Gjest Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 Hei! Jeg vervet meg inn i et såkalt virtuelt flyselskap nå for en tre ukers tid siden. Det er helt nytt, og det var en engelsk fyr fra Sheffield som ga meg ideen om å bli med. Vi ble kjent med hverandre da jeg hosted et game på Zone.com, der rundtur rundt om på vestlandet stod på menyen. Hørtest kjekt ut fordi det gir flightsim litt mer mening ved at en kan fly sammen og gjøre oppdrag. At en avlegger flight-report og screenshots hver gang gir mulighet for vurdering fra de som har mer erfaring i VA-et. Å sende flightvideo går også fint, siden de er såpass små filer. Har fått masse gode tips til nå, og det har vært veldig lærerikt og spennende. Er dere andre med i noe virtuelt flyselskap, og hva er i såfall internett-adressen til deres selskap? Mitt er på www.pakways.com. Vi er nå 10 stk. , der jeg foreløpig er eneste norske. Sjekk den ut hvis dere finner det interessant, det er åpent for de 10 stk. gjenværende stillingene! Mvh Stian B Randaberg, Stavanger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne Øverland Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 Er med i Virtual Braathens. [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] www.vbraa.kralweb.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Hebnes Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 quote: Opprinnelig postet av Arne Øverland: Er med i Virtual Braathens. [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] www.vbraa.kralweb.com Uten www Arne [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] jeg er også med i virtual Braathens [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] http://vbraa.kralweb.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Ekle Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 Hei! Jeg er med i Virtual Coast Air www.virtualcoastair.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Skaatun Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 Luftforsvaret og Coast Air... [ 09-01-2002: Endret av: Martin Skaatun ] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Gjerstad Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 VNoAF Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jakob Jakobsen Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 Jeg er med i Escape Airlines Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 quote: Opprinnelig postet av Martin Skaatun: Luftforsvaret, Coast Air og Braathens... Hei! Er selv med i Virtual Coast Air, og det er bare lov til å vere med i ETT SEKUNDÆRT flyselkap i tillegg til VCA. Mener selv at visst du er ute etter realisme så er VCA det beste selskapet, linken står over her tror jeg, visst ikke, så er den www.virtualcoastair.com Og Stian, linken din funka ikke [ 07-01-2002: Endret av: Arild Oldervoll ] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Dischington Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 Vnoaf og Braathens Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 HEY! finnes det ikke no sånt som "Virtual crash allowing airlines 4 amateurs"??? der hadde jeg sklidd rett inn.. hehe... men seriøst assa, finnes det ikke no sånn flygreier for amatører? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 Spørs hvor amatør du er. Du bør kunne lande og ta av. I tillegg bør du kunne fly IFR, det vil si å fly kun ved hjelp av instrumenter, en god link til å lære seg dette er http://hjem-sol-no/voeverli Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 jeg kan ta av, men ikke lande... hehe.. derfor er sjøfly min spesialitet.. hehe... eller... jeg kan lande, men jeg treffer aldri rullebanen.. enten så lander jeg i et boligomårde i nærheten, og taxer bort til flyplassen.. hehe... eller så går det rett i bakken... [ 07-01-2002: Endret av: hans schøyen ] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Ramberg Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 prøv å lande på hangarskip. da skal man være ekspert. jeg gjør det hele tiden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 Ok, å lande er kanskje ikke så enkelt. Begynn med å prøve å lande småfly. Og for å virkelig lere hvordan du flyr, så bør du ta den flyskolen som er med i FS2002 eller FS2000, da lærer du det grunnleggende. Lykke til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Lima Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 Hei! Jeg er seff med i Virtual Braathens. Trenger noen link står den i signaturen! [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Søderstrøm Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 Escape Airlines - The Way OutVirtual Norwegian Airforce - VNoAF Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Vegard Kandal Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 Er med i: Virtual SAS Virtual Braathens Vnoaf Escape Airlines Virtual Wideroe. Ja litt mange. [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] [ 07-01-2002: Endret av: Odd Vegard Kandal ] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 VNoAF (Virtual Norwegian Air Force)-www.vnoaf.org Der er det vel etter min mening ganske bra realisme..! [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 Richmond Air http://www.johnbmayes.com/index.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 quote: Opprinnelig postet av hans schøyen: jeg kan ta av, men ikke lande... hehe.. derfor er sjøfly min spesialitet.. hehe... eller... jeg kan lande, men jeg treffer aldri rullebanen.. enten så lander jeg i et boligomårde i nærheten, og taxer bort til flyplassen.. hehe... eller så går det rett i bakken... [ 07-01-2002: Endret av: hans schøyen ] Har du prøvd å bruke GPS`en i flightsimmen, bruke en rwy med ILS, og begynne å line opp (flyve slik at du har rullebanen rett foran deg) litt tildig, justere farten for landing/approach, burde gå, eller fly etter noen forsøk! (Kan du å bruke ILS?) [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 Er bare med i Virtual British Airways Flight jeg.... Den der tror jeg er ukjent for de fleste... [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Barratt-Due Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 Jeg er Pilot i Virtual Braathens (det aller beste) [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carl Fredrik Ness Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 Virtual Braathens her. [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flemming H. Larsen Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 Virtual Premiair Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl R Pettersen Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 Virtual Coast Air, men det har desverre blitt minimalt med 'seriøs' flyging i det siste. Men du verden hvor mange landinger [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas westlin Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 er med i British airways virtual og så klart Braathens! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Viken Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 ER med i virtualwiderøe , men jeg har lyst til å begi meg ut på SVA (Scandinavian Virtual Airlines) grunnen er at de har flere utfordringer og du må hele tiden fly et viss antall timer med en flymaskin for å få fly en større!!! anbefaller dette VA!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 virtual widerøe her også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilot1 Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 Det beste av dem alle: [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] (synes jeg da..) Virtual Braathens [ 09-01-2002: Endret av: Morten Husby ] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Skotner Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 Vel, tro det eller ei: Jeg er da med i Virtual Luftforsvaret som du finner på www.virtual-luftforsvaret.org eller www.vnoaf.org. Sees der... Mvh, Andreas Skotner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.