Erik Hosle Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 http://break.com/index/declassified_russian_ufo_tape.html ser ganske ekte ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Vet ikke om noen gode ufosimulatorer vel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Kan godt være at videoen er ekte, men den er ikke filmet fra en MiG-21...se på setet, og fronten på cockpiten... Slik ser setet i en MiG-21 ut...altså helt forskjellig fra det man ser i filmen. Men setet i en F-15 ser slik ut, altså helt likt. Så jeg syns det skurrer litt allerede der... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agnor Bertheussen Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Værfenomen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Ommundsen Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Den er jo helt gjennomsiktig og har kanter som er ujevne (beveger seg). Jeg tror Agnor har rett.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 hehehe.. Sjekk her: ufo til FS og her, dog til FS98: ufo til FS98 Og hva med denne: The Antigravity Flying Saucer ( AFS ) simulator Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 http://my.break.com/Media/View.aspx?ContentID=101504 Denne og er rimelig spooky.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Hosle Skrevet 18. august 2006 Forfatter Del Skrevet 18. august 2006 hva med denne http://my.break.com/Media/View.aspx?ContentID=120759 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders johansen Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 http://my.break.com/Media/View.aspx?ContentID=101504 Denne og er rimelig spooky.. Thomas din jævel! Holdt på å dø.... fa**, satt jo å stirra på den rundingen for å se ufoen.. Wææ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Din lille [*********] Thomas. Hadde du vært her nå skulle jeg tredd hele 500 millimeteren ned i halsen din. På MAX ZOOM!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 He he - kan gjerne ta 500mm din Tom Arne, men helst ikke neri' halsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Haldorsen Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 http://my.break.com/Media/View.aspx?ContentID=101504 Denne og er rimelig spooky.. Måtte du brenne langsomt... Vet ikke hvor mange ganger jeg har blitt skremt av videoer av den typen der, og jeg skvetter like my hver gang. Herregud, jeg tror hjertet mitt stoppet et sekund eller to der... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tordbjørn W. Eriksen Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Fyttihælvete!!! En dag dør noen av hjerteinfark pga det der dæven!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Jeg holdt på å stirre på den, men plutslig gikk det opp for meg at det var køød. så da var det av med lyden:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Er vel ikke så rart det "gikk opp for deg" at dette var kødd når 4 allerede har avslørt det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Hadde ikke lest de andre postene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar Martinsen Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Hælvete, Thomas! Good one! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Andreas Barring Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Haha blitt imun mot dem der tror jeg Skvetter ikke lengre... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Bergane Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Thomas du må brenne!! :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svein Tore Duås Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Thomas, Regningen på nytt undertøy er herved sendt...Grrrrrr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Grassdal Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Tenk hvis jeg hadde hatt et dårlig hjerte, og jeg fikk hjertestans da jeg så denne skrekkfilmen. Hvis jeg hadde blitt funnet forran pcen med den filmen oppe, og denne posten hvor det blir linket til. Hadde han da blitt ansvarlig for min død ettersom han ikke advarte meg? Ang. den UFO filmen så var det spennende å se på. Her har dere en annen UFO film, over New York. husk å ha lyden godt på. [color:"white"] Bare en kødd ang. lyden, får se hvor mange som tror det er en skrekkfilm. [/color] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Tenk hvis jeg hadde hatt et dårlig hjerte, og jeg fikk hjertestans da jeg så denne skrekkfilmen. Hvis jeg hadde blitt funnet forran pcen med den filmen oppe, og denne posten hvor det blir linket til. Hadde han da blitt ansvarlig for min død ettersom han ikke advarte meg? Vel siden ørten folk kommenterte den før deg, så burde du vel strengt tatt være advart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Dreyer Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 http://my.break.com/Media/View.aspx?ContentID=101504 Denne og er rimelig spooky.. HELT GENIALT. skvatt ikke i det hele tatt, men jeg fulgte jo ikke så godt med da heller! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.