Kim Ruben Fjeldstad Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Er også bekreftet at Norwegian får 3 stk nye Boeing 772 som skal brukes på Dubai og ruter til USA. Og de vil starte ruter fra Oslo til Haugesund fra Høsten av.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Nei, det blir Dubai - Haugesund. Fra et araberområde til et annet... :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Ruben Fjeldstad Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 Verste av alt er at det er sant og...( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Øvrebotten Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Du verden! Dette kan bli spennende! [color:#FFFFFF]For dette oser det jo ikke aprilspøk av...[/color][color:#33FFFF]![/color] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mateusz Kostrzewa Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Jepp, de skal også få A380 som skal brukes på Værnes-Ørlandet ruta... :crazy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pål Bernhardsen Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Dessuten skal Norwegian sette inn disse 30 bestilte Airbus 380 inn på Torp-Gardermoen og Rygge-Gardermoen strekningene har jeg hørt for og ta vekk rush trafikken inn til Oslo om morgen og ettermiddagen. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Rise Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Det hadde vært gøy om NAX hadde gjort noe sånt. men jeg tror dette er bullshit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Storvig Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Selvsagt er det BS, vet ikke hvor mange ganger Herr. Kjos har sagt at han ikke skal ha forskjellige fly i flyparken sin, han har 737 og vil fortsette med 737. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 1. april vettu Da er det mye kødd! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Jespersen Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Jeg tror aldri på noe som er utrolig på 1. april, men ifjor gikk jeg på stjernekraft greia. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 1. April...Da leser jeg ingenting, ser bare på bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Andreas Barring Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Har faktisk vært snakk om 777 til Norwegian tidligere, men siden du ikke har kilder tar jeg det som "bullshit" inntil videre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Næss Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Kjøpte ikke Norwegian noen Airbus 320 eller lignende på denne tiden i fjor også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 De "kjøpte" ja :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Dette med B772 kan være mere korekt en mange her inne trur. Det var for ca 2 uker siden informasjon om dette på scanair sitt forum. Slik jeg da oppfatta saken er det slik at Boeing er på Norwegian for å bli kvitt noen B772. Personlig trur ikke det vil bli realitet, men man kan jo håpe. Det største spørsmålet er hvordan de skal klare å utnytte et såpass stort fly. For vist Norwegian går til anskaffelse av B772 så må de ha såpass mange som minst en tre fire stykker for at de skal kunne klare å drifte B777 på en fornuftig måte da den nok er alt for stor for innlandsrutene. Eller var denne tråden et utmerket forsøk på en Aprilsnar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Birkeland Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Haha Andrew! Dagens beste Der ga du meg en god latter ja, Dubai - Haugesund, har vi ikke nok arabere i Haugesund? :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Er nok best jeg går litt stille i dørene her...et par arbeidskolleger er jo fra Haugesund... :whistle: Best å ta på seg hjelm & vernebriller nå :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Hele greia er BS. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Næh! :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.