Morten E. Jørpeland Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Jeg bare lurte om hva er det stygeste flyet du har sit??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Der er det helt åpenbart noen gode kandidater. Short 360 er i den kategorien sammens med noen rusiske fugler som jeg ikke husker navnet på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael A B Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Styggeste flyet jeg har sett in real life, litt uvisst, er så senil at jeg ikke husker alle. Men, av de flyene jeg missliker sterkt pga utseendet finner du disse: ATL-98 Carvair Blackburn Beverly Airbus A300B4-608ST Super Transporter Beech 1900D!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon Aarøen Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 ATL-98 Carvair var vel den verste av de nevnte! Ellers så er jo "delfinen" litt artig synes jeg! Den har iallefall rene linjer i forhold til de andre Den er dog litt snål da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Synes egentlig "Super Transportøren" er helt grei jeg, stiller heller et spørsmålstegn ved det første flyet Michael viste fram! Tar jeg ikke helt feil så var dette flyet med på James Bond filmen som gikk i går, "Goldfinger". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Ingen av disse var vel spesiellt pene, bortsett fra 1900D, den har da sin sjarm et av de flyene jeg flyr mest i fs, bortsett fra 73G Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Engkrog Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Må vel være OE-FDE og OE-FDF! Kjell Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Furfjord Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 HEHE.. Mange stygge fly her ja. Har jeg vært pilot på et av de, så tror jeg ikke jeg har sagt det til noe. Tatt store avledningsmanøvre på tur til jobb, og jogga kjapt inn i flyet med hatt,frakk og tidenes største solbriller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SH Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Må vel være OO-FDE og OO-FDF! Kjell And we have a winner! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Skyvan er ikke direkte stygg egentlig.. den er bare litt.. ehh.. snodig Fatter'n har flydd den og han synes også den er stilig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Bjørlo Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Synes ATL-98 har sin sjarm jeg! Synes den er litt nusselig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Ernstsen Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Aerocar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Møldrup Jensen Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 jeg syntes de grimeste fly er: Airbus a319-321 a340 Boeing 757 og en masse andre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten E. Jørpeland Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 vel jeg er ikke et så stort fan av f104 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Meyer Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 vel jeg er ikke et så stort fan av f104 Hæ??????????? Starfighter er jo et pent fly, men om du synes det er litt stygt gjør jo ingenting det er din mening. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Varn Mortensen Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Synes så afgjort at A380 kommer kommer ind som topkandidat til denne titel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar Tilrem Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Styggeste flyet jeg har sett in real life, litt uvisst, er så senil at jeg ikke husker alle. Men, av de flyene jeg missliker sterkt pga utseendet finner du disse: Hehe...så det er der tegnerne i Donald har fått inspirasjonen sin fra. Ser jo ut som Donald-fly hele bunten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls Petter Elven Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Denne i Donald Duck farger hadde gjort seg http://www.airliners.net/open.file/521479/L/ Ett meget stygt fly Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 ATL-98 Carvair Klassisk Carl Barks - Donald Duck fly!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 jeg syntes de grimeste fly er:Airbus a319-321 a340 Boeing 757 Faktisk mine favoritter når det gjelder jetlinere akkurat disse tre, så smaken varierer ja! GA: Piper Arrow og Mooney (div. motoralternativer, skrogene ser stort sett like ut). Dette var altså de peneste og ikke de styggeste flymaskinene jeg vet om. Syns ingen fly eg. er stygge jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.