Gå til innhold

Nytt forum


Dag Johansen

Anbefalte innlegg

Velkommen til det nye forumet.

 

Jeg tror nå at det meste fra det gamle forumet skal være overført, og velger derfor å sette dette i drift nå.

 

Om dere oppdager feil, eller har spørsmål ber jeg om at dere tar disse her slik at jeg slipper å svare på samme spørsmål flere ganger pr. mail.

 

Det er i det hele tatt mye nytt her, og dere bør ta en titt i "OSS" og "Min Side" oppe i menyen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 87
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Nei og nei!

 

Fargene er totalhavarerte!

Dette var ikke beroligene, jeg blir stresset og har problemer med å konsentrere meg om innholdet. Selve oppsettet står fram på meg som rotete. Forumet var bedre før, dette fokuserer mer på "kid look" og ikke på brukervennlighet.

 

Nei og nei :[Rullende øyne]:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det nå mulig å poste bilder i alle forum eller fortsatt bare Screenshots?

Det er mulig, men ikke ønskelig. Det er ikke mulig å begrense det til et forum som før, men jeg håper og tror at den muligheten vil komme tilbake.

 

Syns dette kan være litt fint, er ofte greit å ha bilder å ty til når man skal vise, eller forklare noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg er fremdeles helt overvelded. Fremdeles kanonbra! Prøvd søkefunksjonen? "" Søkte på strobes i alle forum med 1000 i visningsfeltet, og masse kom opp på ett blunk!

 

I tillegg viser det nye forumet hvor mange nye svar som er kommet i ett emne - slipper å lete hvor langt opp man skal begynne å lese fra.

 

Bare en liten test 

 

Det eneste jeg kanskje kan kritisere er at det bare er det emnet man svarer på som vises nederst, ikke hele diskusjonen. Noe som hadde vært greit hvis man skal qoute mange personer. Men - det er vel bare å svare "i nytt vindu", så funker vel det greit.

 

Edit: Hva brukes "code" til? Tillatter det visning av html/xml/whatever? Burde det vært vist med fixed type font?

 

  • test2
  • test2 - sorry, har ikke sett dette før ""

 

Ny edit: Sist jeg trykte på "Endre dette innlegget", kom jeg til feil plass (min side?). Merk som redigert var krysset av, men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da bare å bytte fargen, jeg bruker nå den grønne.

Dette er litt uvant ennå, og synes egentlig at fontene på forumforsiden og i innlegg listene er litt store. (Ja jeg bruker å sette text size i Internet Explorer på "smallest")

 

Men det er bare tilvenning, det er bra dette her.. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva brukes "code" til? Tillatter det visning av html/xml/whatever?

Tja - hva kan man oversette det med? Funksjonen er for å legge inn en tekst uten formatering. Hvis man skal legge inn en kodesnutt av ett eller annet slag er det fort gjort at ubb-code (eller html hvis det var mulig) lager krøll i snutten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå tittet litt rundt, posta litt osv. og gjort meg opp en mening om hva jeg syns...

 

Jeg beklager, men jeg har store vanskeligheter med disse fargene, er vanskelig å konsentrere seg på det jeg prøver å gjøre (poste, titte rundt) med alle disse fargene som popper frem her og der.

 

Likte heller ingen av de som man kunne velge mellom på min side...støtter forslaget om et stilsett som et likt det gamle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, som sagt tidligere, de forskjellige stilene du kan velge mellom er også meget dårlige, og oppsettet fremgår som rotete, ekkelt å finne fram i, og oppblåst.

 

Jeg savner det gamle! ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Opprett ny...