Gjest Børge Litangen Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Fy Flate! Dårlig gjooooooort! Dårlig gjort? Er jo ikke værre enn at du drar nedover, det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Haukland Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Herkulesen tok en sving over Horten i dag, for en god stund siden kom det 4 f16 flygende i høy hastighet sørover. I går fløy det 6 bell 412 i formasjon over her! Må jo bli rått i morra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carl Fredrik Ness Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 I går så jeg Adm.dir. Bjørn Kjos i Norwegian fløy over her i JAS Det var litt av et syn, sprekt! I dag har jeg både sett Awac og Eurofighter (For et fly!!!!) Suse over her! Blir nok tidenes show på RSL!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Mye trafikk der nå ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carl Fredrik Ness Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Takk for linken! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Argh, skjønner jeg gikk hjem litt tidlig, hører Aerostars er på vei inn... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Vel Børge, nå har det seg slik at jeg hverken har penger eller får lov men men. Tom, kommer du til å streame Rygge Tower i helga? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Jepp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Er det i det heletatt noen parkeringsplasser i nærheten av flyplassen, eller er man nødt til å parkere langs riksveien og ta bussen derfra? Er litt skeptisk til å dra med meg masse pikkpakk på bussen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carl Fredrik Ness Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Jeg har vært i området rundt omkring i dag, og de har satt opp parkeringsplasser et greit stykke vekk fra flyplassen. Men tror vel det skal gå greit å ta meg seg litt utstyr hvis du vil ha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Nafstad Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Da drar jeg fra Kløfta til Rygge Airshow 2007 nå! Gleeder meg som en liten unge .. Selv om jeg er det .. Skal få tatt noen bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Norwegian står ikke på programmet? Hørte akurat Norshuttle9737 ble klarert for low approach... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Blir programmet mye dårligere på i morgen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Dreyer Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Bra show! Gikk mye penger i dag gitt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Blir programmet mye dårligere på i morgen? Blir mye av det samme, syns det var mye bra i dag, men jeg irriterer meg fortsatt over det pokkers motlyset, så Typhoonen sparte jeg til i morgen. Likte Bell-412-demoen hvor de kom inn med en haug med helikoptere og leverte og plukket opp soldater. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Tore Evensen Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Var et utrolig bra show! Mye bra flyging..og ørepropper? Hva er det? Har litt øresus nå, men det får gå Av favoritten idag må jeg si åpnings-seremonien og simulert angrep på Rygge flystasjon. Heftig! På bakken kikket jeg nøye på de gamle F4 Phantom`ene som stod der. Utrolig fascinerende fly, denne jernfuglen, som fortsatt server det Tyske Forsvaret. Enn så lenge, de blir fortløpende byttet ut med Eurofighters. Prøvesatt også cockpit på Norwegians 737-300. Jeg la ut om hvordan man stiller inn Autopilot og pekte på det jeg kunne om throttle og flaps og greier. Han lurte faktisk på om jeg fløy selv, he he. "-Kun på pc" svarte jeg da Meget bra show! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Apropos Phantom, kom aldri den greske Phantomen? Var ikke kar om til å finne den...så de to tyske Phantomene stod på static sammen med de andre utenlandske maskinene, men så ikke noe til den greske. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Dreyer Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Var det flere som reagerte på hvor støysvak RRB var? Han kaptein på den var jo jævlig hyggelig. Pluss at ett Filmteam sa jeg måtte sitte lengere i cockpit for at de skulle filme Jeeei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Hvem vet kai kansje du kommer på TV. Vet ikke om den greske kom, Er jo trossalt en lang tur for den hvis den skal fly Hellas, uansett er det jo untakstilstand i Hellas nå da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Dreyer Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Hvem vet kai kansje du kommer på TV. Vet ikke om den greske kom' date=' Er jo trossalt en lang tur for den hvis den skal fly Hellas, uansett er det jo untakstilstand i Hellas nå da... [/quote'] Mulig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Vet ikke om den greske kom' date=' Er jo trossalt en lang tur for den hvis den skal fly Hellas, uansett er det jo untakstilstand i Hellas nå da... [/quote']Er jo ikke akkurat noen svipptur for de tyrkiske pilotene heller da men...jeg får lete litt mer i morgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Typhoon er det siste flyet jeg ville møtt i dogfight Bell 412 oppvisningen og air to ground angrepet med pyroeffekter var utrolig tøft. Så ut som Nederland hadde litt trøbbel med den ene smoke-poden, dessverre. Mister litt av den visuelle effekten når det bare kommer èn røykstripe. Kjipt at de arrangerte stevnet på militær side, var ikke spesielt behagelig å stå med sola i trynet i timesvis. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth G. Sørensen Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Sinnsykt bra show dette, på tross av motlys og tidvis stille pauser! Nå har jeg ca. 1.400 bilder å sortere... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Nafstad Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Dette var et HERLIG flyshow. Og mye støy ja .. Men må si det ble mye vind etterhvert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMO Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Kom akkurat hjem nå etter å ha vært på stevnet med Aleksander Rønning og Jan Peder Nilsen! Møtte Andreas Grindvoll, Sten Arne Bryde, Tom Arne Paulsen og Martin Svarstad Så jo også Rune Koppen og Fred Solli der blant annet, men rakk ikke å hilse på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Nafstad Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Har ikke hengt nok på FlightSim.no til å kjenne igjen noen .. Men så dere en liten drittunge på 14 år så var det meg Hadde lyst til å lande det jagerflyet på simulatoren. Var ikke mange som klarte det .. Men nå er jeg enda mer sikker på at jeg skal bli pilot Må bare finne ut det med utdanning osv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Chr. Hansen Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Kom akkurat hjem nå etter å ha vært på stevnet med Aleksander Rønning og Jan Peder Nilsen! Møtte Andreas Grindvoll' date=' Sten Arne Bryde, Tom Arne Paulsen og Martin Svarstad Så jo også Rune Koppen og Fred Solli der blant annet, men rakk ikke å hilse på! [/quote'] du traff da meg også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMO Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Riktig det, Lars Christian! Har ikke glemt deg, beklager Det var hyggelig å treffe folk herfra, litt mer morsomt å se folk i virkeligheten! Men at du og Grindvoll fikk lov å komme inn er nesten et under, dere stod jo med to stk. rakettgranatlaunchere oppå shelteren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Meget bra show.. Ikke noe bortkastet Lørdag for å si det slik. Værgudene var også snille iår og det ser jaggu ut som de kommer til å holde dette i morgen også. For min del blir det da Jarlsberg som står på plakaten. Motlys, litt lite zoom og lange matkøer var det som plaget meg, men ingenting å grine over. For dere som ikke var der idag men som skal ditt i morgen (med bil). Jeg parkerte familietralla et godt stykke unna flyplassen og ble fraktet med oppsatte busser inn til flyplassen. Da vi kom frem så jeg at det var en stor parkeringsplass rett ved siden av som det var mye ledig plass på. Angret på at jeg ikke tok denne i steden da jeg skulle hjem. (Busskøen tilbake var nemlig flere hundre meter lang og det ble mye venting) Jeg tasset rundt sammen med Sten Arne en liten stund og traff også på Aleksander M. Olstad. før venninnen min pukket opp. Hun er somvanlig ikke den mest flyoppdaterte, og synes at Awacsflyet var noe harry til å frakte passasjerer til syden og sånn. (som hun selv sa det). Fredrikstad Blad. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jim Vold Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 ...Da vi kom frem så jeg at det var en stor parkeringsplass rett ved siden av som det var mye ledig plass på. Angret på at jeg ikke tok denne i steden da jeg skulle hjem. (Busskøen tilbake var nemlig flere hundre meter lang og det ble mye venting)... Helt enig med deg, Tom! Og informasjon var ikke god heller og de klarte å rote mer enn rotet! De har muligheter å forbedre til morgen! Visste ikke helt hvilke buss jeg skulle bruke og mistet mange busser pga dårlig informasjon/opplysninger! :mad: Men ellers synes praktisk med shuttling! Men ellers var flyshowet svært bra, bare litt for langt unna for linseluser. Likte best den hollenderen og Eurofighteren Kunne spart oss med å kutte ut noen få F-16'er! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.