Nicolai Meservy Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Bare lurer... fordi jeg er ikke helt sikker om jeg er den eneste personen her på forumet som jobber for et flyselskap...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Kristoffersen Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Teller det at jeg jobber for luftfartsverket Har delvis handling for widerøe...av og til for arctic air når de er i vadsø. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar Martinsen Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Jobber i Widerøe jeg...dvs ikke direkte for selskapet men for en agent, men vi går i Widerøe uniformer og har samme oppgavene som hvilken som helst annen Widerøe stasjon...har også tidligere jobbet to år i SAS. [ 27.09.2002, 08:46: Endret av: Vidar Martinsen ] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Jag... /Jörgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Sander Johansen Skrevet 27. september 2002 Premium Medlem Del Skrevet 27. september 2002 Selv om onde tunger sier noe annet, så jobber jeg FOR alle selskapene.....og de som ikke flyr i noe selskap..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarjei Lundarvollen Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Sander: det føles godt å være din sjef Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar Øverli Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 ...jobber i SAS.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Sander Johansen Skrevet 27. september 2002 Premium Medlem Del Skrevet 27. september 2002 quote: Opprinnelig postet av Tarjei Lundarvollen: Sander: det føles godt å være din sjef Er du sikker?......Snart lønnsforhandlinger vet du Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarjei Lundarvollen Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Hehe, ikke prøv deg. Startavgiften på statlige flyplasser er mer enn stor nok allerde Ifra spøk til litt alvor. 207,- kr for å lande med et lite småfly på OSL (med flere) er jo ganske heftig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Jobber for LOT (i samarbeid med SAS) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Sander Johansen Skrevet 27. september 2002 Premium Medlem Del Skrevet 27. september 2002 quote: Ifra spøk til litt alvor. 207,- kr for å lande med et lite småfly på OSL (med flere) er jo ganske heftig.[/QB] Pøh! Snakker du med meg, og nyter en flightinformation, som gjør enhver Ving-reise vert misunnelig, samt får litt "Razorsharp vectoring " så er 207.- dirt cheap... . . . . . . . . Kidding off course, jeg synes ALLE avgifter er for høye i Norge jeg..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarjei Lundarvollen Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Sant nok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth G. Sørensen Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Widerøe og agenter er visst godt representert på dette forumet gitt... Me too! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SH Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 ..jobber i SAS (trafikk kontor og KR i haugesund) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SH Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 quote: Opprinnelig postet av Georg Korycki: Jobber for LOT (i samarbeid med SAS) Hvilket samarbeid er det snakk om her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sten Arne Bryde Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Hei på spørsmålet om hvem som jobber i flyselskap må jeg sette meg på lista der, jeg jobber for Braathens, Callcenter, konsulent/callboy og trives veldig (og LOT sammarbeider med SAS i den grad at dem er på vei inn i Star Alliance) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baard C Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 quote: Opprinnelig postet av Sveinung Helgeland: quote: Opprinnelig postet av Georg Korycki: Jobber for LOT (i samarbeid med SAS) Hvilket samarbeid er det snakk om her? Det samme har jeg prøvd å få svar på.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Chr. Hansen Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Jobber som agent for Widerøe, er ansatt i Vadsø Flyekspedisjon AS Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magne Aa. Gundersen Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 CHC Helikopter Service (AS332 Super Puma MkII) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 quote: Opprinnelig postet av Magne Aa. Gundersen: CHC Helikopter Service (AS332 Super Puma MkII) Du kjenner vel ikke Per Solberg? Jobber også i CHC, tror det er MKII'en han flyr også. Mn han er "stasjonert" på ENBR Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magne Aa. Gundersen Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 quote: Opprinnelig postet av Arild Oldervoll: [QBDu kjenner vel ikke Per Solberg? Jobber også i CHC, tror det er MKII'en han flyr også. Mn han er "stasjonert" på ENBR[/QB] Joda, jeg hadde et par arbeidsperioder i Bergen i sommer, og da fløy jeg en del med Per. Ellers er jeg stasjonert i Kristiansund (Draugen, Njård, Åsgard og Heidrun). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marcus Krogtoft Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Jeg jobber for Pratt & Whitney Norway Engine Center Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 quote: Opprinnelig postet av Marcus Krogtoft: Jeg jobber for Pratt & Whitney Norway Engine Center Då kanske du är rätt man att fråga om lite detaljer ang. PW 125B (motorn i Fokker 50)? /Jörgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marcus Krogtoft Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 Hva lurer du på da? PW125B Take-off rating Thermo ESHP 2950 Mechanical SHP 2500 Shaft RPM 1200 Her er adressen til den offisielle infoen om PW 100 serien. http://www.pwc.ca/en/3_0/3_0_1/3_0_1_3_1.asp Hvis du lurer på noe mer, så må jeg inn på de interne sidene til P&W å leite.. Motorverkstedet på Sola overhaler ikke pw 100 motoren. PWNEC har CFM 56-3, CFM 56-7b (og snart CFM 56-5) motorene. PWNEC er det gamle motorverkstedet til Braathens. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LN-MOW Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 quote: Opprinnelig postet av Georg Korycki: Jobber for LOT (i samarbeid med SAS) Visste ikke at LOT hadde kontor i SVG ..... Etter Vanguards konkurs, jobber jeg nå for American Trans Air i Seattle. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Engkrog Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 Luftfartsverket! Av og til får vi reklame adressert til Fartsverket, Luft, har også opplevd å være på hoteller hvor det står Luftforsvarsverket på møterommet. Kjært barn har mange navn.... Driver ikke mer rasorsharp vectors, Sander har trade mark på slike Men derimot trafikkinformasjon av ypperste klasse.... Kjell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H S Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 Luftforsvaret, Westland Lynx mk86 Hans Petter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 quote: Opprinnelig postet av Marcus Krogtoft: Hva lurer du på da? Undrar över hur mycket thrust som propellern levererar, men du har kanske inte data På Dowty Rotols propellrar (som sitter på Fokker 50)? Inte helt enkelt att räkna ut med bara effekt som bakgrund... /Jörgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 quote: Opprinnelig postet av LN-MOW: Visste ikke at LOT hadde kontor i SVG ..... Det har de ikke. De har kontor i CPH og OSL. [ 29.09.2002, 10:23: Endret av: Georg Korycki ] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Arne Hustvedt Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Jeg jobber ikke i et flyselskap, men jeg er flymekaniker på Westland Lynx i Luftforsvaret. Holder til på Bardufoss. Tor Arne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.