T. Paulsen Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Skru på fly går vel litt over det jeg er utdannet som. Får heller fortsette å skru på rc helikopteret mitt.. Det er vel det nærmeste jeg kommer.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar Mikalsen Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 Vegar! Dette er utrolig flott! Den satt vel passe hardt for de tullingene her på forumet som skal gå rundt og bable om hva som er forbudt, og hva som ikke er forbudt, for å gjøre ting surt for sine med-medlemmer! Ja, en gang for alle er det avgjort at dette er fullt lovlig! Så dere som har scanner og bor ved en flyplass...Start og stream og del det med oss. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørn Mikalsen Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Hehe, det gjør nok det da ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 fortsatt unknown host hos meg..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten W. Melhuus Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 KLALLBRA Torfinn!!!!!!! Takker og Bukker Morten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Fatter ikke hva som er feil. Får unknown host hele tiden..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar Mikalsen Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 fortsatt unknown host hos meg..... Og du har prøvd: http://torfinn.nome.no/engm.pls Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar Mikalsen Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 KLALLBRA Torfinn!!!!!!! Takker og Bukker Morten Ja, jeg og Torfinn har på en måte utfylt hverandre bra. En med radioen, en med server'n. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 hvis du kopierer adressen så pass på at du ikke får med mellomrom. Erlend Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Tusen Takk! Dette var flott! Tusen Takk Vegar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar Mikalsen Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 Bare hyggelig det vet du Tror flightsim-norge hadde godt av dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 jeg trykker på linken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Helt klart Vegar! Har sittet i nermer tre tima å hørt Gardermoen! Dette er Genialt Steinar Grindstein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Er det stille på ENGM nå eller har jeg også trøbbel? Hører ingenting... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Det er ikke stille på engm nå!!!! Masse treffic, og så godt som alle skal innom di iceingen Steinar Grindstein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Huff da... Jaja, prøver igjen i morgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth G. Sørensen Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 hehe...på en bra dag kan du se flya lande fra vestfjorden da Ja sid ut av Torp før den deler seg til Tivol 1t og Artor 1t går jo rett over jobben min.. Løper ut hver eneste gang jeg hører et fly.. Hehe... Dere jobber på feil sted... Satt på østsiden av rullebanen og kikket på flyene fra 06:30 til 14:30 idag jeg... ...og fikk betalt for det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne Brathole Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Vegard, dette får jeg frysninger av! Minner meg om mine jumpsete turer.. Men må si at d er skremmende likt d vi gjør på VATSIM! Blir i godt humør når jeg hører hvor realistisk vi faktisk har det!! jeg elsker deg Vegard! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Ehhh? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre Aabø Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 En helt ny stemning har kommet nå som ENGM har kommet på lufta, blir enda mere i stemning når jeg sitter å leser innlegg og poster her på flightsim.no Jeg vil takke både Vegar Og Trofinn, takk !! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marcus Lund Osdal Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Hva skal jeg gjøre for å høre...?? Får bare melding om å laste ned noe! hjelp!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torfinn Nome Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Bare hyggelig det vet du Tror flightsim-norge hadde godt av dette. Jepp. Og jeg håper enda flere av dere nå vil prøve "det samme" på VATSIM! (La folk få litt tid på seg til å komme inn i frasologien, og så er det kanskje på tide med en ny trenings-runde?) Jeg vil samtidig oppfordre folk til å hjelpe til med driften av flightsim.no. Så bli støttemedlemmer, folkens! -- Torfinn Nome, SAS779/NOW1121/LN-TNO/NOME_OBS (Temporært satt på bakken grunnet nett+pc-mangel.) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne Brathole Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Aaaaaaah!! Dette er så rått.. Sitter å følger med på osl.no sine sider så jeg vet hva som kommer og går! Og akkurat nå får faktisk ikke BRA429 startet sine motorer, spennende.. Action på ENGM!! Å ja, håper dette inspirerer til økt VATSIM aktivitet i Norge.. Propaganda må til... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas Lysne Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Til deg Marcus: Bruk winamp eller windows media player. I media trur eg du skal trykke fil-->URL. Skriv inn linken http://torfinn.nome.no/engm.pls I Winamp trykker du add-->location der skriv du inn http://torfinn.nome.no/engm.pls No skal det fungere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils P. Skipnes Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Dette var bra!! Kjempefin "bakgrunnsmusikk" når man sitter og surfer på forumet. Godt jobba, håper det er mulig for Dag å legge ut permanente linker her på forumet. Mvh: Nils P. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Vegar, jeg har sagt det før, sier det igjen: konge!!! Bra med action på engm nå, pushback traktorer som bare står og spinner.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marcus Lund Osdal Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Til deg Marcus: Bruk winamp eller windows media player. I media trur eg du skal trykke fil-->URL. Skriv inn linken http://torfinn.nome.no/engm.pls "det oppstod en ukjent feil" (media player) har ikke Winamp da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Reidar Dvergsdal Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 "det oppstod en ukjent feil" (media player) har ikke Winamp da Har du brannmur på maskina? Dersom du har det bør du prøve å koble den ut! Flott tiltak Vegar og Torfinn! Har sutte her i timesvis i kveld og høyrt samtidig som eg ser på sidene til Osl..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Herman Hetland Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 VATSIM har jeg utrolig lyst til å drive med, hadde jeg bare fått det til. Fikk aldri til dette squawkbox greiene og alt.. Noen som hadde orket å gå igjennom det med meg step-by-step? Har tilogmed mic, så jeg kan prate med ATC etc. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.