Ivar Skaugstad Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Mange av oss som flyr jevnlig på simulatoren har tradisjoner som må følges, spessielt i disse jule/nyttårstider. Siden vi om ikke mange timer går over i ett nytt år, og 2008 blir historie er det nok flere enn meg som tar en "siste" tur før alkoholinntaket øker og himmelen blir fylt med fyrverkeri. Hvor går din siste flytur i 2008? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Kråkenes Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Tradisjon? Å fly i nyttårsstormen! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Luiggi Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 ENFB-ENVA(Med NE) var ârets siste tur siden jeg er i Paris uten stikka. Men normalt har jeg dratt Concorden eller ATR'en ut av hangaren i 20 tiden. Skal ut pâ AF flight tilbake til Oslo i morgen da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Nei selv så driver jeg med en jorden rundt tur, men har pause i dag. Fløy London-Bejing i går, og skal fly Beijing-Tokyo-Anchorage på Torsdag, pause Fredag og Anchorage-New York Lørdag, New York-London Søndag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Berg Jørgensen Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Ivar: Hvorfor stoppe flygingen (på simulator, vel å merke) når alkoholinntaket øker :grin: Kan jo bli mye interessant flyging da... Regner med det blir en liten treningstur i Flight 1s Cessna 172 i dag. Ettersom det blir lite "real" flyging for tiden er det greit å få flydd litt skrivebordsflyging. Ha et riktig godt nytt fly-år, alle sammen :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Fløy Gardermoen-Malaga i går.Det ble ett flott puntum for 2008 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simon seim Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 jeg tar meg en tur med SAS sin airbus A340-400 gardermoen-heathrow-mauritsius som tar rundt 13 timer i luften og rundt 14timer med påfylling av bensin og lingnende bakketing. har allerede startet turen, og er over danmark et sted nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Det var over KALT i en T-6 II på en laaaaang VOR-appr. for de store transportflya... et par ganger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 31. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2008 ENFB-ENVA(Med NE) var ârets siste tur siden jeg er i Paris uten stikka. Men normalt har jeg dratt Concorden eller ATR'en ut av hangaren i 20 tiden. Det må jo ha vært en knall avsluttning? :grin: Ser det går igjen en del lengre turer, føler vi kanskje at vi blir litt mer internasjonale rundt årskiftet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kasper Martinsen Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Siste tur i år ble ULLI -> EVRA. Satte punktum for året med en flott landing i 12kts x-vind. Perfekt slutt på aviasjons året. Godt Nytt år. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Merkelig hvordan alle har flotte landinger - såfremt man ikke dokumenterer de på video (... for alle videoer fra FS ser ut til at ingen vet at det finnes en runway centerline :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Enten så kommer jeg helskindet til Chicago fra Washington på sidste leg af min USA Tour, eller også så blev det Atlanta til Washington. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Årets siste tur for min del, den blir nok en liten tur oppe i Alaska med cessna 206 eller beaveren til JAS Ha et riktig godt nytt fly år, medsimmere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Merkelig hvordan alle har flotte landinger - såfremt man ikke dokumenterer de på video (... for alle videoer fra FS ser ut til at ingen vet at det finnes en runway centerline :-) Denne burde være godkjent :grin: Godt nytt fs-år! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas R.Pettersen Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 min siste tur for året er og blir ENSH til ENBO og tilbake med dash8'n, ønsker foresten alle her et godt nytt år Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Damgaard Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Rett etter middag stiller jeg inn klokka i simmen til 23.45, tar noen landingsrunder på gode gamle Kai Tak (Hong Kong) Flott skue hvis man har installert "Fly Tampa" scenery vel og merke. Går opp en del pyroteknisk ved midnatt i denne byen. Det skytes opp en del ved frihetsgudinnen og (NY), men Hong Kong er bedre. (smak og behag) Noen som har testet Las Vegas? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 FI204 BIKF-EKCH i skrivende stund.TF-FIR 752 med 129 dansker. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clamer F. Meltzer Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Denne burde være godkjent :grin: Godt nytt fs-år! Vanskelig å se utifra vinkelen, men utifra røyken fra dekkene ser det ut som om du er et stykke til venstre for senter godt forsøk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 31. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2008 Hva om det blåser litt fra høyre Clamer? :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clamer F. Meltzer Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Har vurdert den muligheten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 viktigste er vel og sette henne ned i en stor del? :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Med mindre man vil gjøre det as real as it gets Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 31. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2008 Haha, føler virkelig at vi er i "kaffekroken" nå, mye småsnakk på oss! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Med mindre man vil gjøre det as real as it gets Jepp og da blir det mye bom på center,og litt hopping på rwy så alarmene hyler i cockpit. :grin: Keflavik spesial :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jakob Arne Brønstad Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 KORD - ENGM med SAS A330-300:D det blir en fin slutt på 2008:) Godt nytt år til alle sammen;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kasper Martinsen Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Merkelig hvordan alle har flotte landinger - såfremt man ikke dokumenterer de på video (... for alle videoer fra FS ser ut til at ingen vet at det finnes en runway centerline :-) Er veldig vanskelig for oss som har tatt hobbyen ett hakk videre å få til instant replay.. dessuten så er det först når vi bommer stygt på centerline at det står noen med video kamera og legger det ut på youtube 3 minutter etter. Happy Landings i det nye året! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clamer F. Meltzer Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Haha' date=' føler virkelig at vi er i "kaffekroken" nå, mye småsnakk på oss! :grin: [/quote'] *pludre, pludre* Hadde siste arbeidsdag før nyttårsaften igår. Wien, Schwechat - Milano, Malpensa og retur. Dagen før fikk vi sett en meteoritt som kom ned foran oss i flygeretning mens vi lå på descend inn mot Salzburg. Ikke så lett å si avstand, men man kunne lett se hvordan den løste seg opp. Greit å ikke bli truffet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein Haugan Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 ENGM - OMDB (Dubai INTL)real time med norshuttle 3014 ,er godt på vei å lander væll ca kl. 20 00. i kveld. Må teste ut FLYTAMPA sceneryet der nede så det blir en spennende landing!! Eller får jeg si: Godt nytt år til alle sammen noen timer før det hele braker løs. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 FI204 BIKF-EKCH i skrivende stund.TF-FIR 752 med 129 dansker. :grin: Da var jeg fremme etter årets siste tur på Vartsim.Køben controll kom online.så det var greit med ATC på årets siste tur. Slenger med ett par bilder fra EKCH. Company 757. godt nytt år folkens! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Hjelset Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Avslutter simåret 08 med den leg'en jeg har flydd mest i mitt liv, nemlig OSL-BGO. Flyr "hjem" til nyttårsaften Ha et godt nyttår, medsimmere! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.