Andreas R.Pettersen Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Hvilket fly tror du at du har mest timer bak. eller hva er ditt favorit fly? det flyet jeg har mest timer bak og som også da er mitt favortitt fly er denne. Aerovorx sin B200 King Air Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Arild Hansen Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Ooohhh.... vanskelig å si. Tror jeg står ganske likt mellom Wilcos 737-300, Default Baron58 (fordi cockpiten min er basert på den) og Flight1 Cessna 172. Har også flydd en del Level-D 767, men det er lenge siden nå. Tror det blir mye Cessna172 framover nå Og litt Dash8-100 (fra Dreamwings) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Paulsen Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Nei hvem teller vel timer... :whistle: Når man regner med både knot og faktisk flytid tror jeg det har gått flest timer til Concorde for min del. Det er nok også det flyet som fascinerer meg mest av alle, selv om det relativt sjelden blir brukt for tiden (grunnet feil sim). Hva det går mest i nå for tiden, og som det også har blitt noen timer på relativt kort tid, er dere vel like spent og overrasket over å høre, som jeg er på å se hva han Lars-Petter-Icelandair-Bedin-757 skal svare her nå..? :grin: En stygg cockpit skremmer meg ikke fra å bruke mye tid på denne: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 LevelD 767 er vel det flyet jeg har flydd mest mht. antall timer. Leonardo MD82 er helt klart favoritten, og nok også det flyet jeg har flest turer med (avgang/landing). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Mats Brendesæter Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 PMDG 747 og Wilco sin B733 uten tvil. Lufthansa, hub i Frankfurt. Og har nesten bare flygninger inbound og outbound der ifra. Trives med det Kanon flott og vell organiserrt flyplass. Og flyene er kanon bra. B733 har jeg vell fløyet lengst. Lett og enkelt fly. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Haldor Voll Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 X-Scenery.com sin Mitsubishi MU-2! Stort sett bare den jeg flyr i - får se om den får seg en saftig utfordring når samme team kommer med en King Air B200. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas R.Pettersen Skrevet 9. april 2009 Forfatter Del Skrevet 9. april 2009 Ser ikke ut som at jeg er den eneste her med B200 King Air fantasier her. må vell dra fram X-plane igjen hvis denne dokker opp før aeroworx sin B200 til FSX :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Knutsen Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Et helt fantastisk godt spørsmål! Mest flydd er vel Wilco 733, lengst flydd i timer sammenhengende var vel tur/retur Flesland - JFK i realtime med 744 uten at eg husker hvilken versjon det var. Kanskje derfor eg flyr så lite for tiden? Kanskje eg gikk litt lei? Hmmm.. Fred ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslak Iversen Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Jeg har herjet rundt med Maddogen i det siste. Den er litt vanskelig å få god FPS i, men selve flyet imponerer meg mere og mere. Om det finnes et system som ikke er modellert, så har ikke jeg funnet det. Dette er flat out det morsomste og best simulerte addon jeg har installert. Det er vanskelig fordi det er annerledes og fordi det må settes opp og opereres som et virkelig fly. Snør det ute, så må du de-ice. Gir du full gass på take off så blåser du motorene til h.... Den har en del snags, men ikke nok til å irritere meg bort fra det. Ellers blir det Level D pga FPS vennlighet og lille Wilcoen PIC 737 (den eneste Wilco verdt å kjøpe). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl R Pettersen Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Må vel nesten bli MH6 Littlebird og UH60 Blackhawk det da... I Armed Assault Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil Topstad Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 738 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Luiggi Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 ATR 72(Flight 1), Fokker 100(DA) og Dash 8-Q400 er vel de som blir flydd mest her i gârden! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik - C Varvik Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 738W, LN-NOB fra Paulo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Mye Carenado C172 her i gården! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henning Kjensli Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Level D 767 her i gården! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre S. Lillehaug Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 PMDG 737-800 her. Dette flyet liker jeg best, dette flyet kan jeg mest om, dette flyet har jeg min lengste flytur med, dette flyet har jeg mest timer med. Var ganske lei av dette flyet en periode og mistet det. Etter en liten stund savnet jeg det så inn h*******, men endelig er det tilbake.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Må vist være MD-11. Både iFDG, Overland og PMDG. KOmmer altid tilbage til MD-11'eren selvom jeg får nye fly. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 MD11 her også, uten tvil, 777 som nr to... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Mats Brendesæter Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Jeg må spørre hvor langt du har fløyet med B737-800 siden du har din lengste flytur med det. Også lurer jeg på om noen vet hvor jeg kan få takk i Q400 Widerø med Virtuel Cockpit. et skikkelig et. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre S. Lillehaug Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Fløy fra JFK til Heathrow.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Jeg flyr for det meste PMDG 737-800 og 747-400 og Level-D 767-300. Dessverre vil ikke Wilco 737 PIC fungere av en eller rar årsak...ellers hadde nok det vært min favoritt. Flyr i FS 2004, forresten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Kverneng Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Wilco 737 er min favoritt (-300,-400 og 500) og det er nok den jeg har flest timer i. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Her i heimen går det mye av det meste, men favorittene er: PMDG 747 - Aerosoft F-16 - Wings of Power P-51. Skal jeg virkelig kose meg flyr jeg VFR Canada- Alaska med BeaverX eller kanskje Eurocopter 135/ default Goose / Cessna 172-206-208 eller twin 8`ttern. Som dere ser, altspisende og storkoser meg med di fleste forskjellige typer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Wilco / Feelthere 733 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Wilco 737. LVLD og alt innen PMDG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl M Arsenal Ellingsen Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Nå for tiden går det kun i Arianes 737-900ER. Et helt fantastisk fly. Blir selvfølgelig enda bedre når og hvis de drar i land avtalen med Navigraph! Ellers så har jeg bla. fløyet en del med Aerosofts Twin otter, Wilco's busser m.fl. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomkrist Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Jeg flyr bush flying med fs passenger, hvilket betyr at jeg ikke kan fly de flyene jeg vil. Jeg startet med cessna og har nå oppgradert til en learjet 45. Jeg fløy og tjente mye penger med Twin Ottern men learjeten gir mere inntekter så nå flyr jeg den i Europe. De trengte nødforsyninger i Italia, en businessman ringte og leide flyet mitt ned til Roma,så jeg antar det blir money på den turen,hehehe. Neida, men det er gøy. Må fly for å skaffe penger til neste fly. Har kjøpt flere fly jeg nesten ikke har prøvd fordi jeg ikke har råd, i fsp ,blandt annet fokker 50 og en md82,men gøy er det. Nærmer meg 140 timer nå...hoff,snakker om å kaste bort tid:P Men skal jeg velge er nok twin ottern den som er meg nærmest. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_Andre Martinussen Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Har ikke flydd FSX siden det kom ut. Tiden bruker jeg på IL2. Begynte med enkle fly, Spitfire, Me109 og La5/7. Nå derimot er det US og USSR for alle penga. P51,P40,P39,P47 og P38. USSR går alle flytyper igjen. Timebruken er enorm ! hehe. Overgår FS en høy gang. Er så uendelig stort forbedringspotensiale i det spillet. Fra Boom & Zoom pilot til circlepatterns for defence. Eneste aspektet jeg nå mangler er å være/ha wingman med wingtaktikk. Håper virkelig nye medlemmer oppdager dette fantastiske spillet og joiner oss på MP. Wilco er oppe etter behov. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toni Sucic Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Det er nok Moony Bravo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Liten greie som vi jobber med nå, masse video tagning igjenn, så dette er bare en prewiev, dårlig en sådan.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.