Gå til innhold

Bodø Airshow


Audun Grun

Anbefalte innlegg

Var det Bodøsjøen camping eller? Fikk du greie på noe pris eventuelt? Genialt å telte flere sammen da:)

8-10 grader i vannet går bra, jeg har naturlig isolasjon og flyter godt ved evt krampe.. Jeg sliter imidlertid med å svømme med magen ned, da den har en tendens til å flyte opp og vende meg på ryggen :grin: :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 88
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Jeg har også planer om å slå opp telt der oppe på fredag.. Det ¨må da være lov å finne seg en plass å telte utenom campingplasser også?

Tenkte på det samme. Fant ut at det ble litt drøyt å gå 8' date='9km (ifølge gulesider) med alt jeg skal ha med meg :grin: Noen som vet hva reglene for sånt er? Kunne jeg f.eks. satt opp et telt her uten å bli kastet vekk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lettere dehydreret, et snev av solstikk, sterke absinenser siden jeg bare måtte holde meg på bakken, litt støyskadet pluss utover kvelden litt inntak av diverse mentalt påvirkningsbare stoffer (les medikamenter, fluidum-oh o.l.svineri). Litt småsnag pga. alt denne suppa er altså ikke så lett å unngå, men folkens vit at alt er i hvertfall godt ment fra år side og gjort i ren kjærlighet til våre fellesinteresserte kolleger ute i de hovedsakelige samme ærend der høyt høyt oppe i vårt vakre Kongerike. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Opprett ny...