Premium Medlem Per Borrmann Skrevet 18. august 2009 Premium Medlem Del Skrevet 18. august 2009 Det er nå mulig å registrere seg for påmelding til FLG'09 på flightsimlan.com Men, som nevnt i tidligere innlegg over, så har vi på grunn av ett manglende kontonummer (treghet fra banken) ikke fått lagt ut dette. Vil være på plass i uke 35 og vi informerer her og på flightsimlan.com når det er å finne der. Inntill da ser vi gjerne at dere melde dere på, men den endelige deltaker bekreftelsen vil dere ikke få før betalingen er mulig, og endelig betaling gjennomført av dere. Så snart betaling er gjennomført og vi får dette bekreftet av banken vil vi sende ut en bekreftelses mail til hver enkelt, promte! Da vedlagt en pdf-fil som deltakerbevis/kvitering (skrives ut). Vi ønsker at dere bruker dette deltakerbeviset/kviteringen ved innreggistrering ved ankomst FLG'09. _____________________ ________________________ FLG'09 Teamet Per Borrmann Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Njål Johannessen Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Sender dere ut en mail til den som har meldt seg på før kontonummertet er på plass, eller må vi følge med selv og "melde" oss opp på ny i uke 35?? Her selv meldt meg på men har liksom ikke noe og referere til når fakturaen skal betales Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Vi sender ut en mail til de som har meldt seg på. :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Per Borrmann Skrevet 18. august 2009 Premium Medlem Del Skrevet 18. august 2009 Men, som nevnt i tidligere innlegg over, så har vi på grunn av ett manglende kontonummer (treghet fra banken) ikke fått lagt ut dette.Vil være på plass i uke 35 og vi informerer her og på flightsimlan.com når det er å finne der. Alt er å finne i mitt innlegg ovenfor _____________ FLG'09 Teamet Per Borrmann Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Dreyer Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Savner at man kan velge for ATC for dem som kun kommer for å sitte ATC. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Members Ivar Hestnes Skrevet 18. august 2009 Members Del Skrevet 18. august 2009 En liten forespørsel her nå til alle med simulatorer og cockpit prosjekter. Kan dere som er interessert i å ta med slikt til FLG venligst kontakte meg på simbuild@flightsimlan.com Håper mange er interesserte i det. Målsettingen er å lage en veldig fin og hyggelig ramme rundt simulator byggings hobbyen. Og da trenger vi flest mulig med prosjekter til å stille opp. Enten hele prosjekter, eller deler av et prosjekt. Ta kontakt. Mvh Ivar Hestnes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Njål Johannessen Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Beklager den Per. Tror det er på tide og finne loppekassen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Per Borrmann Skrevet 18. august 2009 Premium Medlem Del Skrevet 18. august 2009 Savner at man kan velge for ATC for dem som kun kommer for å sitte ATC Beklager, skjønner ikke helt spørsmålet? Hvorvidt du er ATC eller pilot på LANet har ingen ting med påmeldingen til FLG'09 å gjøre. Du er med på LANet. Som nevnt i tidligere innlegg så vil Werner Rafteseth være koordinator for Vatsim mot FLG'09 LANet. Spørsmål rundt det kan sendes til post@flightsimlan.com og jeg vil videresende til ham. _____________________ FLG'09 Teamet Per Borrmann Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne Sommervold Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Har et spørsmål til dere:Blir det mulighet for å fly i SAS-simulatoren?eller er den biten avlyst?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Desverre så kan det se megt mørkt ut for dette i år, vi har flyttet fjell tidligere men som nevnt tidligere i denne tråden, så har mulighetene blitt satt kraftig tilbake. Dette beklager jeg på det sterkeste. Jeg er dypt lei meg for dette, for jeg synes det har hvert så fint og se de fine opplevelsene dere har erfart de som har hvert med meg tidligere. De fleste av dere har kvalifisert til verdens rekord i brede glis når dere har gått ut av simmen. Så konklusjonen er desverre lite optimistisk rundt dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Trist å høre Men er det noen sjanse for å få omvisningen på Flight Academy som vi hadde på FLG '07? Den var nemlig veldig interessant, og det ville vært et lite plaster på såret om denne muligheten var der i år Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 TBC " kansje forklare....dette må bekreftes først" :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Birger Blomvik Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Flybillett er bestilt og betalt !! Lander 10,00 fra KSU og drar hjem igjen søndag klokken 13,00. Da er jeg med. PS; Noen vil ta med nedover en kasse på ca. 30 kg med utstyr ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Urvik Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Påmelding sendt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Er det noen bestemt frist for påmeldingen her? Redd jeg ikke vet noe om mulighet for påmelding før slutten av september. les ca 20ende Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Nei vi har vell ikke satt noe frist, men på lan har vi alltid begrensninger, men vi er god rustet, så det ser jeg ikke på som noen problem....vell møtt :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Heisann! Vet enda ikke om jeg kan men en ting: Hva er nedre aldersgrense uten verge? I påmeldingsskjema står det under 15, i info står det under 16... Jeg er 15 så,, hva er riktig? :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Per Borrmann Skrevet 20. august 2009 Premium Medlem Del Skrevet 20. august 2009 Oppps... :blush: Beklager Sindre. Under 16 år må ha verge. Skal rette opp umidelbart... ________________ FLG'09 Teamet Per Borrmann Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Luiggi Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Skal melde meg pâ i löpet av helgen, noen som er villige til â vaere verge :confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Birger Blomvik Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Sindre; Jeg skal dit. Kan være reservepappa denne helgen Sett deg på flyet 09,15 fra KSU opå fredag og retur 13,00 søndag. Du får billett til 762,- nå. tur/retur. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Hehe! Det skal jeg huske på Birger! Må bare få overtalt ett foreldra mine først Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Da var reise booka og betalt, CNO519 ned og CNO530 opp, 763,- totalt. Det merkes at NAX har kommet på banen for å si det slik :grin: Ser fram til denne helga, det være med eller uten full-motion sim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Henriksen Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Jeg kjører opp fra Kristiansand så vis noen bor ikke så langt ifra E18 så har jeg ledig plass. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Anders: Gjelder Stavanger? :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian-Mikkelborg Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Skulle jeg ha blitt med, kunne du plukka meg opp i Horten, Anders Men desverre ikke i år.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Noen som har en idé hvordan jeg kan evt. få fraktet en pcskjerm, og en kasse med utstyr hvis jeg skal nedover? Helst så billig som mulig Sindre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Du får hente meg her i Skien, Anders. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Maaland Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 PRøv www.jetpak.no som nevnt tidligere i tråden. Jeg satser å sende data, skjerm ratt å pedaler å forskjellig utstyr i Flight bag. Får håpe det går bra å at de ikke tar det. Får ta en tlf til avinor. Noen fra SVG som fyker bort kl 09:45 med SK4014 på fredagen(ofc)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 JetPak er gode greier. Lurer på om ikke de nesten kan slenge med cargo på et fly, nærmere avgang enn hva passasjerer får sjekke inn. De er i hvertfall ikke langt unna noen ganger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Sæther Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 var å spurte her i Alta om det med bagasje.. å de sa at data + skjermer +++ alt slikt kan man ta i vanlig bagasje, det var ingen problem, eller man kunne sende som spesial bagasje å det ville ikke koste nooe ekstra.. ser lovende ut så langt;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.