Kenneth G. Sørensen Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Har hørt at kameraten til vaktmesteren på skolen min' date=' Kenneth Aarkvisla, skal komme med Vampire'n sin :grin: [/quote'] Tipper den dukker opp i nytt fargeskjema på stevnet. Sist jeg så den, så var den rubbet ned for lakkering... :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Når på fredagen bør man være der for å få med seg at folk kommer' date=' og eventuelt kjører en test av displayene sine? [/quote']Vet dessverre ikke, har prøvd å kontakte arrangørene, men å få noe svar derfra er litt som å tro på julenissen... Jeg sendte en mail til Aerostars og fikk vite at de kommer en eller annen gang på fredag ettermiddag. Så jeg vet ikke om det faktisk blir noen test displays, men nederlenderene, belgierene og Gripen-teamet pleier ihvertfall å fly test displays dagen før showene, så jeg håper de gjør det på Rygge også... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Da får jeg satse på fri fra skolen, og komme meg bort med første tog eller noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Schjetne Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 jeg er på rekruttskolen på madla fortiden (i luftforsvaret selvfølgelig), og jeg er en av en del frivillige blitt plukket ut til å være med å representere luftforsvaret på rygge air show denne helgen :grin: Gleder meg sinnsykt, og håper på å få sett MYE bra fly!! Forresten så håper jeg at jeg blir Crew Chief Assistent... det hadde vært dødsspennende! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls Petter Elven Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Jeg har fått Gratisbilletter da :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 snufs snufs... jeg må i bryllup enda jeg hadde gratis adgang og alt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth G. Sørensen Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 "Norske sivile fly som vil besøke stevnet, kan søke PPR nummer fra Rygge WingOps tel 69237196. Det er begrenset med parkeringsplasser for fly, så levér søknad så tidlig som mulig og senest 20 august." ...og da var det slutt... Alle PPR-slots for besøkende fly er tildelt... Godt man var tidlig ute... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Skal du ned Kennet? Kansje vi kan møtes, det hadde hvert morro. Ha en fin Lørdags Kveld. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Forresten så håper jeg at jeg blir Crew Chief Assistent... det hadde vært dødsspennende! Til tider.. :cool: men du bør være glad i kortspilling.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Schjetne Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 hehem det er jeg vettu Har blitt helt rå i amerikaner og i-diot nå på rekrutten skal jeg si deg! Etter å ha sett reportasjen fra sola air show 2007 på tv i går, gleder jeg meg bare enda mer til å være med på rygge air show! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Det står att det är samma program Lördag och Söndag, men vilken dag tror NI är bäst att komma dit ?! Har nämligen kickoff med jobb Fredag kväll. Lördag + Söndag = Rygge. Lördag + Söndag = Streetcarfest här i Sthlm. Dilemma vart man åker vilken dag ?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Fikk nettopp bekreftet at dersom været er bra, blir det flytur ENBR-ENRY-ENBR på lørdag :grin: Det blir ikke stort bedre enn dette :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMO Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Timmy, du drar til Rygge begge dager Biler er for pingler! Fly er for hardhauser Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Godt sagt Aleksander, godt sagt. Selv får jeg ikke sett det begge dager desverre. Med mindre jeg dropper flyturen hjem, og kjører midt på søndag i steden :crazy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Om man bare får med seg den ene dagen vil jeg tro lørdagen er den dagen man bør satse på...virker som Luftforsvaret slår litt på stortromma den dagen, i tillegg så slipper man pausen midt på dagen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Members Ivar Hestnes Skrevet 21. august 2007 Members Del Skrevet 21. august 2007 Da blir det vel Rygge på lørdag og "getaway" fra Rygge til Stockholm natt til søndag :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Någon som vet hur vädret ser ut på Lördag ? I Stockholm ska det vara fint, men 20 mil åt väst ska det vara regn. *eek* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sten Arne Bryde Skrevet 22. august 2007 Forfatter Del Skrevet 22. august 2007 Det ser lovende ut. Du kan følge med på været på www.vg.no så trykk på været og velg Oslo, Pr nå står den på lettskyet og 19-20 grader +. Det er ikke meldt om regn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Passelig vær det, da blir det forhåpentligvis ingen begrensninger på noen av displayene. Regner med at jeg drar opp relativt tidlig begge dagene, greit å sikre seg en god plass. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Begynner å nærme seg nå, og deltakerene har begynnt å ankomme, for et par minutter siden landet to tyske Typhoons. Dessverre satt jeg hjemme, så jeg måtte nøye meg med å se dem fra verandaen. Flere ankomster, nå en tyrkisk F-16C og en F-16D. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Norberg Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Hørte rykter idag at den første norske NH90 kommer til Rygge Airshow!!!! Første gang på norsk jord :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne Eitrem Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Hei Skal på Rygge i morgen, noen som vet aktuelle frekvenser for stevnet? Mvh Arne Eitrem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Frekvenser side 4 tror jeg: http://www.ippc.no/norway_aip/020807/AIP/AD/ENRY/EN_AD_2_ENRY_en.pdf Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Hørte rykter idag at den første norske NH90 kommer til Rygge Airshow!!!! Første gang på norsk jord :) Den landet faktisk akkurat nå...tror jeg skal ta meg en tur opp og spotte litt nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Børge Litangen Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Var innslag på "God morgen Norge" i dag om flystevnet. Først et (noe kort) innslag med litt akrobatikk med en Tiger Moth. Så et intervju med Tommy Steine og Erik Gulseth. Innslaget kan sees her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Og for de som er interessert dro 4 F-16 i fra Bodø til Rygge nå for en liten stund siden. Burde ikke være langt unna. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 JEEEEEEEEEEG VIIIIIIIIIIIIIIIIIL TIIIIIIIIIIIIL RYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det er jo SÅ JÆVLIG mye fetere en Sola Airshow! Fy Flate! Dårlig gjooooooort! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Aleksander Milde Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Hver flink og knips bilder da dere som skal der EDIT: Og legge de ut og :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Har tatt masse bilder i dag, skal se om det ble noe brukbart etterpå. Har vært mye aktivitet i dag, Typhoonen har flydd enda et testdisplay, Gripen har flydd testdisplay og det samme har den belgiske F-16 gjort. I tillegg har en AWACS, en dansk F-16, to britiske Tornadoer, en belgisk F-16 (solo display-maskinen deres), to franske Mirage 2000, to franske Rafale, en nederlandsk PC-7, fem norske F-16 og den nederlandske F-16 solo display-maskinen ankommet i dag. Var utrolig mange folk i skogen rundt spotterplassen min i dag, veldig uvant Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Da har det virkelig begynt å skje ting i luftrommet her. For cirka halvannen time siden kom det en større flokk F-16 i pilformasjon lavt over østkanten av byen her samt flere andre eldre småfly. Ikke lenge etterpå kom det også en C130 som fløy lavt over byen og gjorde noen halsbrekkende svinger.. Tro om dette er en liten "teaser" for helgens aktiviteter på Rygge og Jarlsberg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.