Gå til innhold

Nils P. Skipnes

Members
  • Innholdsteller

    65
  • Ble med

  • Siste besøk

Om Nils P. Skipnes

  • Bursdag 12. mai 1973

Nils P. Skipnes's Achievements

0

Nettsamfunnsomdømme

  1. Trist, en stolt periode i norsk luftfart er over. Noen som blir med og starter "Nye Braathens"
  2. Reglene om skyting fra bil gjelder vel for ordinær jakt, og ikke avliving? Slik har jeg ihvertfall skjønt det, avliving av "skade" ulv har bla foregått fra helikopter. Ble en del oppstyr om den saken. Men tilbake til poenget med tråden, kjempebra program!
  3. Litt tidlig aprilspøk? Hvis ikke er jo dette fantastisk!
  4. Dette var bra!! Kjempefin "bakgrunnsmusikk" når man sitter og surfer på forumet. Godt jobba, håper det er mulig for Dag å legge ut permanente linker her på forumet. Mvh: Nils P.
  5. Hei Dag. Jeg har også hatt samme problemet i det siste. Noen ganger går det helt fint (stort sett på små filer). Mens på større filer får jeg samme problem som enkelte beskriver. Mvh: Nils P. Skipnes
  6. Hei Markus Løp og kjøp! Jeg kjører FS2002 Pro, med samme maskin som deg. Den er nok i svakeste laget, men dersom man ikke har alt av detaljer på maks fungerer det helt greit. Dersom du kjøper FS2002, sørg for å legge inn Norway-Airports7,AI-traffic for Norden og Norway mesh lod8. Uten disse tilleggene blir du fort lei av FS2002....... Mvh Nils
  7. Helt enig, bank i bordet.......... mvh Nils
  8. Hei Espen. Det er vel delte meninger om dette som alt annet. Personlig ser jeg ikke noen hensikt i å ha over 24 fps(tilsvarer film, hvis jeg husker rett). Prøver selv å ha rundt 20 fps, og synes det flyter fint. Men, dette vil jo variere veldig med forskjellige scenery. Jeg kan godt ha 30 fps oppe i luften, som synker til 12-15 fps dersom jeg nærmer meg en "komplisert" flyplass med masse bygninger og texturer. Du får prøve deg frem over et område med masse texturer og bygninger, der bør innstillingene være slik at du ikke kommer under 15 fps, er nå min mening..... mvh Nils
  9. Kjempe god PR dette Dag! Får håpe at det fører til noen flere annonse kroner i kassen..... mvh: Nils
  10. Hei. Jeg mener bestemt og ha lest at dette skjedde under fylling av drivstoff, en tidligere dårlig utført struktur reparasjon førte til av vingen "knakk". Noen andre som har lest om hendelsen? Mvh: Nils
  11. Godt nytt år Lennart! Måtte du fortsette like produktiv i det nye året som det forrige! mvh Nils P.
  12. Hei.... Ville bare takke og bukke for den fantastiske jobben NF2002 gjør (og har gjort, d.v.s. 98,00) for oss simmere!! Samtidig tror jeg at de er åpen for konstruktiv "kritikk". Bare dette ikke låter mer som krav enn ønsker.... Ha en trivelig aften.... Nils [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]
  13. Hei Lars. Prøv denne linken : http://www.monmouth.com/~jsd/how/htm/title.html#mytoc"'>http://www.monmouth.com/~jsd/how/htm/title.html#mytoc" TARGET=_blank>http://www.monmouth.com/~jsd/how/htm/title.html#mytoc Vet ikke om du finner akkurat det du er ute etter der. Men, her skulle det være en hel del info om hvordan et fly oppfører seg i luften. Lykke til [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Mvh : Nils [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image]
  14. Hei alle sammen [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Vil bare tipse om denne linken til HSL (Haverikommensjonen for Sivil Luftfart) sikkert kjent for mange av dere allerede. http://www.aaib-n.org/bulletin.html"'>http://www.aaib-n.org/bulletin.html" TARGET=_blank>http://www.aaib-n.org/bulletin.html Her defineres ikke hva en "nødlanding" er, men på en del av hendelsene brukes ordet "nødlanding" på andre ikke. Nå vet ikke jeg hvor konsekvent haverikommensjonen er med ord og uttrykk, men det gir jo en viss pekepinn på alvoret i de forskjellige hendelser. Kanskje dette forvirrer mer enn det klarer opp.... men alikevel er det jo inntresant lesing. Nils [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Keep on flying!
  15. Bare måtte sjekke............ jeg også [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Finnes det en "enklere" måte?
×
×
  • Opprett ny...