Gå til innhold

A380 til OSL muligens i morgen! (11.Desember)

Anbefalte innlegg

• Svar 248
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Er dette den samme som gikk med merkingen "51" en periode?

Skrevet
Så ut til å ha vært litt av ett trafikk-kaos der' date='Bernt? [/quote']

Joda, det var en del trafikk, men ingen ting sammenlignet med kaoset som var på flystevnet på Torp i sommer. Siden jeg bare var ved østre rullebane og ikke over på "rette" siden var det bare å kjøre videre mot terminalen og ta av til langtidsparkeringene og tilbake igjen. Det gikk helt greit.

-B

Skrevet

Hørte på tårnet.. rart at Austrian som skulle ta av noen minutter før A380 kom plutselig måtte ta en instrumentsjekk på holding 01L ;) Desverre for de fikk de valget mellom å miste slot eller fly av gårde.

Skrevet

Hehe, ble letta når jeg så at lastebilen var kort, og jeg så flyet igjen. Men så kom den tilhengeren sekundet etterpå og blokkerte hele utsikten :/

Men det var en veldig flott film som sagt, Thomas. Gøy å se hvor mange folk det var der!

Noen fler som har tenkt seg til OSL i morra?

Skrevet

Jeg skal pröve â komme meg til OSL i morra, men kan noen gi meg en grei beskrivelse for â komme seg til best mulig sted for â se A380? Gjerne beskrivelse for bil ogsâ, trenger â vite hvordan jeg skal komme meg fram hvis jeg kan dra.

Skrevet

Mulig jeg skal ta Cessnaen en tur bort for å se på hvalen fra GA terminalen, men er litt skeptisk til at det er meldt freezing fog, så får se hva det blir til. Hadde vært artig, tipper det ikke blir et vanlig syn i Norge.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...