Gå til innhold

Toni Sucic

Members
  • Innholdsteller

    65
  • Ble med

  • Siste besøk

Om Toni Sucic

  • Bursdag 08. juni 1995

Toni Sucic's Achievements

0

Nettsamfunnsomdømme

  1. Jeg lurte på hva "bleed pack" er, noen som vet?
  2. Fint at ingen ble skadet og flyet var mer eller mindre inntakt
  3. Nei, jeg takler ikke et nei Men takk uansett En ting til... Åssen kan jeg snakke med piloten? Skal jeg bare gå rett inn i cockpiten, det hørtes litt merklig ut...
  4. Hei, jeg skal reise til Kroatia snart med Norwegian, så jeg lurte på... Hvor stor sjanse er det for at jeg får se Cockpiten? Jeg skulle gjerne tatt et par bilder (et par hundre ) . Er det bare å spørre flyvertinnen med en gang man kommer inn i flyet? Kommer jeg til å få lov? Reiser i morgen, så håper på svar fort! Takk på forhånd
  5. wow, det var en stilig video, i ett øyeblikk trodde jeg det var ekte. De add-onsene må ha kostet en formue!
  6. OMG! 630 ft/m ! Kjønner at julene fikk seg en smell da! Fy søren! Noe så ekstremt. Bra du klarte landingen, da
  7. Det var skummelt, naken mann som går amok! :0 Glad jeg ikke var der..
  8. Hvis dette funker kommer jeg til a glise av glede i en uke.
  9. Ikke noe å være redd for. Det er fysisk umulig.
  10. Klassen min og jeg skal på en tur til det tekniske museumet i oslo (sorry hvis det er lite info, men er alt jeg vet ) og jeg har hørt my snakk om en flyutstilling og at det er flysimulatorer der, er det noen som vet mer om dette? Takk på forhånd
  11. Så lenge trykket ligger på under 12 BAR går det greit. Og husk at drivstoff brukt nåtildags er ikke akkurat "trykt" det heller. Begge deler er eksplosive... Og det trengs varme får å antenne vanlig jet drivstoff, samme er det med hydrogen. Desuten er det eksplosive trykket til hydrogen 13,15 BAR. EDIT: Det kan lagres i trykkbeholdere. Så er det bare å "pumpe opp" flyet med det
  12. Jeg har tenkt på dette lenge... Når jeg flyr i fsx består om lag 40% av vekten av drivstoff, og det er veldig plagsomt. Jeg hat forsket litt på emnet og funnet ut at siden Hydrogen har en lav egenvekt, lav frysetemperatur og kan være veldig eksplosivt, hvorfor bruker de det ikke i fly? 40 000 ft (Veldig kalt, derfor er det bra med lav frysetemp.) Cargo (Derfor er det bra at Hydrogen er et lett drivstoff.) Eksplosivt med riktig blanding Oksygen (Bra nok til å drive en jetmotor.) I tilleg er det miljøvennlig, fordi det bare blir dannet vann etter forbrenningsprossesen. Hva synes dere?
×
×
  • Opprett ny...