Petter Kverneng Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Hvilke ruter synes dere er best å fly? Jeg liker LCLK-ENVA best. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 ENKJ-ENGM Eller VNLK-VHHH med 747. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 ENGM-KEWR Ikke nødvendigvis pga selve turen, men planning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas F. Tollefsen Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Må bli EDDF-LOWW pga flotte scenerys Flytampa LOWW og Aerosoft megascenery EDDF. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matz Warland Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Må bli EDDF-LOWW pga flotte scenerys Flytampa LOWW og Aerosoft megascenery EDDF. Enig med denne karen her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Bergseng Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Dette kommer litt ann på: FS9 B737: EGLL/EDDF (Heathrow PRO/Mega Airport) til LOWW (Fly Tampa), mye på grunn av sceneriene B747: EGLL (Heathrow PRO) - KBOS (Fly Tampa freeware) Stilig flyplass å lande på, som utrolig nok også var gratis + En overkommelig flytid FSX B737: ENGM (default) - EGSS (UK2000 Xtreme series), på grunn av det nye vannet til FSX og de høydetaljerte flyplassene B747: EGLL - KCMO, mye på grunn av det høydetaljerte defaulte EGLL, sammen med Cloud9 sin fantastiske KCMO Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Tyrihjel Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 X-plane Boeing 747: Det blir mest fra KLAX til KSFO, KSAN eller KLAS, passe behagelige avstander og så er det dag der (realtime) når kvelden er kommet her og jeg vil ut å fly... (det kan jo stilles manuelt da men men...) Dessuten så er jeg "Californiafil" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Storvig Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Nordover eller sørover nordlands kysten med MJS Dash8. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 FJDG til FJDG. Har opdaget at FJDG (Diego Garcia, engelsk militærbase med en mye lang landingsbane plus den ligger langt fra land, plus den har ILS) er utrolig god til at teste fly på. Flyene kan nemt både starte og lande på den 3,6 KM lange bane, også gør det ikke noget, at den har ILS, hvilket jeg nyder, da jeg ofte gerne lige vil træne lidt ILS med et nyt fly. Ellers må det blive en cargotur enten fra Frankfurt, ruteflyvning fra Kastrup eller en tur i New Zealand (VFR). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Arne Lockert Skrevet 7. januar 2007 Premium Medlem Del Skrevet 7. januar 2007 Prøv en tur med Dash8 fra ENBO til ENSK med visual approach til rw09. Det er også utfordrende å mellomlande på ENSH. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Hmmm.Kunna ha sagt hvor som helt da men:P, kan jo ikke det. Så må bare si at favorittrute er ENVA - LEMG da . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls Petter Elven Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Blir bare en korttur for langtur for meg, EGLL-KJFK med SSTSIM Conocorden, utrolig belønnende når man har temmet villdyret Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carl Nelson Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Favorittruta mi er nok "Melkeruta" ENZV ENBR ENAL ENML ENVA. Fin rute det der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David Gabrielsen Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Å fly på nord-vestlandet/nord-norge er flott pga vakker natur. Har ingen spesiell favorittrute, muligens ENTC-ENBO? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 ENGM-EKCH-LFPO/LFPG-LFBZ-LEMD-LEMG-LXGB-GMMN-GCLP (Med andre ord: hvordan komme seg fra Gardermoen til Kanariøyene, uten x antall kjedelige timer på cruise) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Ruben Fjeldstad Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Det må vel være ENTC og melkeruta oppover nordnorge! Som er: ENTC-ENHF-ENHV-ENMH-ENBS-ENBV-ENSS-ENVD-ENTC Ellers er det VNKT-VNLK med DO-228, og ENGM-GCTS med B738(har ekte flightplan å gå etter da, men også fly ENGM-LOWW med det flotte flytampa sceneryet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David Gabrielsen Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Det må vel være ENTC og melkeruta oppover nordnorge! Som er: ENTC-ENHF-ENHV-ENMH-ENBS-ENBV-ENSS-ENVD-ENTC Denne må testes i kveld med L45'en Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Polden Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Blir mest korte turer (under 90 minutter) for min del. Flyr mye ENVA-ENGM og ESSA/ESGG-ENGM (bruker Norske Flyplasser og Swedflight Pro) Prøvde meg i går på en tur fra ENNA til ENHK med visual approach straight in til rwy 28, og en tur fra ENHF til ENHV med visual approach til rwy 8 (fikk ikke landingen på ENHV helt til da jeg lå litt for høyt når jeg passerte threshold.) Har også flydd en del på EGLC/EGSS til EGSU (EGSU = Duxford) med diverse småfly. Favorittruta mi er nok "Melkeruta" ENZV ENBR ENAL ENML ENVA.Fin rute det der. Mener å huske at det også finnes en variant som gikk ENCN-ENZV-ENBR-ENAL-ENVA-ENEV-ENTC tur/retur... Skulle reise fra Evenes til Flesland med denne melkeruta, og flyet som skulle fly denne ruta var så forsinket at for å unngå store forsinkelser over større deler av rutenettet gikk flyet nedom på Evenes, plukket opp de passasjerene som skulle være med melkeruta sørover før det satte kursen videre mot Langnes. Vel framme på Langnes ble den maskinen som vi kom med fra Evenes satt inn på kveldsavgangen til Svalbard, mens flyet som egentlig skulle gått til Svalbard ble satt inn på melkeruta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Ruben Fjeldstad Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Mener å huske at det også finnes en variant som gikk ENCN-ENZV-ENBR-ENAL-ENVA-ENEV-ENTC tur/retur... Har tatt den nesten samme ruta, men da gikk den som følger: ENTC-ENBO-ENVA-ENAL-ENKB-ENBR tok 5 timer fra Tromsø til Bergen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Haldor Voll Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Har flydd mye rundt ENVA-ENRO-ENOP og Vinnu i Sunndalsøra.. Ellers har det vært en del turer ENVA-ENOL og ENBN-ENVA.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Vatne Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 ANAU-ANAU Grei plass å fly akro... Dessuten feirer de samme dag som oss. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Rasmussen Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 København ( EKCH ) - Vagar ( EKVG )Færøyerne. Landingen på vagar er meget speciel og krævende. Ellers er EKCH - LPMA også en flot tur med en krævende landing på Madeira. Mvh Ivar R. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M E Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 LOWW - KBOS Fordi sceneryet på begge er heelt fantastisk=) (FlyTampa LOWW) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Solem Ertsaas Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 ENVA - ENGM - ENVA det går mest på her i gården Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Solheim Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Thunderjet F-84G og 737-800. ENZV-ENTO-ENGM. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigmund eriksen Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Favoritt ruta mi er:ENGM-ENTC/ENTC-ENGM med Norwegian 737-300(fs9).Har ikke installert FSX på maskinen,venter med den til Vista er operativ på maskinen min. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.