed i denne tråden om dere ønsker og benytte dere av frokost og middag option i denne tråden?

 

Det hadde hvert et enormt flott hjelpe middel for oss. Takk

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prisene på mat synes jeg var helt greie Geir, og jeg kommer garantert både å kjøpe frokost og Middag, samt en aramada av brus. Bare må ha Cola når jeg flyr.

 

Men en ting. Vil man kunne betale med kort, eller må man ha kontanter? Dette er kjekt å vite, da i allefall jeg sjelden har kontanter på meg, men bruker å trekke plastikk når jeg betaler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Må bare hedre FLG-teamet og dems innsats for å få dette til.

Går god for at dette blir en kjempesuksess,slik det ble under

arangementet i 07.Synd at enkelte velter et STORT lass angående realsim'en

For min del så kommer jeg desverre ikke.

Opp-pussing prosjekt hjemme og nytt skjermkort gjør et bra hugg i pengebingen...

Thats the life.

 

Venter i spenning på masse flotte bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil handling i kiosken være med på bidrag til "FLG kassa" eller noen annen form for "kasse"? Hvis ikke tar jeg bilen fatt til nærmeste Rema1000. Peppes er jo uansett bare en rullebanebredde unna! :grin:

Uansett supert at man kan ha muligheten å handle en liten spasertur unna, amn vil jo ikke være borte fra flight deck lengre enn nødvendig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir-Finstad

Alle monner drar, vi har vell mere utgifter en vi har inntekter så det er fint om man handler på flg, og du slipper jo og reise ut da,, men man gjør som man vil...det viktigste er at dere har en fin weekend...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siterer noe klokt.

Hei dere' date=' det er LAN. Noe av sjarmen er å ligge i åpent landskap og sove. Prisen det koster for et hotell rom er dobbelt så mye som det koster å kjøpe en 150 cm oppblåsbar seng som er god å ligge på. Praktisk er det også. Plugg i kontakten så tar det 3 minutter med støy så har du en behagelig seng.

 

Skulle det være at noen høres ut som et gammelt Twin Otter ta av når man sover så finnes det øreplugger.

 

Vurderer sterkt om jeg skal slenge meg på dette treffet jeg også. Blir første gang i tilfelle.[/quote']

 

 

Prisen for frokost og middag, er det pr. døgn, eller for hele oppholdet?

 

Finnes det ett alternativ til pølse? Evt. er det ovn som jeg kan steike en grandis eller noe i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Opprett ny...