Tom Knudsen Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Og hvordan ligger rabattkodene til hotellene an Geir Ove? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Maaland Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Jeg har betalt 666.67 kr for 2 netter med frokost på norlandia, lommerusk kalles det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 I forhold til de 2000 jeg må betale på Best Western så ja.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Om du ringer Norlandia, som ligger 300 meter unna og oppgir at du skal på FLG flysamlingen, vil du få spesial priser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Det er veldig bra.....:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Birger Blomvik Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Ringte nå, og de blånektet for alt !! Beste tilbud er 1090,- pr. natt og ingen spes.pris ligger inne på dataen. Noe galt her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Hmm. det er flysamlingen som har arrangert dette, men takk for informasjon, jeg skal ta dette videre med en gang.... kommer tilbake her.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Andrè Todal Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Hei dere, det er LAN. Noe av sjarmen er å ligge i åpent landskap og sove. Prisen det koster for et hotell rom er dobbelt så mye som det koster å kjøpe en 150 cm oppblåsbar seng som er god å ligge på. Praktisk er det også. Plugg i kontakten så tar det 3 minutter med støy så har du en behagelig seng. Skulle det være at noen høres ut som et gammelt Twin Otter ta av når man sover så finnes det øreplugger. Vurderer sterkt om jeg skal slenge meg på dette treffet jeg også. Blir første gang i tilfelle. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Er det noe muligheter for å låne en PC / laptop mens man er der, med ferdig euroscope programvare installert? Jeg orker ikke å drasse med hele PCen min. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Ja men nå var det noen her som skrøt at de jobbet med rabbatt koder og jeg akter ikke å bytte hotell nå som jeg har fått dobbelt rom med utsikt rett mot rullebanen på Best Western, betaler gladlig litt mer, men takker svært gjerne til litt rabatt om det skulle vise seg å ikke bare være skryt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Per Borrmann Skrevet 8. september 2009 Premium Medlem Del Skrevet 8. september 2009 Om jeg forstod det rett, var Norlandia prisen pr.natt på 990,- for enkeltrom og 1095,- for dobbeltrom. Altså, 547,50 pr.pers ved å dele dobbeltrom. ________________ FLG'09 Teamet Per Borrmann [font:Impact]www.flightsimlan.com[/font] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Stemmer nok det ja.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Per Borrmann Skrevet 14. september 2009 Premium Medlem Del Skrevet 14. september 2009 Savner påmelding fra Jan Tore Svedal Elvheim og Arne Sommervold. Fint om dere stikker innom [font:Impact]flightsimlan.com[/font] for å få registrert, eller sender meg en mail; per@flightsimlan.com dette for å få registrert en påmelding med nødvendig data til å sende betalingsbekreftelse og deltakerbevis. FLG'09 nærmer seg raskt og oppfordrer dere som har tenkt å delta om å sende inn en påmelding via [font:Impact]flightsimlan.com[/font], jo før jo bedre. For oss, og for dere, da vi så tidlig som mulig trenger å få en best mulig oversikt i forhold til forberedelsene og skalering av behov i forhold til de forskjellige aktivitetene. ______________________ FLG'09 Teamet Per Borrmann per@flightsimlan.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Jeg har sendt inn påmeldelse, men har ikke fått noe info enda! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Per Borrmann Skrevet 14. september 2009 Premium Medlem Del Skrevet 14. september 2009 Jeg har sendt inn påmeldelse, men har ikke fått noe info enda! Hei Even, ser du har registrert deg. Info med betalingsbekreftelse og deltakerbevis vil bli sendt deg så snart deltakeravgiften er registrert innkommet på deltakerkontoen. ________________ FLG'09 Teamet Per Borrmann per@flightsimlan.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Ah, daså! Betaler når jeg kommer hjem fra skole. Skal jeg merke det med noe spesiellt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Merk betalingen med navnet ditt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Liten video ifra forrige FLG [video:youtube] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 [video:youtube] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne Sommervold Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Hei Per! Ja no har jeg meldt meg på en gang til,håper dere får denne.Har betalt for lenge siden.Håper å høre fra dere snart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Hei alle sammen, da kan jeg melde en staut kar til i teamet, Per Berge som for ansvar for security, det vil si, vakthold, bemmaning i forholdt til dette, og som den som du hendvender deg til om du har spørsmål før og under FLG vedr verge, og andre ting du måtte erfare under FLG. Han vil sikkert gjøre seg til kjenne her i tråden med sin flightsimlan.com adresse etc etterhvert. Velkommen skal du være på teamet Per. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Så flott. Velkommen med på laget. Vi trenger all hjelp vi kan få. Hvor er den gammeldagse dugnadsånden hen? Kom igjen da, folkens! Dette arrangementet er jo for alle som er inne på dette Fora. Sett av weekenden. Du kommer aldri til å angre på en slik avgjørelse. Få ut støvet av PC'en, rist ut ørevoksen av headsettet og bli med på lanet. Spesiellt deg som ikke har flydd online før, men som har veldig lyst. Nå har dere en gylden mulighet til å bli med på et kjempearrangement. Kom ut av skapet alle skapsimmere og se at andre er like gale eller verre enn dere. :grin: Også mottoet som man ikke bør glemme. Man har ikke mer moro enn man lager selv. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Hva er antall påmeldte til nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Ang påmeldte så ligger vi ann som tidligere år, men det uten store simmer, så det synes vi er bra så langt. Men det er klart at vi har mye kapasitet igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Da er jeg meldt på og har betalt, ser frem til å ha mange int. samtaler med alle sammen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Ja er det noen her som gleder seg til FLG da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 jeg skal ikke være med men skal sitte hjemme og fly den hlega D: Charter fra Oslo til Mallorca VKG821 og VKG822 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Ja er det noen her som gleder seg til FLG da? Ikke jeg i alle fall, grøss og gru, har egentlig glemt hele sullamitten med vilje og blir kvalm av å tenke på det, men takk for at du minnet meg på det igjen da Geir. Huff og fysj en himla lang helg med bare fly og flyprat nei vettu hva, hvem kan glede seg til noe sånt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Kverneng Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Er det noen fler som reiser med toget fra Trondheim klokka 08:25 fredag? Evt fra Gardermoen klokken 14:45 søndag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Noen fra Nord-Norge som skal nedover? Espen,Per-K,Øyvind Sommer,Bobbo ja og dere alle andre? Jeg sitter i tenkeboksen ennå, og har ikke bestemt meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.