Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 20. august 2020 Premium Medlem Del Skrevet 20. august 2020 Før i tiden brukte vi teamspeak men satser på at Geir fikser noe på discord Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Skog Skrevet 22. august 2020 Del Skrevet 22. august 2020 flightsim.no må jo ha en discord 😁 (Hei igjen forresten, et par år siden jeg var innom sist...) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 22. august 2020 Premium Medlem Del Skrevet 22. august 2020 Det er fikset 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 23. august 2020 Del Skrevet 23. august 2020 MagT1920 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SkyKaptn Skrevet 25. august 2020 Del Skrevet 25. august 2020 SkyKaptn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDeeJay Skrevet 26. august 2020 Del Skrevet 26. august 2020 AnDeeJay Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ø.C.H. Skrevet 26. august 2020 Del Skrevet 26. august 2020 FlyHukken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Skotner Skrevet 27. august 2020 Del Skrevet 27. august 2020 skotner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer 72 Skrevet 27. august 2020 Del Skrevet 27. august 2020 (endret) På 18.8.2020 den 21.16, Geir Teigo skrev: ja, men er det spillere? På world map så jeg deg og prøvde å starte opp ved deg. Når jeg var loada inn så jeg mange mange fly både på RW og på final, og de fløy så fint at det må ha vært AI tenker jeg Jeg flyr ihvertfall som en kråke med x-box controlleren. På VFR display så jeg kun ett fly-icon, og det så kanskje ut til å være et fly i pausemodus som hovra litt nord for engm. Jeg trodde jeg ville se en tag på deg ala de tags som er på flyplasser... Men kunne ikke se noen infotext til noen fly. Så er det dette med kommunikasjon... Nå tenkte jeg å sette meg ned å lese litt om keyboard shortcuts, men finner ikke. Kanskje vi skulle avtalt å møtes på notodden eller Hovden og finne ut av ting i ro og mak @Finn Kristoffer Hansen Endret 27. august 2020 av Christer 72 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer 72 Skrevet 27. august 2020 Del Skrevet 27. august 2020 Christer72 her😀 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 28. august 2020 Forfatter Del Skrevet 28. august 2020 Kunne ønske at noen fant opp en app for å adde venner via browser eller... app Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snapp63 Skrevet 1. september 2020 Del Skrevet 1. september 2020 Snapp63 fly gjerne sammen med dere 🙂 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 1. september 2020 Forfatter Del Skrevet 1. september 2020 Cool. Legger deg til ved neste oppstart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 3. september 2020 Del Skrevet 3. september 2020 FrankTheMoose 🙂 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddElviz Skrevet 3. september 2020 Del Skrevet 3. september 2020 OddElviz her 🤓 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Hans Erik Bye Skrevet 3. september 2020 Premium Medlem Del Skrevet 3. september 2020 Hansebye ✈️ 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 4. september 2020 Premium Medlem Del Skrevet 4. september 2020 Ohh det er kult. Da legger til masse onlinevenner. Mitt er "EIGIL A" Det har jeg alltid brukt, siden midten på 90 tallet. LoL! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 4. september 2020 Premium Medlem Del Skrevet 4. september 2020 På 26.8.2020 den 15.36, AnDeeJay skrev: AnDeeJay Det må være feil. Får bare opp at invitation er failed to send. Bare en typo sikkert?! 🙂 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
foxtrotlima Skrevet 4. september 2020 Del Skrevet 4. september 2020 (endret) ReverseBarley10 her 😅 Ikke prøvd group flights ennå men hadde vært gøy! Har masse erfaring med flysim, mest x-plane. Discord kan vel brukes for chat underveis? Endret 4. september 2020 av foxtrotlima Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomkrist Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 Vi skulle jo ha samlet oss til en "events",hehe...:) Fly i formasjon ,kansje ei helg?:) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
foxtrotlima Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 Kan også være en kort lavterskel bli-kjent tur en hvilken som helst dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 10. september 2020 Premium Medlem Del Skrevet 10. september 2020 En tur i kveld Jeg har huset fult av folk så kommer nok ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torfinn Aas Skrevet 14. september 2020 Del Skrevet 14. september 2020 Hei, Nybegynner her: Hillman66 Blir gjerne med og flyr 🙂 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
foxtrotlima Skrevet 15. september 2020 Del Skrevet 15. september 2020 18 hours ago, Torfinn Aas said: Blir gjerne med og flyr 🙂 Så bra! Send gjerne en melding på Discord eller post et lite innlegg når det passer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 16. september 2020 Del Skrevet 16. september 2020 Mitt er endret til: MADREBEL#4232 (bare å legge til) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 16. september 2020 Del Skrevet 16. september 2020 Foxbat20. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Linkhii Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 Linkhii her. Er ganske noob på flysimmer, men prøver så godt jeg kan Fikk ikke inviten til discord til å virke, men tenkte jeg kunne legge igjen en melding her dersom noen vil på noen gruppeflyturer. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 17. september 2020 Premium Medlem Del Skrevet 17. september 2020 https://discord.gg/9NHRCW Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Talgmar Skrevet 22. september 2020 Del Skrevet 22. september 2020 (endret) Talgmar (Talgmar#8688 discord) her, discord linkene virker ikke for meg. (Invite invalid) Endret 22. september 2020 av Talgmar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 22. september 2020 Premium Medlem Del Skrevet 22. september 2020 https://discord.gg/wtpBYE Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.