Gå til innhold

Hvordan være marshall


Einar Halvorsen

Anbefalte innlegg

Tro meg, du hadde fått så ørene flagret i vinden om du hadde funnet på noe slikt på flightline i forsvaret. Line er absolutt ikke et sted der du kødder rundt, og spesielt ikke når du har armerte fly i området.

 

Videoen er jo relativt morsom, men jeg vil tippe at det ble bråk ut av det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stian:

Hehe ;) Har nå lært meg å vinka inn (ikkje så mye å skrøyda av men..), og når jeg gjorde det med dansken for fysste gang, så var ikkje akkurat piloten så glad når han kom ut. Men det kan ver fordi han e dansk..

 

Neida, ska ikkje skrøyda på meg for mye, men eg regne ikkje me han hadde blitt blidere hvis me hadde dansa samtidig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe okey. Men å vinke inn Danish teller egentligt ikke. For de vett hvordan de skal parkere uansett. ;) Når du har vinka inn posten og Norwegian, då kan du vinke. ;) Vi har faktisk slike hender og jeg vinkte inn Norwegian med de en gang. Den gang var det en seriøs polakk som var kaptein. Han syns ikke det var så morsomt, men det fleste syns dett er morsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...