Fred Solli Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Til de av dere som har bestilt hotell rom på Nordlandia, vil jeg oppfordre dere til å avbestille dette og booke om på Clarion Hotel Gardermoen. Adresse: Hans Gaarders veg 15, 2060 Gardermoen Tlf. 800 61 416. Prisen er nogenlunde det samme vi hadde på Nordlandia. Romprisen blir kr 995,- pr enkeltrom pr natt og kr 1195,- for dobbeltrom pr natt. Oppgi ref. Flightsimlan Vi jobber med kjøkkene på hotellet for å se om vi kan få til noe rimelig middagsalternativ for dere. Følg med her. Ved spørsmål om informasjon ring 920 38 388 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Jeg stoler fullt ut på dere FLG gutta at dere klarer å ordne opp i dette. Selv om det ikke var deres skyld. Lykke til videre, det blir nok ett bra FLG forde! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Kverneng Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Alltid ubehagelig når planene må endres. Håper bare det blir like gode muligheter mtp internett, overnatting, plassering etc. Jeg legger ikke skylden på FLG-staffet, men må si jeg synes det er veldig dumt - og for min del er det usikkert om jeg kommer. For sånn som jeg har forstått det så er området vi nå har til rådighet, en god del mindre enn den vi ville hatt på flysamlingen. Tanken på et flatt firkantet rom i en helg virker egentlig ganske kjedelig (flightsim eller ikke) - da kan jeg like gjerne sitte ATC hjemme. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Hehe, man kan vel si at vi skulle ta en flare, hjulene var ute og alle sjekklister var gjort....men plutselig var rullebanen borte...:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Maaland Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Jeg og Petter Norheim og faren hans har booket et rom på norlandia som ikke kan avbestilles. Men vi skal klare oss med Norlandia. Stå på slik at vi får en Super helg med mye fly! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Det er ikke mer en 10 min. spasetur fra Nordlandia til Clarion gjennom Kulturparken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Et lite spørsmål. Til de av oss som får besøk på et par timer inne på FLG, hva må slike besøkende betale for å komme inn å se? Har ikke klart å finne noe pris på dette punktet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Da er forrige hotell avbestilt, nytt rom bestilt på Clarion og det meste er pakket foruten datamaskin, den tar vi i kveld og kjører bright and early tomorrow. Ser frem til en hyggelig helg med dere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Luiggi Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Ville det vaert mulig â melde seg pâ nâ, eller er det litt for sent? Kan hende det gâr i siste liten :crazy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Har planer om å lufte hodet innimellom landingene i Alaska i helgen, er det noen som har noen gode tidspunkt for når det evt. skulle være noe "eksotisk" å se på Gardermoen ifa. virkelige flymaskiner i rute? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Kjør forsiktig Tom! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Takk for det, det er meldt stygt vær med liten sikt over fjellet, nye Nokia Hakkapelita på bilen i dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Steinar, ingen ting...... det var flysamlinga som skulle hatt disse inntektene...så se bort i fra det.... Vell møtt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Bare og melde seg på.....du kan betale i døra.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Takker Geir. Venter opptil flere besøk i løpe av helgen faktisk... Merkelig hvor mye nyskjerighet navnet flysimulator kan gi folk :grin: Jada jeg prøver å verve nye brukere på jobben.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Har planer om å lufte hodet innimellom landingene i Alaska i helgen' date=' er det noen som har noen gode tidspunkt for når det evt. skulle være noe "eksotisk" å se på Gardermoen ifa. virkelige flymaskiner i rute?[/quote'] Du trenger ikke å spotte aleina veit du *hint hint* :grin: Og Sindre, det er ikke go around det er "Please land at Rygge instead" :grin: Blir nok flott for det om! Har virkelig troen på dette her. Ang frokost, 50,- for begge morgener, eller er det pr. dag? Vil det være mikro eller ovn tilgjengelig? Har selv sittet i bil fra Stavanger til Rena i dag og er rimelig lei alt som heter bil for øyeblikket :crazy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Og bursdag har du også.....grattis...:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Tusen takk Geir Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 8. oktober 2009 Premium Medlem Del Skrevet 8. oktober 2009 Hehe, man kan vel si at vi skulle ta en flare, hjulene var ute og alle sjekklister var gjort....men plutselig var rullebanen borte...:-) :grin: :grin: .... det er den mest sindige analysen av en stressende krisesituasjon jeg har hørt/lest :grin: , med DEN innstillingen MÅ det bare bli vellykket!!! Lykke til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Her her lokalene folkens! Dette blir bra Simbuild hjørne Kontroll område Lan område ATC område Dette blir saker folkens! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Fy flate! Det kiler i magen! Tror dere virkelig jeg får sove? Nei steike, like før jeg hiver meg i bilen for å hjelpe dere der oppe på Gardermoen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Det så veldig bra! Stå på! Gleder meg sykt! Hvordan blir det med mat? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetil asphaug Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 De nye lokalene er helt topp. Det eneste som er bedre på flysamlinge, er nettopp "flyene" Dette kommer til å bli knallbra. Kjetil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Forresten.. :blush: Det er ikke tilfeldigvis noen som kan låne meg en nettverkskabel? Her i huset er det kun WiFi, og husherren sitter på routeren, noe som betyr at jeg ikke har noe som ligner en nettverkskabel at all! :eek: In worst case.. :blush: Kan noen vise meg en nettverkskabel jeg kan kjøpe på veien? Biltema ligger så og si på veien til Gardermoen.. Greit, bare le, men jeg har ærlig talt ikke peiling på pc... :grin: Føler meg nesten litt dum nå, haha! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn J. Jensen Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Biltema har. Har selv en nettverkskabel derifra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Oi...det var det ja....min er vel rundt 3.5m... Er det ett problem eller?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Har fått låne kabel av gjestfrie Mr. Lund! I own you one mate! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Forøvrig betalte jeg inn deltakeravgift på mandag, men har ennå ikke fått noen "billett" i posten fra dere. Får bare håpe jeg kommer inn og ikke må stå utenfor i helgen? :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetil asphaug Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Det beste er om alle har med seg egen kabel, men om noen har "glemt" dette så lager jeg kabel på stedet. Kjetil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Din betaling er ok Ivar, har i hvertfall skrevet ut adgangskort til deg nå for 2 min siden, så da er det vell greit..:-) Til dere som vil bli med i siste liten, det er bare og møte opp, vi har kapasitet, om du har betalt de siste dager, og ikke fått mail av oss, tar du bare med kvittering på betalt og du får deltagerbevis i døra, også for dere som vil betale i døra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.