Ivar Lundby Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Heisann, sel om dette helt sikkert har vært oppe før så må jeg bare spørre av nyskjerrighet. Hva er ditt yndlings fly på din simulator, altså hva flyr du mest og føler du håndterer best. Og en liten kommentar til flytypen og leverandør. Som vi vet følelser forandrer seg. Selv er jeg stor fan av MD80 (FSX), jeg flyr denne nesten uansett hvor jeg drar. Skulle bare ønske jeg hadde en paint i mitt eget lille flyselskap til den :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Føler vel at jeg har draget på airbusen fra Wilco. Selv om ikke modellen er veldig realistisk kan jeg det som er Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Lundby Skrevet 12. april 2010 Forfatter Del Skrevet 12. april 2010 Den har jeg faktisk ikke prøvd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Rønning Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Føler jeg har kan Boeing 737-800 fra Pmdg veldig godt, trives også veldig godt med og fly den maskina. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Mikal Aronsen Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Liker også 737-800 veldig godt. Dernest må jeg si at Dash 8-100 er mitt hjerte nært. Ellers har jeg fått sansen for MD11, et genialt fly etter min mening. Så enkelt, dog komplisert! Hele Autoflight systemet er genialt konstruert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 PMDG 737NG - helt klart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon Fossen Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Jeg flyr for tiden bare Airbus A330-300 fra Wilco. Jeg håndterer det meste i den, og flyet ser bra ut! (SAS livery) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Rise Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Level D 767 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Det blir nok Fifthy North og Wilco sitt panel og PMDG 737 NG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Simonsen Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Vanskelig spørsmål... Men har vel egentlig mest sansen for 737 Wilco, Ariane 737-700 og Dash-100 er ett NYDELIG fly! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge Sakkestad Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Flyr kanskje mest i CS 757. Boeing 757 er et av favoritt flyene mine, så sikkert derfor jeg flyr mye i den. Føler jeg takler den bra, har fløyet på VATSIM med den flere ganger og har ikke hatt noen vansker. Kjempebra laget av Captain Sim! Ellers flyr jeg jo endel i Wilco 737, PMDG 737, Super 80 osv... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 VRS F18, og Captain Sim 757. Siste er ikke akkurat veldig bra, men det er ikke egentlig noe bedre på markedet frem til Lvl-D eller PMDG mekker en. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jo Erlend Sund Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Ariane 737-8 & PMDG 747 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil Topstad Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Min lille yndling må bli PMDG sin MD-11 tror jeg! Men CS 757 som det nevnes her er rimelig bra den og! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pål Bernhardsen Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 FS9 blir 738 PMDG sin. FSX blir 733 Wilco. Ut av disse to, så er det 733 til Wilco'n (FSX) jeg har blitt mest fortrolig med. Jeg med mange flere er veldig spente på hvordan 737NGX til PMDG blir og hvor mye denne maskinen vil kvele hardwaren når den blir lansert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adrian Sørbø Mathisen Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Hos meg blir det nok Wilco PIC sin 737-300 begynner å få skikkelig dreisen på det. Men snakker man om hvilket fly jeg liker best, er det klart airbus a-340 - en <3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Level-D 767 Alphasim C-17 Globemaster Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Lundby Skrevet 13. april 2010 Forfatter Del Skrevet 13. april 2010 Det er mye fint ute å flyr her ja Har prøvd få av disse flyene... Men 737 500 er jo fin Jeg har helt elendig hardware (synes jeg) og ikke har jeg penger for tiden heller. Derfor er jeg spent på om jeg rekker å få meg kraftigere PC før PMDG 737 NGX kommer!!! Den pakka hadde nok satt prikken over i-en i samlingen så langt. Lyst på meget, råd til intet. Penga ender jo overalt andre steder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Bergman Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 sette Åge Aleksandersen - Min Dag i bakgrunnen, starte opp RealAir's Spitfire 2008 fra Svalbard lufthavn, Longyear... er livet.. (der har man hele beskrivelsen ) (og da selfølgelig med freeware scenery'et av longyear-flyplassen og byen..) (FS.com for dem som lurte ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Lundby Skrevet 13. april 2010 Forfatter Del Skrevet 13. april 2010 Mmmmm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pål Bernhardsen Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Var faktisk på utkikk etter den her om dagen til FS9 og fant den hos Wilco's. Men der var den dessverre utsolgt for FS9 og ikke noe mer til FSX? Synes det er igrunn merkelig :crazy: http://www.wilcopub.com/index.cfm?fuseaction=prod_767D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Bergseng Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Ja, kan nesten se ut som CD-ROM-utgaven til LevelD 767 er gått ut av "trykken". Men den er jo tilgjengelig for nedlasting til både FSX og FS9 her. Kanskje ingen bombe, men min favoritt er og blir PMDGs 747-400, gjerne med -8i/F Expansion pakken. Det er det mest stabile og pålitelige flyet jeg har hatt i simmen. Fuel-beregning, V-NAV-beregning, Autoland osv. Det slår aldri galt Den vil nok få tøff konkurranse fra PMDG 737 NGX, men så er det to helt forskjellige fly også, som utfyller hverandre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Seilflyene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Alt fra PMDG, ingen over, ingen ved siden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Level D er et makkverk så lang jeg kan se, ikke noe med selve prog, men lic rutiner. Det stinker og er lite utviklet...lav mål.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddvar Johan Martinsen Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Hei Må nok si at mitt yndlingsfly er PMDG md11.. Har så langt bare hatt 2 flighter med den, derav den ene var mer irriterende en jeg ønsket - men jeg kom meg frem, og jeg landet med litt stil, ikke totalt kræsj ved andre ord Mitt andre yndlingsfly må nok sies og være PMDG 747, som jeg flyr mye... Både på "korte" og lange turer.... pmdg 737 er også bra, selv om jeg nok behersker 747 bedre en lillebror 737 Så har vi en del eldre fly, som også er morsomme.. Men må nok si at PMDG så langt er de flyene jeg flyr mest ja Oddvar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas R.Pettersen Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 min favorit er og blir Aeroworx King Air B200, en god nummer 2 må vell bli PMDG 737. 2 fly jeg sterkt savner til FSX, men den tid kommer nokk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Det med innstallasjons rutinene til Level-D er ikke helt enkelt nei. Man må bl.a. passe på at FSUIPC 4.dll kommer foran LVLD.dll i dll.xml fila. Men jeg føler vel at dette ikke har så mye med selve flyet å gjøre. Systemsimuleringene i denne modellen er helt på topp av hva man kan forvente. Det er bare Flight1 som har rota det til litt her i innstallasjonen. Ellers så står det mye tips på Level-D fora om bl.a. dette med Panel Initialisation Error, som sikkert de fleste har vært borte i. Her er en liten fil som kan hjelpe deg å flytte rundt på modulene i dll.xml fila. http://www.flight1.com/files/FSXML.zip Synd at en slik fin flymaskin skal slite med disse problemene i 2010. Jeg har forsket litt på denne dll.xml fila og funnet ut at rekkefølgen av modulene er veldig viktig. Det virker som enkelte moduler blokkerer andre fra å starte hvis de ligger feil. Mitt yndlingsfly er i katergorien airliners: PMDG MD-11 I kategorien commuter: Aerosoft Twin Otter I kategorien liten Jet: LotusSim L-39 I kategorien småfly: Carenado C185 Skywagon og bushfly: A2A Piper Cub med Accusim modul Gammelt krigsfly: A2A B-17 med Accusim modul Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Paulsen Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Flyet som fascinerer mest må nok være Concorde, med alle sine uvanligheter og spesielle hensyn. Men flyet jeg kan best, og flyr mest, er MD-11. Tilsynelatende både elsket og hatet, både real og i simmen. Syns Eirik M. Aronsen oppsummerte det bra på side 1; så utrolig enkelt og smart, men likevel svært komplisert. Det hjelper nok også for min smak at det muligens er den best simulerte airliner vi har til FSX. Noe annet jeg liker veldig godt med det er de digre vinduene, utsynet ved VFR er langt bedre enn i Cessna... :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul Thomas Kvam Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Koser meg best med Aeroworx King Air 200 og PMDG's Beech 1900 serie. Skulle bare ønsket at PMDG hadde lagt ned noe mer arbeid i sin B-1900, den er ikke særlig avansert med hensyn til deres andre modeller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.