Gå til innhold

A380 til OSL muligens i morgen! (11.Desember)


Lars B. Frostad

Anbefalte innlegg

airbus380_stor.jpg

 

 

 

 

 

SISTE NYTT - STOP PRESS!!

 

 

Dersom været blir riktig (altså freezing fog),

vil Airbus A380 lande på OSL i morgen -

Tirsdag 11. Desember ca. Kl: 14:00. Dette er

selvsagt med forbehold, blir det bra vær med

andre ord - kommer den store A380 IKKE!

 

 

Mer info her:

 

http://www.osl.no/index.asp?strurl=//templates/applications/internet/showobject.asp?channelid=1000458&infoobjectid=1028484&menuid_1=&menuid=&topExpand=&subExpand=&pid_1=&l=&cAD=1000123&languagecode=1044

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 248
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Av 4 mulige vintermåneder med freezing fog måtte de velge Desember. For det første må jeg sitte her hjemme å vente fra klokka 7 til 12 i morgen tidlig, på en montør fra relacom som kommer hit for å "installere bredbånd" (selv om jeg har hatt bredbånd her i over 2 år, og bare skal bytte leverandør, dvs bytte ut ett Speedtouch modem med et annet et, og bytte passord.). Og siden jeg jobber som selger er det jo jævlig lett å få seg fri i julehandelen. Grr..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal bli artig og se den igjen......håper den kommer da....

 

Jeg har aldri sett'n og det hadde vært morsomt å sett den om jeg var i området' date=' men ... det finnes to typer folk: those who have (seen it) and those who will. [/quote']

 

Hvis du ikke befinner deg i Trondheim i morgen, men i Hamar, kunne du vel kanskje tatt over jobben min i noen timer i morgen Andreas??? Så vidt jeg veit er vel du også gammel nabo av sjefen......Hadde passa rett inn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

:cool: During the A380's maiden trip to the United States in 2007, air traffic control used the callsign suffix "Super" to distinguish the A380 from "Heavy" aircraft. (Om A380 på Wikipedia)

 

Leste et annet sted at callsign F-WWDD eller F-WWOW blir brukt? Stemmer det?

 

:D Kommer flyet ifra sør får jeg det rett over huset mitt i 4000 fots høyde (innflyging RWY01R, 200 meter sør for ENKJ). :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Radar er SBS radaren for OSL og stream er også oppe: http://SBS-OSL.no-ip.info:2434 åpne denne i Windows Media Player. Den skal vel lande i 2tiden? Slik jeg har forstått det så skal den etter planen stå på den Nord vestre de-ice platformen enten til i morgen eller Torsdag. Og de kommer til å lande på 01L eller 19R (Vestre rullebane) alt etter hvordan vinden er.

Men selvfølgelig det kan jo hende de sier at de ikke kommer da... Ingenting er sikkert enda. Lander de på 01L så er det en veldig grei plass rett bak flysamlingen. Er en benk der også... Men når den står parkert er det vel best å stå ved Vollen eller på GA.

 

Slik jeg har fortsått det kommer de opp i dag for å være klar til i morgen... Altså de bryr seg ikke om at det ikke er FZFG i dag. Slik jeg har forstått det som står på Scanair og det Kobro sa til VG. (At det kunne bli FZFG natt til Onsdag/på Onsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Opprett ny...