Gå til innhold

Hvor går årets siste flytur for deg?


Ivar Skaugstad

Anbefalte innlegg

Tenkte på røyken jeg Thomas.. Men det forstod du tydligvis ikke.. :grin:

 

Hørtes ut som en flott tur, blir nok en tur på meg med Cessnaen fra Notodden iløpet av neste uke.

 

Er i dette øyeblikk på vei til Bodø fra Værnes i en Braathens 737, mulig dette blir siste tur for året. Dog, jeg har tenkt å prøve meg på en liten navigasjonstur med SAAB Safari før middag må klargjøres. :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke flydd FS på noen uker, men jeg hadde en ekte flytur idag. Håper den blir godkjent :)

 

I anledning nyttårsfeiringen var vi en gjeng som bestemte oss for å prøve på å feste stjerneskudd til vingene. Det fikk vi til! Ti stjerneskudd, fem på hver vinge.

Var ganske kult å fly med, selv om det bare varte en 5min! :grin:

 

furvinge3.jpg

furvinge2.jpg

 

Kvaliteteten på bildet er dårlig, da det bare er et bilde fra en film... :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre har det blitt en pause i simuleringen, grunnet mye på agendaen, men kan da opplyse at den siste turen ble tatt i MD-82 fra ENBO til ENGM for to uker siden. Jeg savner FS en hel del nå, så jeg regner med at i morgen (torsdag), når jeg har fri grunnet en del i innstillinger av bussruter, så blir det et gledelig gjensyn med Dash 8 for min del. :) Håper det blir meteorologiske utfordringer langs Finnmarkskysten. :grin: :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...