Frode Sveinungsen Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Var det Bodøsjøen camping eller? Fikk du greie på noe pris eventuelt? Genialt å telte flere sammen da:) 8-10 grader i vannet går bra, jeg har naturlig isolasjon og flyter godt ved evt krampe.. Jeg sliter imidlertid med å svømme med magen ned, da den har en tendens til å flyte opp og vende meg på ryggen :grin: :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Litt info. Det vil bli satt opp gratis busser fra Bodø sentrum opp til Bodø Air Show gjennom hele helgen. De to rutebussene vil gå shuttle under flystevnets åpningstid. Begge bussene vil bære Bodø Air Show sitt flagg slik at de er lett gjenkjennelige. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Grun Skrevet 12. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2008 Viser seg at jeg ikke får kommet allikevel =/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Gjesdal Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Jeg har også planer om å slå opp telt der oppe på fredag.. Det ¨må da være lov å finne seg en plass å telte utenom campingplasser også? Tenkte på det samme. Fant ut at det ble litt drøyt å gå 8' date='9km (ifølge gulesider) med alt jeg skal ha med meg :grin: Noen som vet hva reglene for sånt er? Kunne jeg f.eks. satt opp et telt her uten å bli kastet vekk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin Pettersen Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Du kommer deg ikke inn der en gang, det er en del av flyplassområdet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Gjesdal Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Hehe, da så :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon Larssen Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Tror ikke du får sove uansett :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Petter, du la nå virkelig en omvei når du skulle beregne distansen. Ikke går det an gå den veien heller siden hele sørsiden av flyplassen er militært område. Her er en mer realistisk rute. Gule Sider Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Torleif Småback Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Så dette i dag: Skikkelig kult. Hadde dessverre ikke telelinsa på da jeg tok bildet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Gjesdal Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Ahh.. Takk Kristoffer! Jeg skrev vel inn ruten uten å tenke eller se etter :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Foshaug Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Så dette i dag: Skikkelig kult. Hadde dessverre ikke telelinsa på da jeg tok bildet... Jeg husker jeg så det samme synet over Tromsø i 1998 før et flystevne på Bardufoss. Takk for at du postet bildet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Torleif Småback Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Bare hyggelig AvisaBodø har i dag en artikkel om Bodø AirShow med litt praktisk informasjon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Helberg Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Været er på arr. sin side også Sol, med svak til lett bris er vel ikke akkurat hverdagskost der oppe :grin: Været i Bodø Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Jepp! Dette blir bra. Kan opplyse at i dag har det vært full action,med acro og formasjonsflyging. Awacs'en landet kl 13:08 presis :) Man kan si at det har vært dårlig med effektiv arbeidtid på jobb i dag...hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Holmseth Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Dette blir bra! 2 fly passerte nettopp i tett formasjon på vei mot Bodø. Så ut som to Safarier fra Bardufoss Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sten Arne Bryde Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 da var jeg instalert på Choise i Bodø sentrum. Bare å glede seg til imorgen, vi kom samtidig med en SU-22 landa , helt rått Også hvis noen har programmet så er F-16 bildet på baksiden der.. ett av mine, tilogmed kredittert for den, *Meg stolt* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Har vært en heftig oppvarmingsdag til showet med treningsdisplay fra blant annet Midnight Hawks og Grippen. Gleder meg ikke mindre til i morgen etter å ha sett treningen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Møtte veldig få i dag av en eller annen grunn. Eneste jeg møtte var faktisk Ernst Furuhatt og Ruben Frystad. Kansje vi skal møtes oppå shelteret til Gripen i morgen? Jeg, Daniel og Magnus kommer hvertfall til å stå der. Hver av oss har scanner. 2stk ICOM og en Uniden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Det hadde jo vært en plan, og skulle man se en i uniform med Rivedal på er det bare å si hei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Schjetne Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 og en hvor det står BAS CREW på og kanskje vanker sammen med rivedal... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Ingen som så en kar i Airpics-tskjorte? http://78.47.87.162/tskjorte/tskjortefram.png http://78.47.87.162/tskjorte/tskjortebak.png Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Vi vile se karen, og ikke noen dårlige printa liksommodeller av det hele som attpåtill ang. skulle se ut som noe slags hjemmesnekra (s)dukketøy!! 26*5er av s216rter s60 b23e benyttettt! Nee5 21att, t53 e2t vare!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMO Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Halvdan, er du ok?? Går det bra med deg, ble det litt mye sol der oppe i dag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Så aldri noen Airpics tskjorte Andreas, blikket var vel rettet for mye opp mot himmelen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Lettere dehydreret, et snev av solstikk, sterke absinenser siden jeg bare måtte holde meg på bakken, litt støyskadet pluss utover kvelden litt inntak av diverse mentalt påvirkningsbare stoffer (les medikamenter, fluidum-oh o.l.svineri). Litt småsnag pga. alt denne suppa er altså ikke så lett å unngå, men folkens vit at alt er i hvertfall godt ment fra år side og gjort i ren kjærlighet til våre fellesinteresserte kolleger ute i de hovedsakelige samme ærend der høyt høyt oppe i vårt vakre Kongerike. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Braastad Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Hehe, du kan få sagt det, Halvdan :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikolai.R.Haugen Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Jeg så to med den T-shorta veste ikke hvem som var deg A.G :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon Larssen Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Ja vi så dere, en med mye "hår" i ansiktet men den ene var nesten flintskallet :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Jeg var han med viker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.